Web Hosting

30

Κωδ: MULTI-NOW

Η έκπτωση ισχύει στις αναγραφόμενες τιμές και μόνο για τον πρώτο κύκλο χρέωσης.

Windows Hosting

Επαγγελματική φιλοξενία με άμεση και υπεύθυνη υποστήριξη

W-Small

ιδανικό για προσωπικές ιστοσελίδες

Από 2.95€ /μήνα
  • 1GB Χώρος Δίσκου
  • Απεριόριστο Bandwidth
  • 1 Domain
  • Emails: Απεριόριστα
  • Κατάλληλο για ~10.000 επισκέπτες ανά μήνα
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

W-Medium

το δημοφιλέστερο Windows πακέτο

Από 6.95€ /μήνα
  • 5GB Χώρος Δίσκου
  • Απεριόριστο Bandwidth
  • 1 Domain
  • Emails: Απεριόριστα
  • Κατάλληλο για ~10-50.000 επισκέπτες ανά μήνα
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

W-Large

για απαιτητικές ιστοσελίδες

Από 10.95€ /μήνα
  • 15GB Χώρος Δίσκου
  • Απεριόριστο Bandwidth
  • 5 Domains
  • Emails: Απεριόριστα
  • Κατάλληλο για έως 100.000 επισκέπτες ανά μήνα
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Windows Web Hosting - Αναλυτικές Πληροφορίες

Ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε όλα τα πακέτα φιλοξενίας. Δείτε αναλυτικά, με διαφάνεια, όλα τα χαρακτηριστικά των πακέτων φιλοξενίας, χωρίς κρυφούς όρους και.. .ψιλά γράμματα, κρυμμένα βαθιά σε μακροσκελείς όρους χρήσης.

W-Small Περιλαμβάνει

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Plesk
  • Προαιρετικά
  • Απεριόριστες
  • Απεριόριστα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • 256MB

Υποστηριξη & Εγγυησεις

Τιμές

  • 3.95€
  • 3.95€
  • 3.45€
  • 3.25€
  • 2.95€

W-Medium Περιλαμβάνει

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Plesk
  • Προαιρετικά
  • Απεριόριστες
  • Απεριόριστα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • 512MB

Υποστηριξη & Εγγυησεις

Τιμές

  • 7.95€
  • 7.95€
  • 7.45€
  • 7.25€
  • 6.95€

W-Large Περιλαμβάνει

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Plesk
  • Προαιρετικά
  • Απεριόριστες
  • Απεριόριστα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • 512MB

Υποστηριξη & Εγγυησεις

Τιμές

  • 11.95€
  • 11.95€
  • 11.45€
  • 11.25€
  • 10.95€

* Οι αναγραφόμενες τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Η τελική χρέωση μαζί με τους προβλεπόμενους φόρους εμφανίζεται μετά την προσθήκη των επιθυμητών προϊόντων/υπηρεσιών στο καλάθι αγορών.

Αξιόπιστη, επαγγελματική και δωρεάν μεταφορά της ιστοσελίδας σας από άλλο πάροχο/server.

Με κάθε νέο πακέτο φιλοξενίας, εξειδικευμένος συνεργάτης μας από το Τεχνικό Τμήμα της MultiHosting, αναλαμβάνει τη μεταφορά της ιστοσελίδας σας, των αρχείων και των βάσεων δεδομένων.

Η διαδικασία γίνεται με απόλυτη ασφάλεια, χωρίς downtime και με γραπτή ενημέρωση σας για τα στάδια εξέλιξης της μεταφοράς!

Alexandra Lazaridi, Migration Expert | 1st Level Support Specialist!

Πώς διαφέρουμε από τους άλλους παρόχους hosting;

ΕΙΧΑΤΕ ΜΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΜΠΕΡΙΑ HOSTING?
  • Έχετε κουραστεί από απρόσμενα downtimes;
  • Έχετε ενοχληθεί, από προγραμματισμένα downtimes για τα οποία δεν είχατε ποτέ ενημέρωση;
  • Σας υποσχέθηκαν πολλαπλά backups τα οποία τελικά ήταν ανύπαρκτα;
  • Αναζητήσατε υποστήριξη αλλά δεν βρήκατε κάποιον στον τηλέφωνο;
  • Ζητήσατε υποστήριξη και λάβατε απόκριση με καθυστέρηση ωρών ή ημερών;
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΜΙΑ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΗ ΕΜΠΕΡΙΑ HOSTING!
  • Στη MultiHosting αποκρινόμαστε άμεσα σε κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζετε.
  • Χρησιμοποιούμε τα πιο ισχυρά λογισμικά της παγκόσμιας αγοράς για Monitoring & Backups.
  • Έχουμε στο επίκεντρο τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους μας.
  • Αντιμετωπίζουμε κάθε τεχνικό ζήτημα, μικρό ή μεγάλο, με υπεύθυνο και επαγγελματικό τρόπο προκειμένου να προσφέρουμε την πιο ξέγνοιαστη εμπειρία hosting!
×

Αγαπητοί συνεργάτες,

Έχοντας πλήρη αίσθηση κοινωνικής ευθύνης απέναντι στις κρίσιμες εξελίξεις, θέτουμε ως πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια των εργαζομένων μας και των κοντινών τους ανθρώπων. Για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται από τις περιστάσεις, τα περισσότερα στελέχη της εταιρείας μας θα εργάζονται απομακρυσμένα. Έχουμε εξασφαλίσει ότι όλες οι υπηρεσίες μας θα συνεχίσουν να λειτουργούν απρόσκοπτα. Ζητούμε εκ των προτέρων την κατανόησή σας, καθώς ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις, ιδίως σε ώρες αιχμής, να υπάρχει καθυστέρηση στην παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Τηλ. +30.2310.867230.

Εάν ΔΕΝ είστε πελάτης/συνεργάτης: Αποστείλετε mail στο : info@multihosting.gr, αναφέρετε το όνομα και το τηλέφωνο σας, προκειμένου συνεργάτης μας να επικοινωνήσει μαζί σας, το συντομότερο δυνατό.

Εάν είστε πελάτης/συνεργάτης: Για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σας, συνιστούμε θερμά, να χρησιμοποιείτε το HelpDesk - υπηρεσία Αιτημάτων υποστήριξης (Tickets) μέσα από την περιοχή πελατών:

Νέο αίτημα υποστήριξης

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας αλλά και για τις προσπάθειες που και εσείς από την πλευρά σας θα καταβάλετε για την αντιμετώπιση αυτής της καθολικής κρίσης.

Stay safe, stay hosted!