Τί είναι τα Facebook Shops – Καταστήματα Facebook;

Τα Facebook Shops ή Καταστήματα Facebook όπως αλλιώς αναφέρονται, αποτελούν μια νέα προσπάθεια απο τη Facebook με σκοπό βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν έπειτα απο την κρίση του κορονοϊού. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Mark Zuckerberg στις 19 Μαΐου, η ομάδα της Facebook επενδύει σε λειτουργίες που εμπνέουν τους χρήστες να κάνουν αγορές και διευκολύνουν τις online αγορές και πωλήσεις.

Τι δυνατότητες προσφέρουν τα Facebook Shops;

Τα Καταστήματα Facebook δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν Δωρεάν ένα Online Κατάστημα στο Facebook και το Instagram.
Σου επιτρέπουν :

  • να επιλέξεις ποιά απο τα προϊόντα σου θέλεις να προβάλλεις
  • να διαθέσεις προς πώληση συλλογές προϊόντων
  • να διηγηθείς την ιστορία της επωνυμίας σου με προσαρμόσιμες γραμματοσειρές και χρώματα.

Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα να συνδεθείς με πελάτες μέσω WhatsApp, Messenger ή του Instagram Direct. Έτσι μπορείς να προσφέρεις Υποστήριξη, να απαντάς σε ερωτήσεις και να έχεις επικοινωνία άμεση με τον εκάστοτε πελάτη.

Ποιές είναι οι απαιτήσεις για τη διατήρηση του Facebook Shop;

Παρόλο που όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν την ενότητα καταστήματος στο Facebook, η λειτουργία ενδείνκυται κυρίως για εμπορικές επιχειρήσεις, λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Facebook προτείνει τη χρήση αυτής της λειτουργίας στις επιχειρήσεις που εμπορεύονται είδη ένδυσης, αξεσουάρ, έπιπλα και βρεφικά ή παιδικά προϊόντα.
Το κατάστημα στο Facebook πρέπει:

  • Να πουλάει υλικά αγαθά.
  • Να έχει αποδεχθεί τους όρους για εμπόρους.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Facebook Shop;

  • Προσθέτεις όσα προϊόντα θέλεις:
    Δεν χρειάζεται να έχεις ανεβάσει κάποιο κατάλογο με προϊόντα σε άλλη τοποθεσία, ούτε υπάρχει όριο στον αριθμό των προϊόντων που μπορείς να προσθέσεις.
  • Προσαρμόζεις το απόθεμα των προϊόντων σου:
    Μπορείς να τα οργανώσεις σε διάφορες συλλογές, ώστε οι πελάτες σου να κινούνται στο κατάστημα με βάση τις υπάρχουσες κατηγορίες.
  • Επικοινωνείς με τους πελάτες:
    Οι πελάτες μπορούν να ζητούν πληροφορίες και να στέλνουν άμεσα μηνύματα στο κατάστημά σου.
  • Βλέπεις στατιστικά στοιχεία:
    Έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις δεδομένα για τις προβολές, τα κλικ και τις αγορές σε επίπεδο προϊόντος.

Φυσικά με αυτή τη νέα δυνατότητα δεν σταματούν να έχουν αξία τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε δικό τους domain και σελίδα. Η παρουσία ενός καταστήματος στο διαδίκτυο σε δική σου σελίδα, θα είναι πάντα σημαντικό να υπάρχει. Εκεί παρουσιάζεις όλα σου τα προϊόντα, την αισθητική σου και το brand σου, με τον τρόπο που σε εκφράζει. Το Facebook Shop έρχεται για να προσφέρει μια νέα δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις στο μεγάλο κοινό του Facebook.

Μήπως ήρθε η ώρα να βοηθήσεις την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί; Ξεκίνα και εσύ τη δημιουργία ένος καταστήματος στο Facebook. Δες τα αναλυτικά βήματα για το πώς θα δημιουργήσεις το Facebook Shop, πώς θα επιλέξεις κατάλληλο πρότυπο για τη σελίδα σου και πώς θα οργανώσεις το απόθεμά σου.

Κατηγορία:EshopsSocial Media

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Aliki K.

Αρθρογράφος: Aliki K.

Digital Marketing Specialist με πολυετή εμπειρία στο χώρο του διαδικτύου και του WebHosting!