Αν το 5 % ή περισσότερα από τα μηνύματα που αποστέλλονται από το λογαριασμό σας μέσα σε διάστημα μιας ώρας αποτύχουν/επιστραφούν (bounce back) , το σύστημα θα σας αποτρέψει από την αποστολή περαιτέρω emails για έως και μία ώρα . Θα το καταλάβετε όταν λάβετε μια άμεση επιστροφή όπως η παρακάτω:
user@domain
Domain has exceeded the max defers and failures per hour (5/5) allowed. Messagediscarded.
Υπάρχουν γενικά δύο συνθήκες υπό τις οποίες θα συμβεί αυτό:
1)Αποστολή μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάποιες από τις διευθύνσεις στη λίστα σας είναι ανενεργές
2) λογαριασμός σας έχει χακαριστεί και χρησιμοποιείται για να στείλει spam από έναν κακόβουλο χρήστη
Τι πρέπει να κάνετε για να το προλάβετε / διορθώσετε;
1)Εάν στέλνετε μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αυτό έχει συμβεί , πιθανότατα σημαίνει ότι πολλοί από τους subscriberσας δεν χρησιμοποιούν πλέον τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προσπαθείτε να επικοινωνήσετε. Θα πρέπει να καθαρίσετε τη λίστα σας και να σταματήσετε την αποστολή προς τους ανενεργούς λογαριασμούς .
Μέσα στο cPanel υπάρχει ένα εργαλείο που ονομάζεται Email Trace που μπορεί να σας βοηθήσει στον καθαρισμό λίστα σας .
-Συνδεθείτε στο cPanel
-Κάντε κλικ στο εικονίδιο Email Trace
-Αφήστε το πεδίο Παραλήπτης αλληλογραφίας κενό και κάντε κλικ στο [ Run Report ]
Θα εμφανίσει Πληροφορίες για όλα τα μηνύματα που αποστέλλονται από το λογαριασμό σας .
Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που παρέχονται για να καθορίσει ποιες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να σταματήσετε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να τα αφαιρέσετε από τις λίστες σας.
2)Αν δεν αποστέλλετε μαζικά emails αλλά ξεπερνάτε τα “ max defers and failures per hour ” και λαμβάνετε επιστροφές μηνυμάτων , θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο λογαριασμός σας έχει χακαριστεί. Πριν πανικοβληθείτε , ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα για να δείτε τι emails έχουν σταλεί από τον λογαριασμό σας πρόσφατα .
Εάν δεν αναγνωρίζετε πολλές από τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Email Trace report ,θα πρέπει να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείτε για την αποστολή μηνυμάτων .