Thursday, April 25, 2024

52 τρόποι για να γίνουν τα tweet σας retweeted (Μέρος 1ο)

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Δημιουργήσατε τον λογαριασμό της επιχείρησής σας στο Twitter, αποκτήσατε followers, τιτιβίσατε αρκετά, αλλά γιατί τα tweets σας εξακολουθούν να μην γίνονται retweet;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αφοσιωθείτε περισσότερο στις προσπάθειες προώθησεις της επιχείρησής σας μέσω των κοινωνικών δικτύων. Ένα μεγάλο «κεφάλαιο» του Twitter, αποτελεί το λεγόμενο retweet. Με ένα retweet επεκτείνεται η εμβέλεια των όσων μοιράζεστε στον λογαριασμό σας. Όταν κάποιος μοιράζεται ένα tweet σας, αυτόματα γεννάται η πιθανότητα να το δουν οι followers του, και αν κάποιος από αυτούς το μοιραστεί θα το δουν οι followers του επόμενου κ.ο.κ. Δεδομένου ότι η εν λόγω κοινωνική πλατφόρμα διαθέτει πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες, το retweet του tweet σας μπορεί να οδηγήσει σε επιχειρηματική επιτυχία.

Εκ πρώτης μπορεί να φαίνεται ως θολό τοπίο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Κι αυτό γιατί υπάρχουν πολλές συμβουλές και τακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προωθήσετε την αναμετάδοση των τιτιβισμάτων σας.

Ακολουθούν μερικές απλές μέθοδοι για το πώς να καταφέρετε να γίνονται retweet τα tweets σας:

1. Ολοκληρώστε τη δημιουργία του προφίλ σας. Ανεβάστε φωτογραφία προφίλ και τη δική σας header εικόνα (η οποία φαίνεται μέσω κινητών) και γράψτε δυο λόγια στο bio. Όλα αυτά λειτουργούν στο να αναπτυχθεί μία σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στους followers σας και σε εσάς. Μην αφήνετε τον λογαριασμό σας να έχει για φωτογραφία προφίλ ένα λευκό σχήμα αυγού!

2. Χρησιμοποιήστε μια σχετική εικόνα για το προφίλ σας. Χρησιμοποιήστε, για παράδειγμα, το λογότυπο της επιχείρησής σας. Ωστόσο, εάν επιλέξετε στη θέση της φωτογραφίας προφίλ να φαίνεται κάποιο άτομο, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για ένα φιλικό και χαμογελαστό πρόσωπο. Η κίνηση αυτή βοηθά επίσης στο χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης, κάτι που με τη σειρά του βοηθά στα retweets.

3. Προσθέστε ένα μοντέρνο προσαρμοσμένο θέμα φόντου. Αυτό δείχνει ότι έχετε καταλάβει το πώς λειτουργεί πάνω κάτω ο εν λόγω χώρος κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση των πιθανοτήτων για retweet. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσετε ως φόντο φωτογραφίες με πρόσωπα της εταιρείας σας ή διάφορες εκστρατείες μάρκετινγκ τύπου Call-to-Actions (CTA’s).

4. Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τα προφίλ που διαθέτετε σε άλλους κοινωνικούς διαδικτυακούς τόπους. Δείχνοντας στους followers σας ότι είστε προσιτοί και διαθέσιμοι βοηθά στη δημιουργία εμπιστοσύνης. Η εμπιστοσύνη μπορεί να οδηγήσει στο πολυπόθητο retweet.

5. Συμπεριλάβετε απαραίτητα σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Οι followers σας θέλουν να ξέρουν ποιοι είστε. Συμπεριλάβετε επίσης στο προφίλ σας την αρχική σελίδα της επιχείρησής σας.

6. Κρατήστε στο ελάχιστο το περιεχόμενο που αφορά εσάς και τα προϊόντα σας. Ναι, βρίσκεστε στο Twitter για επιχειρηματικούς λόγους και θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα σας, αλλά, για του λόγου το αληθές, οι followers σας δε νοιάζονται και πολύ για τα προϊόντα σας. Μοιραστείτε σχετικό περιεχόμενο και προσθέστε με έξυπνο τρόπο τα προϊόντα σας.

7. Δώστε προτεραιότητα στη συμμετοχή του πελάτη. Βρίσκεστε στο Twitter για να έρθετε σε μία πιο άμεση επαφή με το αγοραστικό σας κοινό, όχι για να περιαυτολογήσετε. Γράψτε σαν να θέλετε πραγματικά να γνωρίσετε καλύτερα τους πελάτες σας.

8. Δημιουργήστε ενδιαφέρον και πνευματώδες περιεχόμενο. Προσπαθήστε να μοιράζεστε ενδιαφέροντα πράγματα, και αν είστε σε θέση, κάντε τα ευφυή και αρεστά. Αν στους followers αρέσουν τα τιτιβίσματά σας, θα ακολουθήσει το επιθυμητό retweet.

9. Δημιουργήστε αυθεντικό περιεχόμενο. Εάν το μόνο που κάνετε είναι να μοιράζεστε τα tweets άλλων ατόμων, το πιθανότερο είναι ότι δεν πρόκειται να γίνετε ποτέ retweet οι ίδιοι. Γι’ αυτό καλό είναι μεγάλο μέρος των tweets σας να αφορά αυθεντικό, δικό σας περιεχόμενο.

10. Χρησιμοποιήστε σύντομα tweets. Τα πολύ σύντομα tweets τείνουν να μοιράζονται πιο εύκολα.

11. Χρησιμοποιήστε μεγάλες λέξεις. Σύμφωνα με ένα πρόσφατο δημοσίευμα για τα retweets, τα τιτιβίσματα με μεγάλες λέξεις έχουν την τάση να μοιράζονται πιο εύκολα. Παρά ταύτα, τα tweets σας θα πρέπει να είναι σύντομα.

12. Φροντίστε το περιεχόμενο που μοιράζεστε να είναι κάτω από 140 χαρακτήρες. Κάνει τα tweets σας να μοιράζονται πιο εύκολα και αφήνει περιθώριο για MT’s (modified retweets) και για retweet με πρόσθετα mentions.

13. Μοιραστείτε ειδήσεις. Οι χρήστες του Twitter έχουν πάθος να διαβάζουν tweets ειδησεογραφικού περιεχομένου.

14. Μοιραστείτε ενδιαφέροντα νέα. Φροντίστε τα νέα που μοιράζεστε να προκαλούν ενδιαφέρον. Ένας απλός, βαρετός τίτλος δεν πρόκειται να κινήσει την περιέργεια των followers σας.

15. Αντιμετωπίστε τα tweets σαν να πρόκειται για πρωτοσέλιδα. Μετατρέψτε το περιεχόμενό σας σε κάτι που βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τα υπόλοιπα, που πρόκειται να διαβαστεί και να μοιραστεί.

16. Ζητήστε το retweet. Αν θέλετε να τα tweets σας να γίνουν retweet από τους followers σας, δεν έχετε παρά να το ζητήσετε. Asking for a RT gets a 12x’s higher retweet rate.

17 Ζητήστε ένα Retweet. Ζητώντας για ένα Retweet πολλαπλασιάζετε κατά 23x τις πιθανότητές σας να γίνει το «τιτίβισμά» σας retweeted!

18. Χρησιμοποιήστε hashtags. Είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε. Τα hashtags (#’s) σας φέρνουν άμεσα σε επαφή με το αγοραστικό σας κοινό μέσα στη συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα και βοηθούν τα tweets σας να τα δει περισσότερος κόσμος. Χωρίς τα hashtags τα tweets σας είναι ορατά μόνο από τους followers σας. Χρησιμοποιώντας hashtags, αυτόματα το περιεχόμενο που μοιράζεστε είναι δυνατόν να γίνει ορατό από εκατοντάδες ή χιλιάδες χρήστες του Twitter, οι οποίοι μπορεί με τη σειρά τους να το μοιραστούν.

19. Χρησιμοποιήστε hashtags για να συνδεθείτε καλύτερα με την κοινότητα. Χρησιμοποιήστε hashtags για να λάβετε μέρος σε δημοφιλή θέματα συζήτησης. Επίσης, αν η επιχείρησή σας είναι στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιήστε τα εξής hashtags: #smm, #socialmedia ή #cmo.

20. Χρησιμοποιήστε hashtags για μία συγκεκριμένη καμπάνια της εταιρείας σας. Αν θέλετε να προκαλέσετε το ενδιαφέρον του κοινού για κάποια καμπάνια, δημιουργήστε ειδικό hashtag για την περίσταση, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στον οποιονδήποτε να μιλήσει για το θέμα αλλά και να δει οτιδήποτε έχουν γράψει σχετικά άλλοι χρήστες του Twitter. Η κίνηση αυτή δείχνει ότι ενδιαφέρεστε να φέρετε σε επαφή τους καταναλωτές σας, να ανταλλάξουν απόψεις για την εταιρεία σας, να μιλήσουν για τα προϊόντα σας.

21. Χρησιμοποιήστε τα @mentions για να έρθετε σε επαφή με τους ηγέτες της βιομηχανίας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των ηγετών του κλάδου σας είναι να τους αναφέρετε σε κάποιο από τα tweets σας. Μπορεί ακόμη να κάνουν και retweet ό,τι γράψατε γι’ αυτούς.

22. Χρησιμοποιήστε τα retweets για να έρθετε σε επαφή με τους ηγέτες της βιομηχανίας. Όπως και με τα @mentions, χρησιμοποιήστε τα retweets για να έρθετε σε επαφή με τους ηγέτες του κλάδου σας. Αν δημοσιεύσουν κάτι που σας ενδιαφέρει, μοιραστείτε το με τους followers σας, μπορεί να το μοιραστούν κι εκείνοι με τη σειρά τους.

23. Χρησιμοποιήστε τα @mentions για να επικοινωνήσετε πιο άμεσα με τους followers/πελάτες σας. Συζητήστε με τους followers σας κάνοντας τους @mention στα tweets σας.

24. Κάντε retweet τα tweets των followers σας. Όταν διαβάζετε tweets που σας αρέσουν, μη διστάζετε να τα κάνετε retweet, αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε πιο ισχυρούς δεσμούς με τους followers σας.

25. Απαντήστε στα @connects σας. Να ελέγχετε πάντα τα @connects σας για να ξέρετε ποιοι είναι οι νέοι σας followers, ποιοι σας αναφέρουν στα tweets τους και ποιοι μοιράστηκαν κάποιο tweet σας. Απαντήστε με ένα «ευχαριστώ», μια αναφορά ή κάντε retweet.

26. Κάντε retweet όσους σας αναφέρουν σε κάποιο tweet. Όταν κάποιος αναφερθεί σε εσάς, μοιραστείτε το εν λόγω tweet.

….. συνεχίζεται!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα