Thursday, April 25, 2024

52 τρόποι για να γίνουν τα tweet σας retweeted (Μέρος 2ο)

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Δημιουργήσατε τον λογαριασμό της επιχείρησής σας στο Twitter, αποκτήσατε followers, τιτιβίσατε αρκετά, αλλά γιατί τα tweets σας εξακολουθούν να μην γίνονται retweet;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αφοσιωθείτε περισσότερο στις προσπάθειες προώθησεις της επιχείρησής σας μέσω των κοινωνικών δικτύων. Ένα μεγάλο «κεφάλαιο» του Twitter, αποτελεί το λεγόμενο retweet. Με ένα retweet επεκτείνεται η εμβέλεια των όσων μοιράζεστε στον λογαριασμό σας. Όταν κάποιος μοιράζεται ένα tweet σας, αυτόματα γεννάται η πιθανότητα να το δουν οι followers του, και αν κάποιος από αυτούς το μοιραστεί θα το δουν οι followers του επόμενου κ.ο.κ. Δεδομένου ότι η εν λόγω κοινωνική πλατφόρμα διαθέτει πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες, το retweet του tweet σας μπορεί να οδηγήσει σε επιχειρηματική επιτυχία.

Εκ πρώτης μπορεί να φαίνεται ως θολό τοπίο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Κι αυτό γιατί υπάρχουν πολλές συμβουλές και τακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προωθήσετε την αναμετάδοση των τιτιβισμάτων σας.

Σε συνέχεια του προχθεσινού μας άρθρου, ακολουθεί το δεύτερο μέρος της σειράς με απλές μεθόδους για το πώς να καταφέρετε να γίνονται retweet τα tweets σας:

  • 27. Διοργανώστε διαγωνισμούς. Οι διαγωνισμοί καλλιεργούν τον ενθουσιασμό του κοινού και φέρνουν πιο κοντά την επιχείρησή σας με τους πελάτες σας. Το ένα retweet θα φέρει το άλλο και θα αποκτήσετε περισσότερους followers.
  • 28. Χρησιμοποιήστε κουπόνια. Όπως οι διαγωνισμοί έτσι και τα (εκπτωτικά) κουπόνια μπορούν να προκαλέσουν ενθουσιασμο σε όσους σας ακολουθούν, να αυξήσουν το βαθμό προσέγγισης του κοινού σας, ακόμη και να οδηγήσουν τα «τιτιβίσματά» σε περισσότερα retweets!
  • 29. Χρησιμοποιήστε Sweepstakes! Τα Sweepstakes νοούνται ως τμήμα ενός επιτυχημένο marketing και χρησιμοποιούνται καθημερινά από πολλές εταιρίες!
  • 30. Σκεφθείτε το ακροατήριό σας. Μην τουιτάρετε στα τυφλά. Προσπαθήστε πραγματικά να έρθετε σε επικοινωνία με τους followers και τους υπόλοιπους χρήστες του Twitter.
  • 31. Μάθετε τη γλώσσα του Twitter. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με την ορολογία της συγκεκριμένης κοινωνικής πλατφόρμας, φροντίστε να τη μάθετε.
  • 32. Χρησιμοποιήστε τη γλώσσα του Twitter. Δείξτε ότι γνωρίζετε την ορολογία του Twitter, ότι είστε πραγματικά μέρος της κοινότητας και ότι δεν βρίσκεστε εκεί μόνο για εμπορικούς λόγους. Όσο πιο φυσική είναι η παρουσία σας στο χώρο, τόσο πιο οικεία θα νιώθουν μαζί σας και οι followers σας και θα μοιράζονται πιο εύκολα τα tweets σας.
  • 33. Διατυπώστε ερωτήσεις σχετικά με την εταιρεία σας. Καθώς το φυσικό ακόλουθο των ερωτήσεων είναι οι απαντήσεις θα προωθηθεί η καλύτερη επικοινωνία με τους followers σας και θα διαπιστώσετε τις απόψεις των πελατών σας για την επιχείρησή σας.
  • 34. Διατυπώστε ερωτήσεις σχετικά με επίκαιρα γεγονότα. Οι χρήστες του Twitter έχουν τη συνήθεια να ζητήσουν ό,τι συμβαίνει στην επικαιρότητα. Όταν υπάρχει κάποιος γεγονός που σχετίζεται με τον κλάδο σας ξεκίνηστε μία συζήτηση με τους followers σας.
  • 35. Διατυπώστε lifestyle ερωτήσεις. Μέσω του Twitter σας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσετε καλύτερα τους followers/πελάτες και εκείνοι να γνωρίσουν καλύτερα εσάς. Ρωτήστε, για παράδειγμα, τι έκαναν το περασμένο Σαββατοκύριακο ή ποια ομάδα θέλουν να κερδίσει στον απογευματινό αγώνα.
  • 36. Βάλτε «χρώμα» στα τιτιβίσματά σας. Καθώς το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, προσπαθήστε να δώστε προσωπικό τόνο στο περιεχόμενο που μοιράζεστε με τους followers σας. Μιλήστε, για παράδειγμα, για κάτι που απολαμβάνετε να κάνετε.
  • 37. Χρησιμοποιήστε αποφθέγματα. Τα αποφθέγματα αποτελούν έναν πολύ καλό μέσο για να συνδεθείτε με το κοινό σας και επιπλέον θα κερδίσετε αρκετά retweets. Στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα λοιπόν συμπεριλάβετε χωρία που εμπνέουν, που προσφέρουν αισιοδοξία, που δίνουν τροφή για σκέψη.
  • 38. Μοιραστείτε στατιστικά στοιχεία. Οι άνθρωποι σήμερα αρέσκονται στην ανάγνωση στατιστικών στοιχείων. Είναι εύκολο να τα διαβάσει κανείς, μπορούν να είναι σύντομα και εύστοχα. Επιπλέον, θα σας αποφέρουν πολλά retweets.
  • 39. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη των αριθμών. Βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με τα στατιστικά στοιχεία και τραβούν εύκολα την προσοχή κάνοντας τα tweets σας να ξεχωρίζουν αφού δεν περιέχουν μόνο γράμματα και λέξεις. Χρησιμοποιήστε αριθμούς όπως το 8 και το 10.
  • 40. Μοιραστείτε εικόνες. Αν και το Twitter δεν είναι κοινωνικό δίκτυο που ευνοεί την εικόνα, tweets που περιέχουν εικόνες έχουν την τάση να γίνονται εύκολα retweet. Για του λόγου το αληθές, το 36 τοις εκατό των συνδέσμων που μοιράζονται στο Twitter είναι εικόνες.
  • 41. Μοιραστείτε YouTube συνδέσμους. Μοιραστείτε βίντεο σχετικά με την εταιρεία σας. Θα σας αποφέρουν αρκετά retweets και θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη των followers σας.
  • 42. Μοιραστείτε βίντεο μέσω της υπηρεσίας Vine. Διαρκούν 6 δευτερόλεπτα και χρησιμοποιούνται ευρέως στο Twitter. Αξιοποιήστε δημιουργικά αυτά τα λίγα αλλά πολύτιμα δευτερόλεπτα και κερδίστε πολλά retweets.
  • 43. Προμοτάρετε το περιεχόμενό σας. Εάν επιθυμήτε να μοιραστείτε κάποιο tweet με ευρύτερο κοινό και όχι μόνο με τους followers σας, δώστε ένα μικρό ή μεγάλο χρηματικό ποσό ώστε το tweet σας να εμφανιστεί στο feed πολλών χρηστών.
  • 44. «Τιτιβίστε» έγκαιρα σχετικά με δημοφιλή τρέχοντα events. Αν λαμβάνει χώρα σε παγκόσμια κλίμακα κάποιο γεγονός με το οποίο η εταιρία σας μπορεί να συνδεθεί κάπως, «τιτιβίστε» για αυτό!
  • 45. Μην τιτιβίζετε πολύ συχνά, μπορεί να γίνετε ενοχλητικοί στους followers σας.
  • 46. Μοιραστείτε φρέσκο περιεχόμενο. Μην δημοσιεύετε το ίδιο tweet όλη την ημέρα. Ακόμη και αν ο σκοπός σας είναι να προωθήσετε μία καμπάνια, αναδιατυπώστε το περιεχόμενο του μηνύματός σας και μη χρησιμοποιείτε τις ίδιες λέξεις κάθε φορά.
  • 47. Φροντίστε τα tweets σας να είναι cool. Μην εκλειπαρείτε για retweet και μην στέλνετε spam μηνύματα.
  • 48. Καταγράψτε τα link σας. Όπως κάθε σωστός marketer, έτσι και εσείς χρειάζεστε να καταμετράτε την επιτυχία σας στο Twitter. Μετρήστε το CTR των συνδέσμων σας κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Bit.ly. Τέλος, αν κάνετε χρήση λογισμικών διαχείρισης κοινωνικών δικτύων όπως το Buffer ή το Hootsuite, τότε μπορεί να χρησιμοποιήσετε τις δικές τους υπηρεσίες για να παρακολουθείτε όλους σας τους συνδέσμους από ένα μέρος!
  • 49. Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες για να μοιραστείτε το περιεχόμενο που επιθυμείτε. Η μέση διάρκεια ζωής ενός tweet ανέρχεται στα 18 λεπτά. Αν οι followers σας δεν είναι συνδεδεμένοι, τότε έχετε σπαταλήσει μία ευκαιρία να δει ο κόσμος ό,τι έχετε ανεβάσει. Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες μέσα στη μέρα και αξιολογήστε τι λειτουργεί για εσάς, χρησιμοποιώντας παράλληλα εργαλεία ανάλυσης. Για παράδειγμα, εάν η εμβέλειά σας είναι παγκόσμια, μπορεί μέρος του κοινού σας να κοιμάται την ώρα που εσείς τιτιβίζετε.
  • 50. Δοκιμάστε διαφορετικές μέρες για να μοιραστείτε το περιεχόμενο που επιθυμείτε. Τα Σαββατοκύριακα έχουν μεγάλη σημασία στη σφαίρα του Twitter. Ακόμη κι αν προσπαθείτε να μην εργάζεστε κατά τη διάρκειά τους ή να μην σκέφτεστε τίποτα σχετικό με τη δουλειά σας, οι οπαδοί σας συνεχίζουν να διαβάσουν τα tweets σας. Χρησιμοποιείστε και εδώ εργαλεία ανάλυσης και αξιολογήστε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα χρήσης των προ-προγραμματισμένων tweets, απλώς φροντίστε να τα τσεκάρετε πρώτα.
  • 51. Μοιραστείτε με τους followers σας blog posts που έχετε διαβάσει και σας άρεσαν. Όταν το κάνετε φροντίστε να κάνετε @mention στο tweet το username της επιχείρησης ή του συγγραφέα.
  • 52. Να είστε αυθεντικοί και να περνατέ καλά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα