Friday, April 19, 2024

eShops: 5 συμβουλές για πωλήσεις με ασφάλεια

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

 

Ως μία επιχείρηση που εμπορεύεται προϊόντα στο Διαδίκτυο, σίγουρα θα θέλετε να βλέπετε στο σύστημά σας όσο περισσότερες αληθινές παραγγελίες και όσο λιγότερες πλαστές. Και επιπλέον, θέλετε οι πελάτες σας να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγοράς προϊόντων ερχόμενοι στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, να νιώθουν πλήρως ασφαλείς αγοράζοντας από εσάς, και να μην ανησυχούν για κανένα λόγο πως κάποιος μπορεί να τους εκμεταλλευθεί.

Στη συνέχεια θα εξετάσουμε 5 tips που θα βοηθήσουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να αποφύγει τις όποιες κακοτοπιές! Να θυμάστε πως η αποτροπή της εκάστοτε απάτης αποτελεί απο έναν συνδυασμό καλών τεχνολογικών μέσων, όπως τα αυτοματοποιημένα συστήματα πιστοποίησης, και βέλτιστων πρακτικών ασφαλείας από πλευράς της επιχείρησης. Μπορείτε επίσης να νουθετήσετε τους πελάτες σχετικά με το πως μπορούν να ψωνίζουν ηλεκτρονικά με ασφάλεια!

Tips

  1. Address Verificatoin Service (AVS): Μία τέτοια υπηρεσία αναλαμβάνει αυτοποιημένα την διαδικασία πιστοποίησης της διεύθυνσης που δηλώνει ο υποψήφιος πελάτης σας με την την διεύθυνση που έχει δηλώσει στην χρηματοπιστωτικό ίδρυμα (τράπεζα) που έχει εκδώσει την πιστωτική του κάρτα!
  2. Fraud Prevention Software: Πολλές εταιρίες παροχής λύσεων ασφαλείας προσφέρουν ειδικά εργαλεία που μπορούν να ανιχνεύσουν συναλλαγές που πραγματοποιούνται εξαιτίας κακόβουλου λογισμικού (malware), επιθέσεις phishing καθώς και άλλες παράνομες δραστηριότητες.
  3. CVC2 / CVV2 Πιστοποίηση: Στις καθημερινές ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών, οφείλεται να απαιτείτε από τους πελάτες σας όχι μόνο την ημερομηνία λήξεως της κάρτας τους, μα και την εισαγωγή του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας που υπάρχει στο πίσω μέρος της πιστωτικής. Πρόκειται για ένα ακόμη μέτρο προφύλαξης καθώς ένας διαδικτυακός απατεώνας που μπορεί να έχει καταφέρει να κλέψει τα στοιχεία μίας πιστωτικής έχει λιγότερες πιθανότητες να ξέρει και τον τριψήφιο αριθμό.
  4. Χώρα Προέλευσης: Έστω ότι δραστηριοποιήστε περισσότερες στον ελλαδικό χώρο. Θα πρέπει να είστε περισσότερο προσεκτικοί όταν βλέπετε παραγγελίας που προέρχονται άλλες χώρες. Είναι πιθανό να πρόκειται για ένα σημάδι πιθανής απάτης, ειδικά αν η IP του πελάτη σας προέρχεται από ξένη χώρα ενώ οι πληροφορίες τιμολόγησης καταδεικνύουν διεύθυνση εντός Ελλάδος. 
  5. Πιστοποίηση: Εάν υπάρχουν οποιεσδήποτε αποκλίσεις ή ζητήματα, επικοινωνήσετε πάντοτε απευθείας με τον πελάτη. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου δεν θα είναι τόσο τολμηροί ώστε να ανταποκρίνεται πράγματι στην άμεση επαφή, και αν το κάνουν, θα έχετε πιθανά την ευκαιρία να τους πιάσετε από τα ψέματά τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα