eCommerce: To Facebook Buy Button

Είθιστε τα blog post που συνηθίζω να ανεβάζω να αφορούν σε συμβουλές προς Webmasters. Το σημερινό μας θέμα δεν θα είναι κάποια συμβουλή από εμένα προς όλους εσάς, μα μια ευκαιρία να αλληλεπιδράσουμε. Το θέμα μας; Το Facebook buy button!

Ναι, ξέρω, κανονικά πρέπει να βρίσκομαι μέσα στα δρώμενα της τεχνολογίας ωστόσο για… αδιευκρίνηστους λόγους, έμαθα την ύπαρξή του τελείως τυχαία πριν από λίγο. Μία πολύ ωραία είδηση του Mashable η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ αναφέρει πως πιλοτικά το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει την εμφάνιση ενός πλήκτρου με τίτλο «Buy» και θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αγοράσουν το υπό συζήτηση προϊόν. Το άρθρο κάνει λόγο και για την πιλοτική δοκιμή ανάλογου πλήκτρου από το αντίπαλο δέος στα κοινωνικά δίκτυα, το Twitter.

Οι απορίες μου; Πολλές. Αρχικά, δεν ξέρω κατά πόσο είναι θετικό για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να «φεύγει» ο καταναλωτής από την σελίδα τους και να οδηγείται στις σελίδες και υπηρεσίες του Facebook. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι το Facebook θέλει ο κόσμος να ΜΗΝ φεύγει από τις σελίδες του για να αγοράσει το προιόν. Θα πει κανείς: «μα σκοπός μας δεν είναι να πετύχουμε την πώληση;». Ναι. Αυτό δεν σταματά να είναι αλήθεια. Επίσης δεν παύει να είναι αλήθεια πως τα κοινωνικά δίκτυα, όταν οι επιχειρήσεις τα εκμεταλλευθούν σωστά, είναι ένα τεράστιο όπλο για να επικοινωνήσει κανείς το προϊόν ή τις υπηρεσίες του. 

Κλείνω ζητώντας τις απόψεις σας. Την γνώμη σας. Τις πρώτες σας σκέψεις. 

 

Κατηγορία:Eshops

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.