Friday, April 19, 2024

Google Search: Γνωρίστε το Mobile Friendly Label

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Έχετε πατήσει ποτέ από το κινητό σας τηλέφωνο σε κάποιο αποτέλεσμα αναζήτησης της Google, μόνο και μόνο για να οδηγηθείτε σε μία ιστοσελίδα όπου το κείμενο είναι πολύ μικρό, οι σύνδεσμοι εξίσου μικροσκοπικοί, και το τελικό περιεχόμενο τόσο δύσχρηστα κατανεμημένο ώστε να είστε αναγκασμένοι να κάνετε scroll προς κάθε πιθανή κατεύθυνση για να το δείτε; Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν μία ιστοσελίδα δεν έχει βελτιστοποιηθεί για να την δείτε από ένα κινητό τηλέφωνο και έναν mobile browser.

Η εμπειρία χρήσης που αναφέρουμε πιο πάνω δεν είναι ότι καλύτερο, ειδικά όταν μας περιορίζει μία μικρή οθόνη ενός κινητού τηλέφωνου. Κάπως έτσι σκέφτηκαν και οι ιθύνοντες της Google και από τα μέσα Νοεμβρίου του περασμένου έτους αποφάσισαν να κάνουν την ζωή όλων μας πιο εύκολη προσθέτοντας το label «Mobile Friendly» στα αποτελέσματά της. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, την συγκεκριμένα ετικέτα θα την δείτε μόνον εάν αναζητήσετε πληροφορίες από την mobile έκδοση της Google και μόνον δίπλα από ιστοσελίδες που πληρούν κάποιους όρους και προϋποθέσεις. Σύμφωνα με την εταιρία, η προσθήκη των συγκεκριμένων ετικετών αποτελεί το πρώτο βήμα στην προσπάθεια της εταιρίας να βοηθήσει τους mobile χρήστες να έχουμε μια καλύτερη και πιο άνετη εμπειρία πλοήγησης στο Διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, ωστόσο, πειραματίζετε με διάφορους αλγόριθμους ώστε να πριμοδοτήσει τις mobile friendly ιστοσελίδες όσων αφορά την κατάταξή τους!

Mobile-friendly search result
 
Οι αλλαγές αυτές έχουνε ήδη ξεκινήσει να γίνονται ορατές από τα μέσα Νοεμβρίου. Μία ιστοσελίδα είναι εφικτό να λάβει το label «Mobile-friendly» εάν πληρεί τα παρακάτω κριτήρια (όπως αυτά ανιχνεύονται από το Googlebot): 
 
  1. Να αποφεύγει την χρήση λογισμικού που δεν υποστηρίζεται από τις περισσότερες mobile συσκευές, όπως το Flash.
  2. Να χρησιμοποιεί κείμενο που είναι ικανό να διαβαστεί χωρίς την χρήση zoom.
  3. Να τοποθετεί τους συνδέσμους σε απόσταση ικανή ώστε ο χρήστης να είναι σε θέση να τον επισκεφθεί με ένα απλό άγγιγμα.

Εάν θέλετε να είστε βέβαιοι πως η ιστοσελίδα σας είναι έτοιμη και πληρεί τις πιο πάνω προϋποθέσεις:

  1. Ελέγξτε την ιστοσελίδα σας με το Mobile-Friendly Test της Google.
  2. Διαβάστε τους ενημερωμένους οδηγούς στο Webmaster’s Mobile Guide.
  3. Δείτε το Mobile usability report στο Google Webmaster Tools το οποίο υποδεικνύει κρίσιμα σφάλματα όσων αφορά την πλογήση στην ιστοσελίδα σας με χρήση φορητής συσκευής. 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα