Friday, March 29, 2024

E-Commerce School: Η σημασία της φόρμας επικοινωνίας

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, εάν αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να απογειώσει την επιχείρησή σας, «σπάζοντας» τα δεσμά της γεωγραφικής κατανομής της αγοράς και της ζήτησης. Σε απλά ελληνικά; Το Διαδίκτυο μπορεί να φέρει κοντά τόσο τον αγοραστή όσο και την επιχείρηση, επιτρέποντάς σας να προσφέρετε τα προιόντα σας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και γιατί όχι του πλανήτη.

Ένα απο τα βασικότερα θέματα που πρέπει να λύσετε είναι η επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή (βασικό στοιχείο για μία άριστη εξυπηρέτηση πελατών). Το να προσφέρετε μια e-mail διεύθυνση επικοινωνίας στους πελάτες σας είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε. Τι πρέπει να κάνετε; Δημιουργήστε μία φόρμα επικοινωνίας στην κεντρική σελίδα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ή τουλάχιστον δημοσιεύστε μία e-mail διεύθυνση. Στη συνέχεια μπορείτε να ξεκινήσετε να περιμένετε τις ερωτήσεις.

Ακούγεται απλό; Θέλει προσοχή! Συχνά, θα κληθείτε να απαντήσετε σε αρκετές ερωτήσεις καθημερινώς, και θα ήταν σημαντικό σφάλμα από την πλευρά σας να ξεχάσετε να δώσετε απάντηση σε κάποιο e-mail ενός εν δυνάμει (ή ήδη υπάρχοντος) πελάτη σας. Για το λόγο αυτό, φροντίστε να διαχωρίσετε τυχόν προσωπικούς σας λογαριασμούς από τον λογαριασμό που έχετε για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ο διαχωρισμός αυτός θα σας επιτρέψει να οργανώσετε καλύτερα τα e-mail που πρέπει να απαντήσετε καθώς και να τα αρχειοθετήσετε για τυχόν μελλοντική χρήση.

Η αρχειοθέτηση, δε, των e-mail θα σας βοηθήσετε να αποφύγετε το χάος που θα προκύψει στα εισερχόμενά σας μετά την πάροδο κάποιων ημερών ή μηνών. Φροντίστε την αρχειοθέτηση των μηνυμάτων στα οποία έχετε ήδη απαντήσει και τα οποία θεωρούνται «κλεισμένα» και θα δείτε την ημέρα σας να γίνεται πιο εύκολη, και πιο παραγωγική, όσων αφορά την διαχείριση της επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας.

Στο επόμενο μάθημά μας, θα αναλύσουμε την σημασία που έχει η επικοινωνία με τους πελάτες σας στα social media. Έως τότε, όπως πάντα, παραμένω στην διάθεσή σας για απορίες, προβληματισμούς και απόψεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα