Friday, July 19, 2024

3 Λόγοι να χρησιμοποιήσετε το Pinterest

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα. Για το 2015, η Δευτέρα θα αποτελεί την ημέρα που θα αφιερώνω στα Social Media, με το σημερινό μας blog post να αφορά ένα ίσως παρεξηγημένο κοινωνικό δίκτυο, το Pinterest.

Ας είμαστε ειλικρινείς: ελάχιστοι από τους Webmasters έχουμε τον απαραίτητο χρόνο να χρησιμοποιουμε σωστά κάθε ένα social εργαλείο που μας είναι διαθέσιμο. Κατά συνέπεια, επιλέγουμε τις ιστοσελίδες εκείνες οι οποίες μας είναι φαίνονται πιο δημοφιλείς και επενδύουμε σε αυτές όλο τον χρόνο και την ενέργειά μας. Από άποψης αριθμών, λοιπόν, φαντάζει λογικό να διαλέγουμε το Facebook έναντι του Pinterest. Ούτως ή άλλως, σύμφωνα με στατιστικά που έδωσε στη δημοσιότητα το ίδιο το Facebook, ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών άγγιξε τα 1.39 δισεκατομμύρια, με το «ταπεινό» Pinterest να προσμετρά μόλις 40 εκατομμύρια. Δείτε μόνο τους αριθμούς και τότε το Pinterest φαντάζει σαν μία κακή επένδυση.

Παρ’ολ’αυτά, αν «βουτήξετε» λίγο στα βαθιά, αναλύοντας καλύτερα τα διάφορα στατιστικά στοιχεία, θα βρείτε τουλάχιστον 3 διαφορετικούς λόγους που θα μπορούσαν να καταστήσουν το Pinterest ένα σημαντικό εργαλείο.

 

1. Είναι ένα καλύτερο εργαλείο για να επικοινωνήσετε με το γυναικείο καταναλωτικό κοινό

Εάν επιχείρησή σας πουλάει προϊόντα αποκλειστικά κατασκευασμένα για γυναίκες, τότε θα πρέπει να πάτε εκεί που εκείνες αρέσκονται να πηγαίνουν, και να προωθείτε τα προϊόντα σας στις ιστοσελίδες που και εκείνες λατρεύουν να χρησιμοποιούν.

Μία από αυτές τις ιστοσελίδες είναι, χωρίς δεύτερη σκέψη, το Pinterest.

Σύμφωνα με έρευνα της RJ Metrics, το 80% των χρηστών του Pinterest είναι γυναίκες και το 92% όλων των pins (ή αλλιώς shares) στο Pinterest πραγματοποιούνται από γυναίκες! Ναι, κανείς δεν λέει ότι οι γυναίκες δεν χρησιμοποιούν και άλλα κοινωνικά δίκτυα ή ότι δεν είναι ενεργές σε αυτά. Μα αν θέλετε να έρθετε σε επαφή με το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και δεν χρησιμοποιείτε το Pinterest, είναι σίγουρο πως αφήνετε τουλάχιστον ένα σημαντικό τμήμα του αγοραστικού σας target group στα… σκοτάδια!

 

2. Είναι OK να κάνετε posts …. τα Σαββατοκύριακα

Δεν αρκεί να έχετε χρόνο να αφιερώσετε στα κοινωνικά δίκτυα, πρέπει να ξέρετε πότε, και πως πρέπει να επικοινωνήσετε με το κοινό σας. Σύμφωνα με την MediaBistro, ο καλύτερος χρόνος να δημοσιεύσετε κάτι στο Facebook είναι μεταξύ 6 και 8 το πρωί, από Δευτέρα έως Παρασκευή. Με το Pinterest, όλα είναι λίγο διαφορετικά καθ’ ότι ο πιο σωστός χρόνος είναι το πρωινό του Σαββάτου!

Αν δεν έχετε ελεύθερο χρόνο να ασχοληθείτε με τα κοινωνικά δίκτυα, εκτός από ότι σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ελεύθερο χρόνο… το Pinterest θα ήταν μία καλή επιλογή για εσάς.

 

3. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μία ωραία φωτογραφία

Θα μπορούσατε να μιλήσετε για τα πάντα στο Pinterest. Όσο έχετε μία φωτογραφία, η δημοσιεύση είναι κάτι παραπάνω από το ήμισυ ολοκληρωμένη. Παρ’ολ’αυτά, υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι τομείς οι οποίοι είναι πιο δημοφιλείς, και αν το αντικείμενό σας σχετίζεται με λέξεις κλειδιά που διασταυρώνονται με τις ενότητες αυτές τότε το Pinterest είναι ένα από τα εργαλεία που θέλετε να έχετε στο οπλοστάσιό σας.

Σύμφωνα με την RJ Metrics, οι τομείς που «κλέβουν» τον περισσότερο χρόνο από τους χρήτες του Pinterest είναι οι ακόλουθοι:

  1. Φαγητά
  2. Ποτά
  3. «Φτιάξ’το μόνος σου»
  4. Κατασκευές
  5. Διακόσμηση εσωτερικών χώρων.

Ξεκινήστε

Αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν το Pinterest, ξεκινήστε με μία απλή βόλτα στις ιστοσελίδες του. Μπορεί να αρέσουν κάποια boards των ανταγωνιστών σας και να σκεφθείτε πως και εσείς θα μπορούσατε εύκολα να κάνετε κάτι ανάλογο ή κάτι καλύτερο!

Αν είστε ήδη ένας έμπειρος χρήστης, θα χαρώ να σας ακούσω. Όπως πάντα, περιμένω τις τακτικές και τα «μυστικά» σας με μηνύματά σας στα σχόλια!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα