Thursday, April 25, 2024

12 Social sites που μπορείς να κάνεις share τα άρθρα του blog σου

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Στην εποχή που ζούμε η συγγραφή και δημοσίευση των blog posts… δεν είναι πλέον αρκετή. Υπάρχει τόσος πολύς «ψηφιακός θόρυβος» που καθιστά άχρηστη την τακτική «εάν δημιουργήσεις, θα σε βρούνε». Για την ακρίβεια, η πραγματική δουλειά σας για να γίνεται γνωστοί ξεκινά μετά από τη στιγμή που θα πατήσετε το κουμπί «Δημοσίευση».

 

Για τους περισσότερους bloggers, μα και όσους διατηρούν εταιρικά blogs, το πρώτο φυσικό βήμα είναι να μοιραστούν τα άρθρα τους στο Facebook και στο Twitter. Αν και εσείς το μόνο που κάνετε είναι να «μοιράζεστε» τα άρθρα σας σε αυτές τις δύο πλατφόρμες, χάνετε χιλιάδες υποψήφια views που θα μπορούσατε να αποκτήσετε.

Ακολουθεί μία λίστα με 15 διαφορετικά μέρη που θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενο που μόλις δημιουργήσατε.

1. Slideshare

Μετατρέψτε το περιεχόμενο του άρθρου σς σε ένα καλαίσθητο slideshow κάνοντας χρήση του PowerPoint ή ανάλογου λογισμικού και μοιραστείτε το αρχείο στο SlideShare. Το ποιοτικό περιεχόμενο σε συνδυασμό με μία καλαίσθητη παρουσίαση θα ξεχωρίσει, και ο ανταγωνισμός στο SlideShare είναι αισθητά πιο μικρός σε σύγκριση με άλλα δίκτυα.

2. Visual.ly

Το Visual.ly δεν έχει απλά στόχο του να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν infographics και άλλους τύπους οπτικού περιεχομένου. Πίσω του κρύβει μια ενεργή κοινότητα που σας επιτρέπει να μοιραστείτε το περιεχόμενο που δημιουργείτε. Με το «μετατρέψετε» το άρθρο σας σε ένα όμορφο infographic (ή άλλο τύπο οπτικού περιεχομένου) θα αυξήσετε δραματικά την προβολή του blog σας.

3. LinkedIn Groups

Εάν επιθυμείτε στοχευμένη προβολή, τότε επιλέξτε να μοιραστείτε τα άρθρα σας στα groups του LinkedIn. Βεβαιωθείτε απλά πως τα groups που θα επιλέξετε καλωσορίζουν τον διαμοιρασμό περιεχομένου και ό,τι το μήνυμά σας θα δημοσιευθεί στην σωστή ενότητα. Μη ξεχνάτε: δεν θέλετε να σας εκλάβουν ως spammer!

4. Pinterest

Για το Pinterest έχουμε μιλήσει αναλυτικά και σε πιο εξειδικευμένο blog post μας στο παρελθόν, στο οποίο σας συνιστώ να ανατρέξετε για περισσότερες πληροφορίες. Είναι ένα μικρό -αν συγκριθεί με το Facebook- κοινωνικό δίκτυο, με περισσότερο γυναικείο ενεργό κοινό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει ένα shareable περιεχόμενο να γίνει viral!

5. Instagram

Για το Instagram τα πολλά λόγια είναι περιττά. Είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο, βασίζεται στη φωτογραφία και το video (οπτικοακουστικό περιεχόμενο), έχει ισχυρή απήχηση στους εφήβους και τις νεαρές ηλικίες καθιστώντας το μια ιδιαίτερα ελκυστική πλατφόρμα για χιλιάδες brands.

6. Triberr

Εάν θέλετε κίνηση, και την θέλετε γρήγορα, τότε το Triberr είναι αυτό που ίσως ψάχνετε. Πρόκειται για έναν κοινωνικό δίκτυο που σας επιτρέπει να «συνδεθείτε» με στοχευμένα «tribes», όπως ονομάζονται, να χτίσετε σχέσεις με άλλους bloggers και να κερδίσετε κίνηση στην ιστοσελίδα σας μοιραζόμενοι το περιεχόμενο άλλων!

7. StumbleUpon

To StumbleUpon είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να πλοηγηθούν σε τυχαίες ιστοσελίδες κάνοντας κλικ στο πλήκτρο Stumble. Προσθέστε το περιεχόμενό σας στο δίκτυο και αν αυτό ελκύσει τους χρήστες (η αξιολόγηση γίνεται με την βαθμολογία των χρηστών στο άρθρο σας) τότε είναι πιο πιθανό να εμφανίζεται πιο συχνά! Ένας εύκολος τρόπος να δημιουργήσετε «credibility».

8. Google+ Κοινότητες

Το Google+ είναι το κοινωνικό δίκτυο του γίγαντα της αναζήτησης. Όπως και στο LinkedIn, έτσι και εδώ μπορείτε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας σε στοχευμένα communities με σκοπό να προσελκύσετε τους σωστούς χρήστες! Προσοχή: και εδώ, δεν θα θέλατε να σας περάσουν για spammers, οποτε φροντίστε το περιεχόμενό σας να είναι πολύ προωθητικό.

Bonus: Διατηρείτε ενημερωμένη την δική σας σελίδα στο Google+

9. BizSugar

Εάν το blog σας αφορά κατά κάποιο τρόπο τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, τότε σκεφθείτε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας στο BizSugar. Η σελίδα είναι σχεδιασμένη ώστε να συνδράμει τους bloggers να μοιραστούν ειδήσεις που αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις!

10. Η λίστα των e-mail σας

Η αρχαιότερη προωθητική τακτική στον κόσμο του Διαδικτύου. Όταν έχετε ένα νέο και αξιόλογο περιεχομενο, μοιραστείτε με την λιστα e-mail σας. Αν δημοσιεύετε συχνά περιεχόμενο, σκεφθείτε το ενδεχόμενο να στέλνετε ένα εβδομαδιαίο ή μηνιαίο newsletter ώστε να αποφύγετε τον βομβαρισμό των αναγνωστών σας με μηνύματα.

11. Scoop.it

Το Scoop.it είναι ένα από τα μέρη που οι χρήστες του Διαδικτύου ψάχνουν για νέο και ενδιαφέρον περιεχόμενο, πλην όμως η χρήση του δεν είναι ακριβώς δωρεάν. Μπορείτε να ξεκινήσετε την χρήση του δωρεάν ωστόσο ο freemium λογαριασμός σας περιορίζεται σε μία μόνο θεματική ενότητα. Για 10.50 ευρώ / μήνα μπορείτε να επεκταθείτε σε πέντε topics ή να διαλέξετε 15 διαφορετικές ενότητες έναντι 63 ευρώ / μήνα.

12. Reddit

Όποιο κι αν είναι, τέλος, το θέμα που πραγματεύστε, υπάρχει σίγουρα κάποιο sub-forum στο Reddit για αυτό. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι ποιοτικό, ότι δεν ειναι ΑΠΛΑ marketing, και….. απολαύστε την δύναμη της μεγαλύτερες online κοινότητας (forum).

 

Όπως πάντα, περιμένω στα σχόλια τις απόψεις, απορίες και προβληματισμούς σας! Happy Blogging!

 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα