16 tips για να βελτιώσετε την αρχική σελίδα του E-Shop σας

H αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας είναι η εμφάνιση-παρουσίαση της δουλειάς σας. Είναι αυτό που μπορεί να σαγηνεύσει, γοητεύσει, πείσει ή και να απογοητεύσει τον επισκέπτη.
Πώς θα υποδεχθείτε τους επισκέπτες σας και θα τους κάνετε να μεταπηδήσουν στο στάδιο της παραγγελίας;

Σας παρουσιάζουμε 16 tips που θα μετατρέψουν το e-shop σας σε μαγνήτη πωλήσεων.

1. ΠΑΝΤΑ παρόν το πλαίσιο αναζήτησης.

Kάντε την γραμμή αναζήτησης πανταχού παρούσα. Όσο χαμηλά και να κατέβει ο χρήστης στην αρχική σελίδα, το πλαίσιο αναζήτησης θα πρέπει να είναι εμφανές. Επίσης, μη το τοποθετείτε στο τέλος της αρχικής σελίδας αναγκάζοντας τον επισκέπτη να κάνει μεγάλη διαδρομή.

2. Οργάνωση της μπάρας περιήγησης.

Boηθήστε τους επισκέπτες σας να βρουν όσο το δυνατόν ευκολότερα ότι ψάχνουν. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους του υψηλού ποσοστού αναπήδησης είναι η κακή πλοήγηση. Διαχωρίστε τα προϊόντα σας και ταξινομήστε τα έτσι ώστε να μην κουράσετε τον χρήστη.

3. Ιστορικό αναζήτησης.

Δημιουργώντας μια εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη είναι μεγάλη υπόθεση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μετρήσεις όπως τοποθεσία, πηγές επισκεψιμότητας, τι αγορές έκανε ο πελάτης, ποιές σελίδες παρακολούθησε μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών και την ενίσχυση της αξιοπιστίας.

4. Μόνιμο Καλάθι Αγορών.

Με την χρήση μακροπρόθεσμων cookie βοηθήστε τους επισκέπτες σας να δούνε τα προϊόντα που είχανε τοποθετήσει στο καλάθι τους προ ημερών.
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν με ευκολία την αγορά που είχανε προγραμματίσει.

5. Σε περίοπτη θέση τηλέφωνο και διεύθυνση.

Δεν έχει σημασία πόσο ισχυρά είναι τα διαπιστευτήρια σας, ο χρήστης που θα επισκεφθεί για πρώτη φορά το e-shop σας, θα είναι καχύποπτος και συνάμα ανήσυχος. Για αυτόν τον λόγο, είναι ζωτικής σημασίας να εμφανίζεται ο τηλεφωνικός αριθμός και η φυσική διεύθυνση της εταιρείας σας για να αποφύγετε να χαρακτηριστείτε κακοποιός, απατεώνας ή κάποιος που θα κάνει κατάχρηση των πληροφοριών της πιστωτικής κάρτας.

6. Παρουσίαση των δημοφιλών συνεργατών.

Μην διστάσετε να περιλάβετε στην αρχική σας σελίδα logo των διάσημων συνεργατών σας. Πρόκειται για μία κίνηση που θα σας αυξήσει την αξιοπιστία σας.

7. Εύκολα αναγνωρίσιμο το Εκπτωτικό Τμήμα.

Σύμφωνα με έρευνες το 47% των online αγοραστών θέλει να αγοράσει μόνο εκπτωτικά προϊόντα, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Διαπιστώθηκε επίσης ότι το 62% των αγοραστών ψάχνει στην ιστοσελίδα ένα συγκεκριμένο τμήμα με εκπτωτικά προϊόντα. Γι’ αυτόν τον λόγο, εντοπίστε τα αναφερόμενα προϊόντα και φτιάξτε ένα ξεχωριστό τμήμα στην αρχική σελίδα.

8. Δήλωση δωρεάν αποστολής.

Τα Υψηλά έξοδα αποστολής είναι η κύρια αιτία της εγκατάλειψης καλαθιού. Εάν διαθέτετε δωρεάν μεταφορικά είναι ύψιστης σημασίας να το δηλώσετε στην αρχική σελίδα σας.

9. Save Money

Εάν υπάρχουν πολλαπλοί τρόποι για να διεκδικήσουν οι πελάτες εκπτώσεις (μέσω κουπονιών, αποκόμματα εφημερίδων κτλ.) θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μία μπάρα Non stop ή ένα menu.

10. Live Chat

Η επένδυση σε ένα Live chat λογισμικό που σας βοηθά να γνωρίζετε πόση ώρα μένουν οι επισκέπτες σε μία σελίδα και από που προήλθαν μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας. Το προσωπικό υποστήριξης σας μπορεί να καθοδηγήσει τους απρόθυμους επισκέπτες σας που πλανάται σε διάφορες κατηγορίες της ιστοσελίδας σας, και να τους βοηθήσει να βρουν αυτό που ψάχνουν.

11. Μεγάλων διαστάσεων Εικόνα.

Μερικές φορές μία ενιαία εικόνα αποδίδει πολύ περισσότερο από μια ντουζίνα στοιχεία. Αυτή η μία αλλά μεγάλων διαστάσεων εικόνα αποπνέει υψηλή ποιότητα, φροντίδα και αισθητική.

12. Διακριτικά Εμπιστοσύνης.

Έχοντας στην αρχική σας σελίδα διακριτικά σήματα εμπιστοσύνης ξεκινά σοβαρά το ενδεχόμενο αγοράς ενός χρήστη που επισκέπτεται για πρώτη φορά το site σας.

Σύμφωνα με μελέτες, 75% των αγοραστών εμπιστεύονται ιστοσελίδες με λογότυπα πιστοποιητικών αλλά το ίδιο ποσοστό των ερωτηθέντων, απάντησε πως δεν έχει πραγματοποιήσει αγορά εάν δεν είναι διάσημο το οποιοδήποτε λογότυπο.

13. Προιόντα στην Αρχική Σελίδα.

Σε αυτό το σημείο, θα χρειαστεί να διεξάγετε κάποια τεστ για να εντοπίσετε ποιά προϊόντα αποδίδουν καλύτερα και συγκεκριμένα ποιά πρέπει να εμφανίζονται στην αρχική σελίδα. Μπορείτε να τρέξετε A/B Tests ανάμεσα στα νέα προϊόντα, στα εποχιακά ή στα πιο δημοφιλή.

14. Σηματοδότηση ποιότητας.

Το τι θα αντικρίσει στα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα στην αρχική σας σελίδα ένας επισκέπτης, είναι πολύ κρίσιμο.
Είναι σημαντικό είναι να συνδέσει το λογότυπο σας ως μία αξιόλογη πρόταση.
Για παράδειγμα, εάν διαθέτετε ένα οnline Κατάστημα με χειροποίητα παπούτσια, χρειάζεται να  δηλώσετε στην αρχική σας σελίδα πως πρόκειται για χειροποίητο προϊόν.

15. Sharing

Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μοιραστούν την όποια εμπειρία τους με το online κατάστημα σας. Το 84% των Οnline αγοραστών χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα site κοινωνικής δικτύωσης. Εκμεταλλευτείτε το παραπάνω γεγονός για να διαφημίσετε και να προβάλλετε το κατάστημα σας.

Δώστε τους κίνητρο για να κάνουν share όπως κάποιο δώρο, πόντους ή ότι άλλο θεωρείται πως μπορείτε να προσφέρετε.

16. F.A.Q.

Δώστε απάντηση σε συχνές ερωτήσεις.
Όσο απλοϊκή και να θεωρείτε πως είναι η ιστοσελίδα σας σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που θα έχουν οι πελάτες σας. Μην υπερεκτιμάτε την κατανόηση του πελάτη, πάντα θα υπάρχει έστω και ένας που θα απορεί με την πολιτική επιστροφής, τη εγγύηση, την διάρκεια αποστολής κτλ.

Έχετε έτοιμο το e-shop σας και ήρθε η ώρα να το ανεβάσετε; Δείτε εδώ τα επαγγελματικά πακέτα φιλοξενίας μας για ποιότητα και ταχύτητα.
Α! και μην ξεχάσετε να προστατεύσετε τις συναλλαγές σας!

 

Κατηγορία:Eshops

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.