Tuesday, April 23, 2024

Πλατφόρμα Google Adwords: Τι αλλαγές έρχονται;

Good News

Vasia S.
Vasia S.
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

H πλατφόρμα των Google Adwords βρίσκεται σε μία διαδικασία επανασχεδιασμού με σκοπό την ευκολότερη πλοήγηση και χρήση.

Την Δευτέρα 28 Μαρτίου, η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη την έναρξη μιας σημαντικής διαδικασίας επανασχεδιασμού με στόχο την ανανέωση της πλατφόρμας. Η τελευταία φορά που η Google άγγιξε τα Adwords ήταν το 2008.

Πρόκειται για μία σημαντική προσπάθεια που στοχεύει στην αντιμετώπιση ορισμένων ζητημάτων που έθεσαν οι διαφημιστές. “Αυτή η διαδικασία πρόκειται να πάρει χρόνο, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να μιλήσουμε επιτέλους για κάτι που σχεδιάζουμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.” δήλωσε ο Paul Feng, Διευθυντής διαχείρισης Adwords.

Ο επανασχεδιασμός έχει ενημερωθεί σε μεγάλο βαθμό σε συνεργασία με τους διαφημιστές. Προέκυψαν τρία κοινά θέματα. Κατ’ αρχάς, οι διαφημιστές δήλωσαν πως αισθάνονται ότι τα Adwords έχουν χτιστεί γύρω από προιόντα και χαρακτηριστικά, παρά τις ανάγκες και τους στόχους των διαφημιζόμενων.

Δεύτερον, η πλατφόρμα έχει μεγαλώσει και έχει γίνει περίπλοκη με εκατοντάδες χαρακτηριστικά που αυξάνονται κάθε χρόνο και συσσωρεύονται.

Τρίτον, ο βασικός σχεδιασμός φαίνεται και δίνει την αίσθηση παλιού.
Ο στόχος που τέθηκε είναι να δημιουργηθεί μία ευέλικτη πλατφόρμα για το μέλλον.
Ο σχεδιασμός βασίζεται στην σχεδιαστική γλώσσα της Google, η οποία χρησιμοποιείται σε πολλά προϊόντα της, όπως το Gmail, Google Maps και στην αναζήτηση.

Υπάρχει κάποια αλλαγή στην λειτουργικότητα?
Όχι. Παρά την ενισχυμένη ενημέρωση των καμπανιων, ο επανασχεδιασμός δεν θα επηρεάσει τον τρόπο που οι καμπάνιες είναι δομημένες. Ο επανασχεδιασμός εστιάζει στην ενημέρωση του τρόπου εμφάνισης των δεδομένων.

Πως περίπου θα είναι η νέα εμφάνιση?

adwords-redesign

Την νέα εμφάνιση μπορείτε να την δείτε παραπάνω.

Στην εικόνα αριστερά, οι καμπάνιες και οι ομάδες διαφημίσεων εμφανίζονται στην πλοήγηση αριστερά, όπως είναι τώρα, αλλά κάνοντας κλικ σε μία μεμονωμένη καμπάνια φέρνει μπροστά έναν πίνακα ελέγχου που η Google ονομάζει οθόνη “Overview”.

Η παραπάνω οθόνη(overwiew) θα είναι διαθέσιμη στο επίπεδο της καμπάνιας και της ομάδας διαφημίσεων.Ουσιαστικά, απεικονίζεται η απόδοση με γράφημα.

Άλλη μία παρατήρηση στην νέα εμφάνιση, είναι πως όλες οι επιλογές της δευτερεύουσας πλοήγησης βρίσκονται στην αριστερή πλευρά παράλληλα με την πρωτογενή πλοήγηση. Οι επιλογές όπως locations, sitelinks, devices εμφανίστηκαν στην πλοήγηση αντί να είναι θαμμένες στις ρυθμίσεις.

Στην δεξιά εικόνα που αποτυπώνεται η εμφάνιση των λέξεων-κλειδιών, η πλοήγηση έχει εξήσου απλοποιηθεί με τις επιλογές “λέξεις-κλειδιά”,”negative keywords” και “search terms” να εμφανίζονται στην κορυφή του παραθύρου και κάθε λέξη-κλειδί που δεν σχετίζεται με την αναζήτηση δεν εμφανίζεται.

Ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του project?
Σε διάστημα ενός χρόνου το πολύ ενάμιση, περιοχές ανασχεδιασμένες θα κάνουν την εμφάνιση τους για την δοκιμή και το feedback των διαφημιστών. Για παράδειγμα, διαφημιστές που έχουν καμπάνιες video θα δούνε επιλογές διαχείρισης καμπάνιας video ενώ άλλοι που τρέχουν καμπάνιες shopping θα δούνε την περιοχή της πλατφόρμας.
Ο στόχος είναι ο ανασχεδιασμός να έχει ολοκληρωθεί και να έχει κάνει την εμφάνιση του μέχρι το τέλος του 2017.

Θα είναι ανοιχτή προς όλους η Δοκιμαστική Έκδοση?
Όχι. H Google θα προσεγγίσει τους διαφημιστές και δεν υπάρχει τρόπος για να προστεθεί ο οποιοσδήποτε στο πρόγραμμα δοκιμών. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη εστίαση στο προφίλ του διαφημιζόμενου. Μερικές από τις αρχικές εκδόσεις θα έχουν επίκεντρο μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεδομένου ότι τείνουν να μην χρησιμοποιούν όλες τις δυνατότητες. Ωστόσο, η Google σχεδιάζει να καταστήσει διαθέσιμο το feedback προς όλους.

Τελικός στόχος της Google είναι να κάνει το περιβάλλον των Google Adwords πιο όμορφο, φιλικό στους χρήστες,στην ουσία να “κρύψει την ηλικία του” και γενικότερα να φροντίσει οι πληροφορίες που δίνονται στον κάθε χρήστη να είναι ευανάγνωστες χωρίς να χρειαστεί οδηγό για την ανάγνωση και ανάλυση τους.

Η MultiHosting παρέχει στα περισσότερα πακέτα της, κουπόνι Google Adwords αξίας 75€. Δεν είναι ποτέ αργά να το αξιοποιήσετε! Μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα μας για να δείτε εάν δικαιούστε το πολυπόθητο κουπόνι…

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα