5 tips για αξιόπιστη ιστοσελίδα

“There is no more B2B, it’s about H2H (Human to Human)”.
Αγαπημένο ρητό που πρέπει να γίνει τρόπος ζωής των επιχείρησεων. Οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν επαγγελματικές υπηρεσίες, μα πάνω απ’ όλα αναζητούν συνεργάτες άξιους εμπιστοσύνης.

 
Έρευνες έδειξαν πως ο μέσος επισκέπτης αποχωρεί από κάποια ιστοσελίδα σε διάστημα 10 – 20 δευτερολέπτων. Τυπικά, ο χρήστης θα “σκανάρει” γρήγορα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και στη συνέχεια θα αποφασίσει εάν θα παραμείνει.
 
Η πρόκληση είναι να ενθαρρύνετε τον χρήστη να παραμείνει στην ιστοσελίδα σας. Ένας από τους κύριους παράγοντες που συμβάλει σε αυτό, είναι η αίσθηση εμπιστοσύνης που πηγάζει από την ιστοσελίδα. Εάν κάποιος χρήστης πιστεύει πως η ιστοσελίδα είναι αξιόπιστη, είναι πιθανό να περάσει περισσότερο χρόνο σε αυτή. Κατά συνέπεια όσο περισσότερο χρόνο ξοδέψει στην ιστοσελίδα, τόσο πιθανότερο είναι να πραγματοποιήσει κάποια αγορά, να εγγραφεί στο Newsletter, να μοιραστεί κάποιο άρθρο κ.α.
 
Παρακάτω θα βρείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα συμβάλλουν στην αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας.
 
1. Ποιότητα Σχεδιασμού
Ο σχεδιασμός και η οργάνωση είναι από τα βασικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας που αντικατοπτρίζουν επαγγελματισμό. Συγκεκριμένα, κατά το σχεδιασμό, το περιεχόμενο πρέπει να είναι ορθά δομημένο και συνεκτικό επιτρέποντας τους χρήστες να περιηγηθούν εύκολα και να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν. Εάν κάποιος χρήστης δεν μπορέσει να κατανοήσει κάποια ιστοσελίδα μέσα στα πρώτα 10-20 δευτερόλεπτα θα την θεωρήσει αντιεπαγγελματική και θα χάσει την εμπιστοσύνη του.
Επίσης, κατά τον σχεδιασμό ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στο αισθητικό κομμάτι. Τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν, οι εικόνες κι οι φωτογραφίες πρέπει να δένουν αρμονικά τόσο μεταξύ τους όσο και να διαθέτουν την ανάλογη συνάφεια με το γενικό περιεχόμενο της σελίδας.
 
Τέλος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί η λειτουργικότητα της ιστοσελίδας. Πραγματοποιήστε ενδελεχή έλεγχο για τυχόν σπασμένους συνδέσμους, ζητήματα συμβατότητας με τους Browsers και αρχεία που λείπουν. Ένα λάθος μπορεί να αμαυρώσει ανεπανόρθωτα την αξιοπιστία της ιστοσελίδας. Άλλωστε μην ξεχνάτε πως η πρώτη εντύπωση είναι η σημαντικότερη κι αυτό που θέλετε διαρκώς είναι οι νέοι επισκέπτες.
 
2. High-Quality Περιεχόμενο
Η παρουσία χρήσιμου, πρωτότυπου και πολύτιμου περιεχομένου ενισχύει την αξιοπιστία της ιστοσελίδας. Κύριος στόχος είναι η δημιουργία περιεχομένου με μεγάλη αξία για τον αναγνώστη.
 
Το περιεχόμενο που έχει τα παραπάνω συστατικά, ενθαρρύνει τους χρήστες να παραμείνουν στην ιστοσελίδα και να ενημερωθούν σχετικά με την επιχείρηση. Συγκεκριμένα, όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύουν στην ιστοσελίδα, τόσο νιώθουν μεγαλύτερη οικειότητα.
 
Βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχουν συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη όπως επίσης φροντίστε να ενημερώνετε το περιεχόμενο με επίκαιρα θέματα.
 
3. Επισήμανση επιχειρηματικών σχέσεων
Οι ιστοσελίδες δείχνουν την αξιοπιστία τους αναδεικνύοντας την σχέση τους με άλλες επιχειρήσεις, οργανισμούς και πελάτες. Οι χρήστες εκλαμβάνουν αυτές τις σχέσεις ως απόδειξη ότι η ιστοσελίδα είναι νόμιμη.
Για παράδειγμα:
  • Σχόλια πελατών: Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε κριτικές και σχόλια πελατών στην ιστοσελίδα σας.
  • Social Media: Οι χρήστες του Internet συχνά χρησιμοποιούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ούτως ώστε να διερευνήσουν την νομιμότητα μιας ιστοσελίδας. Εφόσον έχετε ενεργούς λογαριασμούς σε facebook, Twitter, Google+, Linkedin κτλ μην αμελήσετε να τους συνδέσετε με την ιστοσελίδα σας.
  • Διαπιστεύσεις, άδειες, βραβεία: Επισημάνετε στον δικτυακό σας τόπο τυχόν βραβεία διασφάλισης παροχής ποιοτικών υπηρεσιών. Αναδείξτε κάποιο βραβείο που έχει κερδίσει η επιχείρηση σας.
 
4. Διασφάλιση ιστοσελίδας
Οι χρήστες του διαδικτύου ανησυχούν όλο και περισσότερο για το ηλεκτρονικό απόρρητο και την ασφάλεια τους. Επισκεπτόμενοι έναν δικτυακό τόπο, ελέγχουν συχνά εάν έχουν ασφαλή σύνδεση – ιδιαίτερα εάν πρόκειται να προχωρήσουν σε κάποια online αγορά μέσω της ιστοσελίδας. Εμπνεύστε τους εμπιστοσύνη με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Χρησιμοποιήστε SSL: Τα πιστοποιητικά ασφαλείας επιτρέπουν την κρυπτογραφημένη σύνδεση μεταξύ χρήστη και διακομιστή. Διασφαλίζει πως τα προσωπικά στοιχεία του χρήστη δεν θα υποκλαπούν από τρίτους.
  • Ενημέρωση χρήστη: Εφόσον η ιστοσελίδα σας έχει πιστοποιητικό, ενημερώστε σχετικά τους χρήστες. Αναγράψτε σε εμφανές σημείο της ιστοσελίδας πως τα προσωπικά στοιχεία είναι διασφαλισμένα.
  • Πολιτική διαχείρισης cookie: Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει κυκλοφορήσει νομοθεσία προστασίας ιδιωτικής ζωής που απαιτεί την συναίνεση των χρηστών για την αποθήκευση ή ανάκτηση οποιασδήποτε πληροφορίας από την οποιαδήποτε ιστοσελίδα.
 
5. Τέλος στην ανωνυμία
Το Διαδίκτυο παραμένει ένας σχετικά ανώνυμος χώρος. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι χρήστες είναι διστακτικοί στο να εμπιστευτούν ιστοσελίδες που επισκέπτονται πρώτη φορά.
 
Δοκιμάστε να προσθέσετε φωτογραφίες του προσωπικού ούτως ώστε να κάνετε τον επισκέπτη να νιώσει οικειότητα δίνοντας του την ευκαιρία να σας γνωρίσει. Επιπλέον, αυξήστε τους τρόπους επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας φόρμα επικοινωνίας, τηλεφωνικό αριθμό, email, λογαριασμούς των Social Media, live chat, διεύθυνση κτλ.
 
 
Οι παραπάνω συμβουλές αποτελούν μόνο τις πιο βασικές από τις αναρίθμητες άλλες που πρέπει να ληφθούν υπόψη αν κάποιος θέλει να δημιουργήσει μια πραγματικά άρτια ιστοσελίδα. Περιεχόμενο, αισθητική και marketing πρέπει να δένουν αρμονικά ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικό.
 
Συστήνουμε ανεπιφύλακτα την προσεκτική έρευνα εις βάθος, σε όποιον θέλει να δημιουργήσει την δική του επαγγελματική ιστοσελίδα. Βέβαια υπάρχουν πάντα οι επαγγελματίες του χώρου, που μπορούν με ασφάλεια και εμπειρία να προσδώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα αλλά και να συμβουλέψουν τον επιχειρηματία προς την κατεύθυνση της δημιουργίας όχι απλώς μια όμορφης και λειτουργικής ιστοσελίδας αλλά της κατάλληλης για την επιχείρηση και την φιλοσοφία του.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.