Κατακτήστε τα πρώτα αποτελέσματα της Google (Μέρος 1ο)

Πως θα εμφανιστεί η ιστοσελίδα μου στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα της Google? Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας? Πριν βιαστείτε να δαπανήσετε χρήματα στα Google Adwords, μελετήστε προσεκτικά τους παρακάτω παράγοντες που θα εκτοξεύσουν την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα της Google.

1. Ηλικία Domain
Η ηλικία ενός domain δεν είναι τόσο σημαντική ωστόσο συγκαταλέγεται στους παράγοντες της Google. Για παράδειγμα, μία ιστοσελίδα έξι μηνών σε σχέση με μία άλλη ενός έτους δεν θα καταταχθεί χαμηλότερα.

 
2. Λέξη – Κλειδί στο Top Level Domain
Δεν δίνει την ώθηση που συνήθιζε αλλά η παρουσία του keyword στο domain εξακολουθεί να αποτελεί δείγμα συνάφειας.
 
3. Keyword ως πρώτη λέξη στο domain
Η ιστοσελίδα που εμφανίζει την λέξη κλειδί στην αρχή του domain αποκτά προβάδισμα σε σχέση με άλλες ιστοσελίδες που είτε δεν έχουν λέξη κλειδί δηλωμένο στο domain είτε βρίσκεται στη μέση ή στο τέλος του domain.
 
4. Διάρκεια καταχώρησης Domain
Υπάρχει ο άγραφος κανόνας “τα νόμιμα domains συχνά πληρώνονται εκ των προτέρων για αρκετά χρόνια, ενώ τα παράνομα domains σπάνια χρησιμοποιούνται για περισσότερο από ένα έτος.” Επομένως, η ημερομηνία λήξης αποτελεί δείγμα νομιμότητας ενός domain.
 
5. Ιστορικό του Domain
Εάν μία ιστοσελίδα αλλάζει διαρκώς ιδιοκτήτη μπορεί να την οδηγήσει σε χαμηλή κατάταξη.
 
6. Δημόσιο εναντίον κρυφού WHOIS
Η απόκρυψη των στοιχείων του ιδιοκτήτη ίσως αποτελεί σημάδι ότι κάτι ύποπτο κρύβεται πίσω από την ιστοσελίδα.
 
7. Εθνικές Καταλήξεις Ονομάτων
Μία ιστοσελίδα με εθνική κατάληξη (.gr, .uk, .ru κτλ) έχει καλύτερη κατάταξη στην εκάστοτε Χώρα αλλά περιορίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
8. Λέξη Κλειδί στο Title Tag
Το Title tag αποτελεί το δεύτερο σημαντικότερο μέρος του περιεχομένου (εκτός από το ίδιο το περιεχόμενο) και αποτελεί δείγμα ισχυρού “on-page SEO”.
 
9. Ο τίτλος της ιστοσελίδας ξεκινάει με λέξη κλειδί
Όπως και στα domains, έτσι και ο τίτλος σελίδας που ξεκινά με λέξη κλειδί δείχνει να αποδίδει περισσότερο από τίτλους σελίδας που έχουν τη λέξη κλειδί στη μέση ή στο τέλος.
 
10. Λέξη Κλειδί στο H1
Το H1 tag είναι ο “δεύτερος τίτλος ιστοσελίδας” και αποτελεί σημάδι σχετικότητας για τη Google.
 
11. Η λέξη κλειδί εμφανίζεται συχνά στο κείμενο
Όταν μία λέξη-κλειδί εμφανίζεται πυκνότερα από τις υπόλοιπες, τότε η Google το λαμβάνει ως σημάδι σχετικότητας.
 
12. Μέγεθος Ιστοσελίδων & Άρθρων
Σύμφωνα με τη Google, οι Ιστοσελίδες με μεγάλη έκταση περιεχομένου καλύπτουν μεγαλύτερο εύρος και προτιμώνται από τα σύντομα επιφανειακά άρθρα.
 
13. Πυκνότητα λέξεων – κλειδιών
Παρότι δεν είναι πλέον τόσο βασικός παράγοντας, η Google εξακολουθεί να λαμβάνει υπόψην της τη πυκνότητα των λέξεων κλειδιών. Βέβαια, εάν γίνει κατάχρηση θα βλάψει την κατάταξη της ιστοσελίδας.
 
14. Latent Semantic Indexing Keywords (LSI) στο Περιεχόμενο στον Τίτλο και στα Description Tags
Οι λέξεις – κλειδιά LSI βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τυχόν λέξεις με διπλό νόημα (π.χ. Apple η εταιρεία έναντι του φρούτου). Η παρουσία ή απουσία LSI πιθανώς δείχνει τη ποιότητα περιεχομένου.
 
15. Χρόνος φόρτωσης της Ιστοσελίδας σε HTML
Όπως η Google έτσι και η Bing ελέγχουν τον χρόνο απόκρισης μιας ιστοσελίδας.
 
16. Διπλό περιεχόμενο
Παρόμοιο περιεχόμενο στην ίδια ιστοσελίδα ακόμη και ελαφρώς τροποποιημένο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την προβολή μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.
 
17. Rel=Canonical
Η χρήση του παραπάνω tag προστατεύει τις ιστοσελίδες από το διπλό περιεχόμενο.
 
18. Βελτιστοποίηση Εικόνων
Οι εικόνες μιας ιστοσελίδας αποτελούν βασικό στοιχείο σχετικότητας σύμφωνα με το όνομα του αρχείου, τον τίτλο και τη περιγραφή τους.
 
19. Συχνή ενημέρωση περιεχόμενου
Η Google ευνοεί το πρόσφατα ενημερωμένο περιεχόμενο, ειδικά στις αναζητήσεις που εξαρτώνται από το χρόνο.
 
20. Ιστορικό των ενημερώσεων
Πόσο συχνά ανανεώνεται το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας; Καθημερινά, εβδομαδιαία, κάθε 5 χρόνια; Η συχνότητα ανανέωσης της ιστοσελίδας αποτελεί βασικό παράγοντα στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
 
21. Εμφάνιση Keyword στην αρχή του περιεχομένου
Ακόμη ένα σημαντικό στοιχείο σχετικότητας αποτελεί η εμφάνιση ενός keyword στις πρώτες λέξεις του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας.
 
22. Keyword στα H2, H3 Tags
To tag H1 πρέπει να περιλαμβάνει στοχευμένες λέξεις – κλειδιά, οι οποίες είναι όμοιες με τον τίτλο της σελίδας και σχετικές με το περιεχόμενο. Ακόμη, το Η2 πρέπει να περιλαμβάνει λέξεις σχετικές με το Η1 και τέλος το Η3 σχετικές με το Η2.
 
23. Σειρά των Keywords
Για παράδειγμα, κάποιος χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση “συνεργείο αυτοκινήτων”. Θα εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα ιστοσελίδα που έχει λέξεις κλειδιά “συνεργείο αυτοκινήτων” παρά κάποια με λέξεις κλειδιά “επισκευές αυτοκινήτων”.
 
24. Ποιότητα των Εξερχόμενων Συνδέσμων
Η ύπαρξη συνδέσμων στην ιστοσελίδα οι οποίοι οδηγούν σε τρίτες “ποιοτικές” ιστοσελίδες αποτελεί δείκτη εμπιστοσύνης προς τη Google.
 
25. Γραμματική και Ορθογραφία
Μια ιστοσελίδα με σωστή ορθογραφία και ορθή από άποψη γραμματικής δείχνει πως είναι ποιοτική.
 
26. Syndicated Content
Είναι πρωτότυπο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας; Εάν όχι, μην απορείτε γιατί η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google. Φροντίστε να διατηρείτε το περιεχόμενο πρωτότυπο και πάντα ενημερωμένο.
 
27. Χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο – Supplementary Content
Αναφέροντας συμπληρωματικό περιεχόμενο εννοούμε την ύπαρξη αριθμομηχανής, μετατροπέων νομισμάτων κτλ. Ουσιαστικά, οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη κατά την περιήγηση του στην ιστοσελίδα.
 
28. Αριθμός εξερχόμενων συνδέσεων (Outbound links)
Παν μέτρον άριστον. Υπέρογκος αριθμός εξερχόμενων dofollow συνδέσμων θα επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη της ιστοσελίδας.
 
29. Πολυμέσα (Multimedia)
Φροντίστε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας με φωτογραφίες και βίντεο.
 
30. Σπασμένοι Σύνδεσμοι
Μεγάλος αριθμός broken links αποτελεί σημάδι εγκαταλελειμμένης ιστοσελίδας.
 
31. Affiliate Links
Φροντίστε να διατηρήσετε μικρό τον αριθμό των affiliate links.
 
32. HTML errords / W3C validation
Προσοχή στον πρόχειρο κώδικα και στα html errors.
 
33. Πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδας
Η φήμη του παρόχου επηρεάζει την κατάταξη της φιλοξενούμενης ιστοσελίδας.
 
34. Μήκος URL
Έχει σημειωθεί πως υπερβολικά μεγάλοι σύνδεσμοι επηρεάζουν αρνητικά την επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας.
 
35. Μονοπάτι URL
Μία εσωτερική σελίδα σχετική με την αρχική σελίδα παρουσιάζει μία μικρή ενίσχυση της σχετικότητας.
 
36. Bullets και Λίστες
Η χρήση κουκκίδων καθιστά το κείμενο φιλικό προς τον χρήστη. Η Google προτιμά και προωθεί περισσότερο περιεχόμενο user friendly.
 
37. Ηλικία Ιστοσελίδας
Μία παλαιότερη ιστοσελίδα που ενημερώνεται τακτικά μπορεί να προσπεράσει μία νεότερη ιστοσελίδα.
 
38. Parked Domains
Σύμφωνα με ενημέρωση της Google τον Δεκέμβριο του 2011, η Google προβάλει λιγότερο στην αναζήτηση τα parked domains.
 
 
39. “Επικοινωνία” (contact us) Σελίδα
 Η Google αναφέρει πως προτιμά ιστότοπους με “σεβαστό αριθμό στοιχείων επικοινωνίας”. Extra Bonus εάν τα στοιχεία επικοινωνίας συμφωνούν με το WHOIS.
 
40. Δομή Ιστοσελίδας
Είναι αρκετά σημαντική η αρχιτεκτονική μιας ιστοσελίδας καθώς βοηθά την Google να οργανώσει θεματικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
 
Σας παρουσιάσαμε μερικούς από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την οργανική κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Στο επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε περισσότερους από 50 ακόμη Google Ranking Factors… Stay Tuned!

Κατηγορία:SEO

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.