Κατακτήστε τα πρώτα αποτελέσματα της Google (Μέρος 2ο)

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου “Κατακτήστε τα πρώτα αποτελέσματα της Google (Μέρος 1ο) σας παρουσιάζουμε τους υπόλοιπους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της Google.

41. Ενημέρωση Ιστοσελίδας
Το πόσο συχνά ενημερώνεται το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας αποτελεί παράγοντας για τη Google που δείχνει το πόσο ενημερωμένη είναι μια ιστοσελίδα.

 
42. Παρουσία Sitemap
Το sitemap βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν τις σελίδες ευκολότερα.
 
43. Uptime Ιστοσελίδας
Εάν η ιστοσελίδα παρουσιάζει συχνά downtimes τότε πιθανόν να επηρεάσουν τη κατάταξη της στα αποτελέσματα της Google.
 
44. SSL Certificate
Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν πως η Google εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα έχει ξεκινήσει να κακοφημολογεί ιστοσελίδες χωρίς πιστοποιητικό.
 
45. Όροι Χρήσης
H Google επιβεβαιώνει πως η ύπαρξη σελίδας με τους Όρους Χρήσης αποτελεί βάσιμο σημάδι πως η ιστοσελίδα είναι άξια εμπιστοσύνης.
 
Πρόκειται για στυλ αρχιτεκτονικής, φιλικό προς τον χρήστη, που βοηθά τους χρήστες (και τις μηχανές αναζήτησης) να γνωρίζουν που βρίσκονται σε έναν ιστότοπο.
 
47. Mobile Optimized
H Google και επίσημα δήλωσε πως οι φιλικές προς κινητά ιστοσελίδες εμφανίζονται ψηλότερα στις αναζητήσεις που γίνονται από κινητές συσκευές.
 
48. Youtube
Τα video του Youtube συνηθίζουν να εμφανίζονται πρώτα στις αναζητήσεις της Google.
 
49. Χρηστικότητα Ιστοσελίδας
Μια δύσκολη στη πλοήγηση ιστοσελίδα μειώνει τον χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα και το Bounce Rate, παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας.
 
50. Χρήση Google Analytics και Google Webmaster Tools
Έχοντας εγκατεστημένα τα παραπάνω εργαλεία, δίνονται περισσότερες πληροφορίες στη Google σχετικές με τα στατιστικά της ιστοσελίδας.
 
51. Κριτικές Χρηστών
Μια ιστοσελίδα που περιλαμβάνεται σε ιστοσελίδα με κριτικές όπως η yelp.com ή το tripadvisor.com κατατάσσεται ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.
 
52. Links από Μακροχρόνιες Ιστοσελίδες
Backlinks από παλιές ιστοσελίδες είναι ισχυρότερα απ’ ότι Βacklinks από νέες ιστοσελίδες.
 
53. Alt Tag (for Image Links)
Μη παραλείπετε να εισάγετε περιγραφή (Alt Tag) στις εικόνες.
 
54. Σύνδεσμοι από .edu ή .org
Παρόλο που δεν υπάρχει κάποια επίσημη δήλωση που να αναφέρει πως οι σύνδεσμοι από ιστοσελίδες με κατάληξη .edu ή .org, οι SEOs specialists εξακολουθούν να πιστεύουν πως λαμβάνεται υπόψην.
 
55. Authority of Linking Page
Το page Rank της αναφερόμενης ιστοσελίδας είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας κατάταξης.
 
56. Σύνδεσμοι από Ανταγωνιστές
Ακούγεται παράλογο, ωστόσο σύνδεσμοι από ιστοσελίδες που κατατάσονται στο ίδιο SERP είναι εξαιρετικά πολύτιμοι.
 
57. Nofollow Links
Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στο SEO.
Η Google δήλωσε “In general, we don’t follow them” που σημαίνει ότι ακολουθούν τους συγκεκριμένους συνδέσμους αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η ύπαρξη nofollow συνδέσμων πρέπει να είναι μικρή σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των follow links.
 
58. Ποικιλία Συνδέσμων
Η ύπαρξη πολλαπλών συνδέσμων από μία συγκεκριμένη πηγή μπορεί να βλάψει τη φήμη μιας ιστοσελίδας καθώς μπορεί να θεωρηθεί spam. Το θεμιτό είναι να υπάρχουν σύνδεσμοι από διαφορετικές πηγές.
 
59. Σύνδεσμοι στο περιεχόμενο
Σύνδεσμοι οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται στο περιεχόμενο ενός άρθρου, θεωρούνται Ισχυρότεροι σε σχέση με αυτούς που βρίσκονται σε μία άδεια σελίδα.
 
60. Τίτλος Συνδέσμου
Ο τίτλος συνδέσμου (το κείμενο που εμφανίζεται όταν τοποθετείτε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από έναν σύνδεσμο) χρησιμοποιείται επίσης ως δείκτης σχετικότητας.
 
61. TLD
Εάν λαμβάνετε επισκέψεις από συνδέσμους συγκεκριμένου top level domain (π.χ. .gr, .uk κτλ) τότε αυτό θα σας βοηθήσει στη κατάταξη σας στη συγκεκριμένη Χώρα.
 
62. Τοποθεσία Συνδέσμων
Οι σύνδεσμοι που βρίσκονται στην αρχή ενός άρθρου είναι ισχυρότεροι σε σχέση με αυτούς που βρίσκονται στη τελευταία παράγραφο. Επίσης, οι σύνδεσμοι που βρίσκονται στο περιεχόμενο είναι ισχυρότεροι από αυτούς στο footer.
 
 
63. Ταχύτητα ανταπόκρισης συνδέσμων
Μία ιστοσελίδα όπου οι σύνδεσμοι της ανοίγουν ταχύτατα, κατατάσσεται ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Αντίθετα, ιστοσελίδες στις οποίες αργούν να ανταποκριθούν οι σύνδεσμοι, κατατάσσεται χαμηλότερα.
 
64. Σύνδεσμοι από τη Wikipedia
Παρότι οι σύνδεσμοι από τη Wikipedia είναι nofollow, πολλοί SEO Specialists ακόμη πιστεύουν ότι προσθέτουν μία νότα εμπιστοσύνης στις μηχανές αναζήτησης.
 
65. Co-Occurences
Οι λέξεις γύρω από τα backlinks βοηθούν τη Google να κατανοήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
 
66. Αμοιβαία ανταλλαγή συνδέσμων
Η Google αναφέρει πως πρέπει να αποφευχθεί η υπερβολική ανταλλαγή συνδέσμων.
 
67. Shema.org Microformats
Ιστοσελίδες που υποστηρίζουν microformats εμφανίζονται ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης λαμβάνουν περισσότερα clicks.
 
68. Έκταση κειμένου
Ένας σύνδεσμος από άρθρο 1000 λέξεων είναι πολυτιμότερος από σύνδεσμο άρθρου 25 λέξεων.
 
69. Bounce Rate
Δεν συμφωνούν όλοι με την άποψη πως το ποσοστό εγκατάλειψης είναι δείκτης ποιότητας μιας ιστοσελίδας για τη Google ωστόσο αποτελεί ζήτημα.
 
70. Direct Traffic
Είναι επιβεβαιωμένο ότι η Google χρησιμοποιεί δεδομένα από το Google Chrome προκειμένου να διαπιστώσει κάθε πότε οι χρήστες επισκέπτονται μία ιστοσελίδα. Εφόσον οι χρήστες πληκτρολογούν το όνομα της ιστοσελίδας στον Browser ή ακόμη καλύτερα η ιστοσελίδα είναι σελιδοδείκτης, τότε η Google την εμφανίζει ψηλότερα. Το ίδιο θετική είναι και η επαναλαμβανόμενη κίνηση, δηλαδή όταν οι επισκέπτες επιστρέφουν σε κάποια ιστοσελίδα.
 
71. Αριθμός των Comments
Άρθρα με αρκετά σχόλια δείχνουν ποιότητα καθώς εμφανίζουν μεγάλη αλληλεπίδραση.
 
72. Dwell Time
Η Google δίνει ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο παραμονής του χρήστη σε μία ιστοσελίδα. Εάν οι χρήστες περνούν αρκετό χρόνο στην ιστοσελίδα σας, τότε η Google θεωρεί πως πρόκειται για ποιοτική ιστοσελίδα.
 
73. Google+
H Google εμφανίζει ψηλότερα ιστοσελίδες που έχετε προσθέσει στο Google+
 
74. Local Searches
Η Google συχνά εμφανίζει ψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα τα τοπικά αποτελέσματα από το Google+.
 
75. Προτίμηση στα Brands
Ονομάζεται από τη Google “Trust”. Η Google δίνει μία ώθηση σε μεγάλα brands για συγκεκριμένες μικροσκελείς αναζητήσεις.
 
76. Αριθμός Tweets
Τα Tweets μιας σελίδας επηρεάζουν τη κατάταξη της.
 
77. Αξιοπιστία λογαριασμών του twitter
Εάν τα tweets προέρχονται από σχετικά παλιό λογαριασμό ή λογαριασμό με πολλούς followers τότε επηρεάζει περισσότερο την κατάταξη σε σχέση με έναν νέο λογαριασμό με λίγους ακολουθους.
 
78. Facebook Shares
Επειδή μοιάζουν με backlinks, έχουν μεγαλύτερη επίδραση από τα facebook likes.
 
79. Pinterest Pins
Το Pinterest είναι ένα αρκετά δημοφιλές Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης. Ίσως η Google να θεωρεί τα pins ως σημάδι κοινωνικότητας.
 
80. Αναζήτηση Brand
Η Google λαμβάνει υπόψη της εάν οι χρήστες αναζητούν κάποια συγκεκριμένη ιστοσελίδα (π.χ. multihosting facebook).
 
81. Social Media
Φροντίστε να έχετε επίσημη σελίδα στο linkedin. Επίσης, εφόσον τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (facebook, twitter, google+ κτλ) έχουν αρκετούς fans τότε η Google θεωρεί πως η ιστοσελίδα είναι δημοφιλής.
 
82. Εργαζόμενοι στο Linkedin
Ζητήστε από τους εργαζόμενους σας να συνδεθούν με τον linkedin λογαριασμό σας καθώς και να δηλώσουν ότι εργάζονται στην εταιρεία σας.
 
83. Τοποθεσία στο Google+ Local
Σύμφωνα με τη Google, οι “αληθινές” επιχειρήσεις έχουν γραφεία. Μη παραλείψετε να προσθέσετε την επιχείρηση σας στο Google My Business.
 
84. Redirects
Τα ύποπτα redirects είναι ζωτικής σημασίας να αποφεύγονται. Εάν γίνουν αντιληπτά τότε είναι πολύ πιθανό η σελίδα να πάψει να εμφανίζεται στην αναζήτηση της Google.
 
85.Popups ή παραπλανητικές διαφημίσεις
Η ύπαρξη popups είναι σημάδι χαμηλής ποιότητας ιστοσελίδας.
 
86. Αριθμός διαφημίσεων
Ο “Page Layout Algorithm” τιμωρεί τις ιστοσελίδες που περιέχουν περισσότερες διαφημίσεις παρά περιεχόμενο.
 
87. Απόκρυψη Συνδέσμων Affiliate
Η μεγάλη προσπάθεια απόκρυψης affilate συνδέσμων μπορεί να επιφέρει ποινές από τη Google.
 
88. Σελίδες Affiliate
Η Google δεν είναι μεγάλη οπαδός του affiliate.
 
89. Spam Ip
Εάν χαρακτηριστεί η ip του Server ως spam, τότε μπορεί να επηρεαστούν όλες οι ιστοσελίδες του Server.
 
90. Παράλογη αύξηση των συνδέσμων
Μία ξαφνική και αφύσικη αύξηση των συνδέσμων αποτελεί σημάδι ψεύτικων συνδέσμων.
 
91. Penguin Penalty
Ιστοσελίδες που έχουν εντοπιστεί από το Google Penguin εμφανίζονται σημαντικά λιγότερο στη μηχανή αναζήτησης
 
92. Links από ιστοσελίδες που μοιράζονται την ίδια IP
Υπερβολικά μεγάλος αριθμός συνδέσμων που προέρχονται απο ιστοσελίδες οι οποίες μοιράζονται την ίδια IP (π.χ. βρίσκονται στον ίδιο Server) αποτελεί κακόβουλο σημάδι για τη Google.
 
93. Βλαβερές λέξεις – κλειδιά
Ως βλαβερά keywords χαρακτηρίζονται συνήθως ονόματα φαρμακων και ιδιαίτερα τα παράνομων. Εάν υπάρχουν τέτοιου είδους λέξεις – κλειδιά τότε η Google κατατάσει την ιστοσελίδα σας σε spam ιστοσελίδες ή θεωρεί πως έχει πέσει θύμα hacking.
 
94. Google Sandbox
Νέες ιστοσελίδες συχνά έχουν μια ξαφνική αύξηση των συνδέσμων και κατα συνέπεια μπαίνουν στο Google Sandbox όπου προσωρινά περιορίζεται η εμφάνιση τους στη μηχανή αναζήτησης.
 
95. Εργαλείο Disavow
Το συγκεκριμένο εργαλείο αφαιρεί τυχόν ποινές της ιστοσελίδας που έπεσαν θύματα αρνητικού SEO.

Κατηγορία:SEO

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.