Thursday, April 18, 2024

5 χρήσιμα tips για να είστε σίγουροι ότι το Facebook θα εγκρίνει τις διαφημίσεις σας

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για την αποτελεσματική στόχευση κοινού ενός brand. Όσοι έχετε δημιουργήσει διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook πιθανώς να έχετε έρθει αντιμέτωποι με το “κόψιμο” της διαφήμισης και μη έγκρισής της από το Facebook.

Παρακάτω θα αναλύσουμε τα βήματα ώστε να να γίνει σωστά το στήσιμο μιας διαφημιστικής καμπάνιας ώστε να μην υπάρχει ο κίνδυνος να απορριφθεί από το Facebook.

Προσθέστε διαφημιστικό κείμενο

Σε κάποιες περιοχές πρέπει να γίνει πολύ προσεκτική επιλογή των λέξεων. Είναι σημαντικό να δοθεί η απαραίτητη σημασία στις διαφημιστικές καμπάνιες που αφορούν τη θρησκεία, τις οικογενειακές σχέσεις, και την φυλή, διαφορετικά είναι πολύ πιθανό να απορριφθεί η διαφήμιση. Επιπλέον, μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνεται στα ορθογραφικά λάθη καθώς και στα σημεία στίξης.

Παραδείγματα διαφημιστικού κειμένου:

Σωστό: “Νέα μέθοδος κατά της κυτταρίτιδας.”  

Λάθος: “Έχετε κυτταρίτιδα;”

Σωστό: “Ιδανικό για νεαρές ηλικίες!”

Λάθος: “Ιδανικό για άτομα από 20-25″

Προσθέστε σωστό γραφικό

Ο αλγόριθμος του Facebook είναι αρκετά ακριβής ώστε να εντοπίζει το ακατάλληλο περιεχόμενο. Συγκεκριμένα απαγορεύεται η χρήση εικόνων που εκδηλώνουν βία, ναρκωτικά, τσιγάρα, και γυμνό περιεχόμενο. Επιπλέον το Facebook απορρίπτει εικόνες οι οποίες περιλαμβάνουν ψεύτικα κουμπιά “play” καθώς και φωτογραφίες οι οποίες περιλαμβάνουν μεγάλο κείμενο μέσα στη φωτογραφία. Τέλος, φωτογραφίες “before and after” επίσης απορρίπτονται από το Facebook.

Landing Page

Σημαντικά υπόψιν λαμβάνεται και το landing page στο οποίο οδηγεί η διαφήμιση. Πρέπει να σχετίζεται ακριβώς με την διαφήμιση και να μην είναι απαραίτητο να γίνει κάποια εγκατάσταση λογισμικού για να γίνει προβολή του περιεχομένου.

Σωστή στόχευση κοινού

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί και στη στόχευση του κοινού που θα ορίσουμε να εμφανίζεται η διαφήμισή μας. Για παράδειγμα εάν διαφημίζουμε αλκοολούχα ποτά, πρέπει να ορίζουμε να εμφανίζεται η διαφήμισή μας σε άτομα άνω των 18 ετών, διαφορετικά είναι δεδομένο ότι η καμπάνια μας θα απορριφθεί.

Κάντε συχνά διαφημίσεις

Όσο πιο συχνά δημιουργείτε διαφημίσεις στο Facebook τόσο πιο γρήγορα θα τις αποδέχεται.. Αυτό είναι επακόλουθο του “trust score” που δημιουργείται για το λογαριασμό σας. Όσο λιγότερες είναι οι απορριφθείσες διαφημίσεις, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να να γίνει αποδεκτή η τωρινή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα