google-insights

Google Ads: Quality Score. Τι είναι και πως βελτιώνεται.

Οι διαφημίσεις Google Adwords αποτελούν πλέον έναν από τους πιο διαδεδομένους τρόπους διαφήμισης στο internet. Τα αποτελέσματα είναι πολλά και μετρήσιμα αρκεί να γίνει η σωστή χρήση του εργαλείου και να υπάρχει καλή ποιότητα στις διαφημίσεις μας.

Και κάπου εδώ έρχεται το quality score. Στο συγκεκριμένο άρθρο θα αναλύσουμε τι είναι το Quality Score που πολύ κόσμος δεν γνωρίζει, και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε ώστε να βοηθήσουμε στη βελτιστοποίηση της διαφήμισής μας.

Το Quality Score αποτελεί ένα σύνολο εκτίμησης της συνολικής απόδοσης των διαφημίσεων.

Πρόκειται για εκτίμηση της ποιότητας των διαφημίσεων, των λέξεων κλειδιών καθώς και των landing page. Υψηλότερο Quality Score οδηγεί σε υψηλότερη κατάταξη των διαφημίσεων στην σελίδα της Google ενώ ταυτόχρονα μειώνεται και το κόστος για κάθε keyword.

Το Quality Score μετριέται από το 1-10 και στόχος είναι να φθάσουμε το 10/10. Πως όμως μπορούμε να το πετύχουμε αυτό; Παρακάτω αναλύονται οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν το Quality Score.

Οι σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το Quality Score

  • Ad Relevance

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σχετίζονται οι διαφημίσεις μας με το κοινό μας. Εάν τo status του AdRelevance είναι “average” ή “above average” σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα με τη σχετικότητα των keywords συγκριτικά με όλες τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται.

Για να βελτιστοποιήσετε το Ad Relevance μπορείτε να κάνετε μία σειρά ενεργειών όπως:

  • Προσαρμόστε το κείμενο της διαφήμισης στη γλώσσα που χρησιμοποιεί το κοινό σας.
  • Δημιουργήστε περισσότερες καμπάνιες με πολλά ad groups και ομαδοποιήστε σωστά τα keywords έχοντας κριτήριο τη βασική θεματολογία. Πχ εάν η διαφήμισή σας είναι για ένα κατάστημα παππουτσιών, δημιουργήστε 2 διαφορετικές καμπάνιες. Η μία θα έιναι αντρικά παππούτσια και η άλλη γυναικεία. Η κάθε κατηγορία θα έχει πολλά ad groups όπως αθλητικά παππούτσια, πέδιλα, βραδινα κλπ.
  • Προσθέστε αρνητικές λέξεις κλειδιά ώστε να αποφύγετε την εμφάνιση των διαφιμήσεων σας σε ανεπιθύμητες αναζητήσεις. Στο παράδειγμα με το κατάστημα παππουτσίων, δεν είναι θεμιτό όταν πληκτρολογείται η λέξη “μεταχειρισμένα παππούτσια” να εμφανίζεται η διαφημισή μας, εφόσον πουλάμε μόνο καινούρια. Άρα η λέξη μεταχειρισμένα πρέπει να μπει σαν αρνητικό keyword.

Expected CTR

  • Δημιουργήστε ένα πιο αποτελεσματικό κείμενο για την διαφήμισή σας. Το αναμενόμενο CTR είναι το κείμενο που προκαλεί δράση στη σελίδα αποτελεσμάτων.
  • Επισημάνετε ένα μοναδικό πλεονέκτημα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
  • Δοκιμάστε διαφορετικά call to action.
  • Γίνετε πιο συγκεκριμένοι στο κείμενο των διαφημίσεών σας.

Landing page

  • Τα landing page στα οποία θα οδηγούν τα link των διαφημίσεων πρέπει να οδηγούν τον χρήστη ακριβώς στη σελίδα που βρίσκεται το προϊόν, ή η υπηρεσία που τον ενδιαφέρει.
  • Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι mobile friendly, αφού το ποσοστό των χρηστών που πλοηγούνται από κινητές συσκευές είναι σχεδόν ίδιο με το ποσοστό αυτών που πλοηγούνται από desktop.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.