google-my-business

Google My Business: σύντομος οδηγός

To Google My Business είναι η πλατφόρμα της Google που περιέχει καταχωρήσεις επιχειρήσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Το My Business μίας επιχείρησης περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες:

  • αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης
  • διεύθυνση της επιχείρησης
  • κριτικές πελατών
  • ωράριο λειτουργίας
  • φωτογραφίες χώρου/τοποθεσίας

Οι χρήστες συνήθως αναζητούν τις βασικές πληροφορίες μιας επιχείρησης, όπως τηλεφωνικό αριθμό ή τοποθεσία. Οπότε είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο My Business προφιλ να είναι ακριβείς και σωστές.

Αφού έχετε ολοκληρώσει τη δημιουργία του προφίλ σας, η Google σας ζητάει να επεξεργαστείτε σημαντικές πληροφορίες, όπως όνομα, διεύθυνση, διεύθυνση της ιστοσελίδας κ.α. Μετά την επεξεργασία των στοιχείων που θα εμφανίζονται, αναζητήστε την επιχείρησή σας στη Google, ώστε να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης.

Τι να μην παραλείψετε:

  • Επαληθεύστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Είναι σημαντικό να έχετε το προφίλ σας επιβεβαιωμένο. Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη. Εμφανίζεται ένα pop-up παράθυρο στο πάνω μέρος της οθόνης το οποίο σας ζητάει να επιβεβαιώσετε την επιχείρησή σας. Αφού γίνει η επιβεβαίωση του προφίλ σας, κάτω από το όνομα της επιχείρησης θα εμφανίζεται το μπλε εικονίδιο που δηλώνει ότι το συγκεκριμένο προφίλ αποτελεί το επίσημο προφίλ της επιχείρησης.
  • Συμπεριλάβετε στον τίτλο τη βασική λέξη κλειδί.
  • Κρατήστε το προφίλ σας διαρκώς ενημερωμένο με τις σωστές πληροφορίες που ισχύουν. Για παράδειγμα, εάν μία επιχείρηση είναι αλυσίδα και έχει πολλές τοποθεσίες, τότε και ο τηλεφωνικός αριθμός θα είναι διαφορετικός για το κάθε κατάστημα, όπως διαφορετικές πιθανόν να είναι και οι ώρες λειτουργίας του κάθε καταστήματος.
  • Δώστε προσοχή στις κριτικές! Οι κριτικές στη Google είναι υψίστης σημασίας για να καταφέρετε να αγγίξετε την κορυφή στις μηχανές αναζήτησης. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο μία νεοσύστατη επιχείρηση να αποκτήσει καλές κριτικές. Συνήθως, οι πρώτες κριτικές μιας επιχείρησης είναι από φίλους και γνωστούς ή από προτροπή της επιχείρησης σε κάποιον να γράψει μία κριτική παρέχοντας εκπτώσεις κατά τη διαδικασία της αγοράς. Μία καλή τακτική για την απόκτηση κριτικών, είναι η ανταλλαγή κριτικών με άλλες επιχειρήσεις. Καλέστε τους στην επιχείρησή σας και προτρέψτε τους να γράψουν μια κριτική εάν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες σας.
  • Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας να ανεβάσουν φωτογραφίες από το χώρο σας. Τις περισσότερες φορές οι κριτικές περιλαμβάνουν απλά μία βαθμολογία ή μία φράση “Εξαιρετικό φαγητό!”. Αντίθετα, κριτικές που περιλαμβάνουν κάποιο κείμενο ή φωτογραφίες βοηθούν πολύ περισσότερο τους χρήστες στο να επιλέξουν την επιχείρησή σας.
  • Απαντήστε στις ερωτήσεις καθώς και στις κριτικές των πελατών σας. Συχνά συναντάμε κριτικές χωρίς καμία απάντηση από την επιχείρηση, κάτι το οποίο δεν αποτελεί ιδανική τακτική, ιδίως όταν στην κριτική συμπεριλαμβάνεται και ερώτηση. Επιχειρήστε να απαντήσετε σε όλες τις κριτικές. Προσπαθήστε να βελτιωθείτε, λαμβάνοντας υπ όψιν σας τα αρνητικά σχόλια, και αλληλεπιδράστε με τους πελάτες, ευχαριστώντας τους που σας αφήνουν μια καλή κριτική! Μην μπείτε στη διαδικασία να δημιουργήσετε μία ψεύτικη κριτική, γιατί κάποια στιγμή θα αποκαλυφθεί και σίγουρα δε θα είναι το καλύτερο για τη φήμη της επιχείρησής σας.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.