Thursday, October 3, 2024

Google Penalty: 48 λόγοι που το site σου το αξίζει

Τι είναι το Google Penalty, πως θα το αναγνωρίσεις και 48 λόγοι για τους οποίους η Google μπορεί να τιμωρήσει το site σου.

Good News

H Google έχει θέσει εαυτόν σε αποστολή που δεν επιδέχεται συμβιβασμούς.

Θέλει να προσφέρει στους χρήστες της πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες, σε μοναδικό περιεχόμενο και στους καλύτερους δημιουργούς περιεχομένου.

Τροποποιεί και βελτιώνει διαρκώς τους αλγορίθμους της έτσι ώστε ό,τι καλύτερο έχει το διαδίκτυο να προσφέρει να απολαμβάνει την προβολή που του αξίζει.

Και ενώ όλα αυτά μπορεί να σου ακούγονται πολύ ωραία, αφορούν στις περιπτώσεις όπου η σελίδα σου λειτουργεί τηρώντας ορισμένες προδιαγραφές. 

Στις περιπτώσεις εκείνες όπου η ιστοσελίδα σου δεν πληροί αυτές τις προδιαγραφές ή προβαίνεις σε αθέμιτες πρακτικές, τότε, για τα μάτια της Google, οι συνέπειες έχουν όνομα: Google Penalty.

Τι είναι το Google Penalty;

Όπως προαναφέραμε, η Google αλλάζει διαρκώς τους αλγορίθμους κατάταξης των ιστοσελίδων τα τελευταία 20 χρόνια.

Την 11η Δεκεμβρίου το 2000 η Google κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Google Toolbar, μία αλλαγή πολύ σημαντική για την εποχή εκείνη που έμελλε να διαμορφώσει ολόκληρη τη βιομηχανία του SEO όπως την ξέρουμε σήμερα.

Στην πραγματικότητα, ήταν και η πρώτη φορά που το PageRank χρησιμοποιήθηκε σε μία ουσιαστική και χρήσιμη μορφή.

Σε όλη τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας η Google συνέχισε να βελτιώνει την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Με την πάροδο του χρόνου άρχισε να εξαλείφει το περιεχόμενο κακής ποιότητας και να πριμοδοτεί τα ποιοτικά αποτελέσματα τοποθετώντας τα στην κορυφή των SERPs.

Και κάπου εδώ είναι που κάνουν οι κυρώσεις την εμφάνισή τους.

Το Penguin Update κυκλοφόρησε το 2012 και μέσα σε μία βραδιά «χτύπησε» περισσότερα από 1 στα 10 αποτελέσματα των SERPs.

Εν συντομία, ολόκληρες ιστοσελίδες έπαψαν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google, το περιεχόμενο κακής ποιότητας «εξαφανίστηκε από τον χάρτη» και όσοι ασχολούνταν με το Search Engine Optimisation αναγκάστηκαν να σκεφτούν πολύ πιο προσεκτικά τη στρατηγική τους.

Έκτοτε, οι επαγγελματίες που ασχολούνται με τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) ξεκίνησαν να συντονίζονται ολοένα και περισσότερο με τα σχέδια της εταιρείας, φοβούμενοι τις συνέπειες των μελλοντικών ενημερώσεων των αλγορίθμων και των κυρώσεων που ενδεχόμενα αυτές θα μπορούσαν να επιφέρουν στις ιστοσελίδες των πελατών τους.

Πως θα καταλάβεις ένα Google Penalty

Τα Google Penalties μπορούν να επιβληθούν με δύο τρόπους: χειροκίνητα ή αυτόματα.

Ενώ για τις χειροκίνητες κυρώσεις είναι πολύ πιθανό να ενημερωθείς, δεν είναι το ίδιο εύκολο να αντιληφθείς την στοχοποίηση της ιστοσελίδας σου από ένα αλγοριθμικό google penalty.

Η αλήθεια είναι πως οι αλγοριθμικές κυρώσεις μπορούν να πιάσουν στον ύπνο ακόμη και τους πλέον πεπειραμένους επαγγελματίες του χώρου.

Ορισμένες ενδείξεις που «φωνάζουν» την ύπαρξη ενός Google Penalty είναι οι ακόλουθες:

  • Η ιστοσελίδα σου δεν έχει, πλέον, καλή θέση στα αποτελέσματα όταν αναζητήσεις την επωνυμία της επιχείρησης σου. Ακόμη κι αν το site σου δεν εμφανίζεται ψηλά σε καμία άλλη λέξη-κλειδί, θα έπρεπε να τα πηγαίνει καλά τουλάχιστον σε αυτή τη μία.
  • Όλες οι πρώτες θέσεις που κατείχε στο παρελθόν η ιστοσελίδα σου στις SERPs έχουν πλέον υποβαθμιστεί στη δεύτερη ή την τρίτη θέση. Χωρίς να αλλάξει κάτι από τη μεριά σου.
  • Ολόκληρη η ιστοσελίδα έχει εξαφανιστεί από τα προσωρινά αποθηκευμένα αποτελέσματα της Google μέσα σε μία βραδιά.
  • Η αναζήτηση του τύπου site:yourdomain.com δεν εμφανίζει κανένα αποτέλεσμα.

Όταν δεις ένα ή περισσότερα από αυτά τα σημεία να είσαι σίγουρος πως η ιστοσελίδα σου έχει επηρεαστεί από κάποιο Google Penalty.

Γιατί η Google τιμωρεί το site σου;

Η Google διαρκώς τροποποιεί τους αλγορίθμους της και επαναδιαπραγματεύεται τους τρόπους με τους οποίους ανιχνεύει το περιεχόμενο στο Διαδίκτυο.

Ενώ δημοσιοποιεί στοιχεία σχετικά με τις ενημερώσεις αυτές, σπάνια παρέχει πληροφορίες με όλους τους λόγους που την οδηγούν στις αλλαγές αυτές.

Έτσι, η επιδιόρθωση των προβλημάτων από την πλευρά σου, κάποιες φορές, μπορεί να γίνει μία πολύ δύσκολη υπόθεση.

Για να σε βοηθήσουμε να μπεις στον σωστό δρόμο, συντάξαμε μία λίστα με τους 48 πιο συχνούς λόγους για τους οποίους η Google θα μπορούσε να τιμωρήσει την ιστοσελίδα σου.

Προσοχή: κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα την ακριβή αιτία που ένα site δέχθηκε Google Penalty, εκτός ίσως από την ίδια την Google. Παρ’ όλ’ αυτά, όλοι οι λόγοι που ακολουθούν συμβάλλουν στην επιβολή κυρώσεων.

  1. Αγορά backlins. Ορισμένοι θα ορκιζόταν πως κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, ωστόσο, τα δεδομένα είναι κάπως διφορούμενα. Σε κάθε περίπτωση, αν αγοράζεις backlinks κακής ποιότητας (και σε μεγάλες ποσότητες), το μόνο σίγουρο είναι πως σύντομα θα βρεθείς αντιμέτωπος με τις συνέπειες των πράξεών σου.
  2. Υπερβολικά αμοιβαία links. Κάποτε, η ανταλλαγή συνδέσμων ήταν μία αθώα τακτική marketing. Ώσπου ξεκίνησε η κατάχρησή της. Πλέον, αν ανταλλάσετε πολλούς συνδέσμους για παράδειγμα με τους πελάτες σας, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως απόπειρα χειραγώγησης των αποτελεσμάτων.
  3. Διπλότυπο περιεχόμενο. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα ξεκάθαρο λόγο: οποιοδήποτε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας είναι αντιγραφή από κάποια άλλη ιστοσελίδα δεν λογίζεται ως χρήσιμο στην οπτική της Google. Εξασφαλίστε πως το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό και καλά γραμμένο.
  4. Κατάχρηση των H1 tags. Η σωστή δόμηση του περιεχομένου σας βοηθά το SEO. Και μπορεί το H1 tag βοηθάει την Google να καταλάβει το θέμα που πραγματεύεται η εκάστοτε σελίδα στο site σου, η υπερβολική του χρήση, ωστόσο, μπορεί να θεωρηθεί -ξανά- απόπειρα χειραγώγησης των αποτελεσμάτων.
  5. Σφάλματα 404. Η Google θέλει να γνωρίζει ότι φροντίζεις το site σου και διορθώνεις τυχόν σφάλματα ή προβλήματα που προκύπτουν. Εάν, ωστόσο, έχεις σελίδες που οδηγούν στο γνωστό Σφάλμα 404 τότε θεωρεί πως οι επισκέπτες σου δεν παίρνουν την πληροφορία για την οποία ήρθαν στο site σου.
  6. Links από σελίδες σε άλλη γλώσσα. Αυτό μοιάζει λίγο άδικο, δεν συμφωνείς; Δεν είναι άδικο να κερδίσεις ένα backlink από μία ξένη χώρα και να σου «γυρίζει μπούμερανγκ»; Λοιπόν, η αιτιολόγηση της Google έχει λογική: οι χρήστες, γενικά, τείνουν να προτιμούν μία γλώσσα, επομένως οι σύνδεσμοι προς ιστότοπους σε άλλη γλώσσα δεν είναι τόσο χρήσιμη. Προφανώς, υπάρχουν εξαιρέσεις.
  7. Υπερβολική χρήση keywords (keyword stuffing). Υπάρχουν κάθε λογής «κανόνες», άλλοι περίεργοι και άλλοι πολύ καλοί, αναφορικά με την συχνότητα εμφάνισης των keywords για τα οποία θέλεις να κάνεις rank εντός του περιεχομένου του site σου. Η αλήθεια είναι πως κανένας από αυτούς τους κανόνες δεν είναι αποδεδειγμένος. Επίσης, η αλήθεια είναι πως όταν το παρακάνεις, αυτό χτυπά «καμπανάκια» στην Google η οποία, όταν εντοπίσει δυσανάλογο αριθμό λέξεων-κλειδιών σε μία σελίδα, μπορεί να σε τιμωρήσει.
  8. Σύνδεσμοι στο Footer. Ενώ ορισμένοι web designers χρησιμοποιούν τα footer links ως μέσο πλοήγησης του τελικού χρήστη στην ιστοσελίδα, κάποιοι τα εκμεταλλεύονται για να προωθήσουν μία άλλη ιστοσελίδα.
  9. Ανύπαρκτα Sitemaps. Η Google χρησιμοποιεί XML Sitemaps για να κατανοήσει την δομή της σελίδα σου. Βεβαιώσου πως ένας τέτοιος «χάρτης» είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα σου και ό,τι είναι ενημερωμένος. Στη συνέχεια, υπέβαλέ τον στον Google Webmaster Tools λογαριασμό σου.
  10. Κρυμμένα links. Όλα τα links στο site σου θα πρέπει είναι ορατά και χρήσιμα στον τελικό χρήστη. Οτιδήποτε είναι κρυμμένο θεωρείται ύποπτο. Ποτέ μη κάνεις έναν σύνδεσμο το ίδιο χρώμα με το φόντο της σελίδας σου ή ενός button, ακόμη κι αν οι λόγοι σου είναι αθώοι.
  11. «Σπασμένα» links προς τρίτους. Εάν δεν κρατάς τους συνδέσμους προς σελίδες τρίτων ενημερωμένους, η Google θα θεωρήσει πως δεν ενδιαφέρεσαι για την εμπειρία του χρήστη αλλά ουσιαστικά «χαίρεσαι» να στέλνεις τους επισκέπτες σου σε σελίδες που πλέον δεν υφίστανται (404). Να κάνεις περιοδικούς ελέγχους και να διορθώνεις τυχόν σφάλματα που προκύπτουν.
  12. Scraped περιεχόμενο. Πρόκειται για μία τακτική κατά την οποία ο διαχειριστής μίας ιστοσελίδας «τραβά» (συνήθως αυτοματοποιημένα) περιεχόμενο από άλλες ιστοσελίδες για να γεμίσει (μαζικά) την δική του. Κάποιες φορές αυτό μπορεί να συμβαίνει με καλές προθέσεις και να είναι ένα απλό σφάλμα, για την Google, ωστόσο, είναι άσκοπη αναπαραγωγή περιεχομένου.
  13. Κρυμμένο περιεχόμενο. Μία λιγότερο ηθική τακτική όπου ο διαχειριστής κρύβει περιεχόμενο σε μία σελίδα με μόνο σκοπό την βελτίωση της συχνότητας εμφάνισης ενός σημαντικού keyword. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ αν δεν θέλεις να ρισκάρεις κάποιο Google Penalty.
  14. Κατάχρηση anchor text. Μία φορά και έναν καιρό, οι ειδικοί στο SEO έκαναν link συγκεκριμένα keywords για να βελτιώσουν το authority της ιστοσελίδας τους. Μετά το Penguin Update (2012), συνίσταται έντονα η παράβλεψη της πρακτικής αυτής.
  15. Παράβλεψη του hreflang. Το Hreflang είναι σχεδιασμένο για να ενημερώνει την Google πως έχεις εσκεμμένα διπλότυπο περιεχόμενο, π.χ. για χρήση σε διαφορετικές γλώσσες.
  16. Downtimes ή timeouts. Όταν μία σελίδα «πέφτει», όλοι χάνουν: ο επισκέπτης, ο webmaster και η μηχανή αναζήτησης. Όταν η Google δεν μπορεί να βρει το site σου προτιμά να σε «αφαιρέσει» από τα αποτελέσματα παρά να συνεχίσει να στέλνει επισκέπτες σε… αδιέξοδο.
  17. Keyword domains. Αν και τα domain names δεν συνιστούν κίνδυνο, τα domain names με keywords μπορεί να ενέχουν κινδύνους. Για να το καταλάβεις, σκέψου το πρόβλημα που προκύπτει με το anchor text των συνδέσμων: εάν επανειλημμένα πραγματοποιηθούν links προς ένα τέτοιου τύπου domain, η Google ενδεχομένως θα το δει σαν anchor text manipulation. Αν χρησιμοποιείς ένα exact match domain, βεβαιώσου πως έχεις πληθώρα καλού περιεχομένου. Σε αντίθετη περίπτωση η Google θα θεωρήσει πως προσπαθείς να ξεγελάσεις τον κόσμο να… σε κλικάρει.
  18. Νοικιασμένα links. Ορισμένοι ειδικοί θεωρούν ακόμη και σήμερα ότι τα νοικιασμένα links είναι χρήσιμα. Πληρώνουν για αυτά σε μηνιαία βάση και τα αλλάζουν ανά διαστήματα. Σε κάθε περίπτωση, η πλειοψηφία των ειδικών λογίζει τέτοιου είδους backlins ως πληρωμένα και όπως ήδη αναφέραμε στο #1, τα αποφεύγεις.
  19. Χρήση blog networks. Για τη Google, οποιοδήποτε είδους δίκτυο αποτελεί σημάδι πιθανής χειραγώγησης των SERPs. Τα περισσότερα blog δίκτυα έχουν κλείσει ή προσφέρουν στους χρήστες την δυνατότητα να διαγράψουν αυτούς τους εισερχόμενους συνδέσμους. Αν τα χρησιμοποιούσες, καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και εσύ τις διαγραφές.
  20. Affiliate links παντού. Η Google δεν είναι απαραίτητα αντίθετη στις affiliate ιστοσελίδες ωστόσο αν ο αριθμός των affiliate links είναι υπερβολικά μεγάλος είναι ένα κακό σημάδι. Αν και είναι εφικτό να «κρύψετε» τα links, η Google είναι πολύ καλή. Μη το προσπαθήσετε.
  21. Κατάχρηση των meta keywords. Τα meta keywords έχουν υπάρξει θέμα συζήτησης εδώ και πολλά χρόνια καθώς είναι ιδιαίτερα εύκολο να τα χειραγωγήσει κανείς. Βεβαιώσου πως δεν χρησιμοποιείς περισσότερα από 5 ανά σελίδα.
  22. Αργή ταχύτητα. Αν το site σου είναι ιδιαίτερα αργό, οι επισκέπτες σου δε θα μείνουν ικανοποιημένοι. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να κάνουν το hosting σου αργό και θα τους αναλύσουμε σε μελλοντικό blog post. Έως τότε, προσπάθησε να χρησιμοποιείς κάποιο caching plugin, ένα CDN και δοκίμασε το LiteSpeed Hosting.
  23. Spun περιεχόμενο. Εν συντομία, πρόκειται για κείμενα ελαφρώς τροποποιημένα από το πρωτότυπο με σκοπό να μοιάζουν καινούργια στις μηχανές αναζήτησης. Ακόμη κι αν δεν δεχθείς Google Penalty για τέτοια άρθρα, το σίγουρο είναι πως θα δημιουργήσεις πολλά προβλήματα στην ιστοσελίδα σου.
  24. Spam σχόλια. Τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης σχολίων έχουν αυτοματοποιημένα συστήματα ανίχνευσης spam, ωστόσο, κάποια σχόλια, καταφέρνουν να δουν το φως της δημοσιότητας. Η συμβουλή μας: να ελέγχεις τακτικά τα σχόλια, μην αφήσεις τα spam μηνύματα να συσσωρευτούν και, αν δεν προλαβαίνεις να τα διαχειριστείς καλύτερα απενεργοποίησε τελείως το σύστημα σχολιασμού.
  25. Black hat SEO συμβουλές. Αν δημοσιεύεις συμβουλές σχετικά με τη χειραγώγηση των μηχανών αναζήτησης και άλλων black hat τεχνικών, να αναμένεις Google Penalty. Αν δε μας πιστεύεις, δες το σχετικό βίντεο από την ίδια την Google δια στόματος Mat Cutts.
  26. Hacked. Σε προηγούμενο άρθρο σου εξηγήσαμε αναλυτικά γιατί κάποιος θα χακάρει την ιστοσελιδα σου. Αν κάποιος χακάρει το site σου, η Google θα αφαιρέσει γρήγορα την σελίδα σου από τα SERPs. Εδώ, η συμβουλή είναι πολύ απλή: δράσε γρήγορα για να περιορίσεις τυχόν hacking προσπάθειες ενώ, αν το κακό συμβεί, επανέφερε όσο πιο γρήγορα γίνεται ένα ασφαλές backup. Μη ξεχνάς τη μαγική φράση: αναβαθμίσεις ασφαλείας!
  27. Link Building on steroids: Είναι φυσικό να θέλεις η σελίδα σου να ανέβει σε θέσεις στις μηχανές αναζήτησης όσο πιο γρήγορα γίνεται. Μη το παρακάνεις, ωστόσο. Πολλά και παραπλήσια links σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα είναι σημάδι αυτοματισμών και η Google δε συγχωρεί.
  28. Spam Reports. Η Google έχει δημοσιεύσει μία online φόρμα για την αναφορά spam ιστοσελίδων. Η σελίδα σου μπορεί να έχει υποβληθεί ως πιθανή πηγή spam, είτε καλοπροαίρετα είτε κακοπροαίρετα.
  29. Forum linking. Αν προσθέσεις κάποιο forum link προς την ιστοσελίδα σου, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις καλές πρακτικές και να το κάνεις nofollow.
  30. Απόκρυψη Χορηγών. Προφανώς, δεν είναι κακό να έχεις χορηγούς. Πολλές ιστοσελίδες δε θα υπήρχαν αν δεν υπήρχαν οι χορηγοί τους. Μη προσπαθήσεις να τους κρύψεις, ακολούθησε τους κανόνες: nofollow sponsor links και βεβαιώσου πως το Google News bot δεν κάνει crawl τις σελίδες που έχουν τέτοια links.
  31. Προβλήματα στο Robots.txt. Το αρχείο robots.txt θα πρέπει να χρησιμοποιείται για να πει στις μηχανές αναζήτησης πώς να αντιμετωπίσουν την ιστοσελίδα σου. Αν και υπάρχουν λογικοί λόγοι για τον αποκλεισμό σελίδων από το robots.txt, κάνε το με φειδώ: ο υπερβολικός αποκλεισμός σελίδων θα μπορούσε να είναι η αιτία ενός Google Penalty.
  32. Links προς ύποπτες ιστοσελίδες. Ποτέ μη συσχετίσεις την σελίδα σου με μία άλλη που κάνει κάτι ηθικά ή νομικά αμφίβολο. Ξέχνα σελίδες που οδηγούν σε hacking, πορνό, κακόβουλο λογισμικό. Επίσης, προσπάθησες να αφαιρέσεις συνδέσμους προς σελιδες που έχουν δεχθεί Google Penalty στο παρελθόν (αν το γνωρίζεις).
  33. Landing pages. Πολλές φορές οι εταιρείες χρησιμοποιούν πολλαπλές landing pages για να βελτιώσουν την κατάταξή τους στις μηχανές αναζήτησης. Κάποιες προσπαθούν να το πετύχουν δημιουργώντας μία πληθώρα one-page ιστοσελίδων (doorway pages) βελτιστοποιημένων για ένα μόνο keyword και στη συνέχεια να οδηγήσουν τον επισκέπτη σε άλλο site. Η Google θεωρεί τις Doorway pages μια κακή πρακτική.
  34. Υπερβολική Βελτιστοποίηση. Η Google δεν αρέσκεται στην υπερβολική βελτιστοποίηση. Ένα penalty για αυτό τον λόγο σημαίνει πως ξεπέρασες τον εαυτό σου στην προσπάθεια να υπερκεράσεις τον ανταγωνισμό σου στον τομέα που δραστηριοποιείσαι. Δημιούργησε περιεχόμενο και οι θέσεις θα έρθουν.
  35. Advertorials. Ένα Advertorial είναι ουσιαστικά μία σελίδα με περιεχόμενο που ενσωματώνει πληρωμένα links και συχνά τέτοιες σελίδες χρησιμοποιούνται για επιθετική χειραγώγηση των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. Η πιο διάσημη περίπτωση είναι αυτή της Interflora (διάβασε εδώ για το Google Penalty της).
  36. Πολλά Outbound Links. Όταν η σελίδα σου οδηγεί σε άλλες σελίδες, μη το παρακάνεις. Πάρα πολλά links καταδεικνύουν πιθανή ανταλλαγή συνδέσμων με σκοπό το αμοιβαίο κέρδος στις μηχανές αναζήτησης.
  37. Redirects. Αν το site σου έχει δεχθεί Google Penalty, η χρήση ενός 301 redirect θα μπορούσε να «μεταφέρει» το penalty στη νέα διεύθυνση. Ακόμη χειρότερα; Το penalty μπορεί να παραμείνει ακόμη κι αν αφαιρέσεις -σε δεύτερο χρόνο- το redirect. Για να είσαι σίγουρος, μη το κάνεις.
  38. Κωδικοί σφαλμάτων. Εκτός από το προφανές Σφάλμα 404, υπάρχει μία σειρά από άλλα σφάλματα που η Google μισεί να «βλέπει» στην ιστοσελίδα σου. Π.χ.: Το 302 (temporarily moved) δεν είναι ιδανικό, αν πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις redirect, κάνε το με χρήση του 301. Επίσης, αν βλέπεις Σφάλμα 500, βρες την πηγή του προβλήματος το ταχύτερο δυνατό.
  39. Διπλότυπα metadata. Ορισμένες CMS ή blogging πλατφόρμες καθιστούν πολύ εύκολο να δημιουργήσεις διπλότυπα metadata κατά λάθος. Αν και τα metadata δεν είναι από μόνα τους λόγος για penalty, μπορούν να είναι σημάδι για διπλότυπο περιεχόμενο στο site σου. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι επιθυμητά, προσπάθησε να το διορθώσεις.
  40. Κακόβουλα backlinks. Το site σου ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΤΕ τέτοιου είδους penalty – μα είναι κάτι που πρέπει να το γνωρίζεις. Αν είσαι πραγματικά άτυχος, κάποιος ανταγωνιστής σου χωρίς ηθικές αρχές μπορεί να προσπαθήσει να καταποντίσει το site σου στις μηχανές αναζήτησης οδηγώντας το σε… penalty. Ο πιο συνήθης τρόπος; Κακόβουλη καμπάνια δημιουργίας backlinks.
  41. Στοχευμένα keywords. Η Google διεξάγει «πόλεμο» σε ορισμένα keywords τα οποία θα συναντήσεις συχνά σε spam ιστοσελίδες (όπως π.χ. payday loans). Αν το site σου πρέπει όντως να βελτιστοποιηθεί γύρω από τέτοιους όρους γιατί το αντικείμενο της επιχείρησής σου το επιβάλλει, ανέμενε η ιστοσελίδα σου να πιαστεί στα διασταυρούμενα πυρά.
  42. Links σε script files. Αν νομίζεις ότι μπορείς να γίνεις πονηρός, μη το κάνεις. Μη προσπαθήσεις να κρύψεις συνδέσμους σε αρχεία script. Η Google είναι πολύ καλή στο να αναλύει τα script και να εντοπίζει περίεργα links που … δε θα έπρεπε να είναι εκεί.
  43. Κακό mobile site. Φρόντισε η mobile έκδοση της ιστοσελίδα σου να είναι καλά σχεδιασμένη και να εμφανίζεται στον χρήστη όταν όντως πρέπει.
  44. Ελάχιστα outbound links. Η Google θέλει να βλέπει περιεχόμενο που αναφέρει και τρίτο -πλην σχετικό- περιεχόμενο.
  45. Domain bad reputation. Αν έχεις αγοράσει ένα domain με κακό ιστορικό, λοιπόν, αυτό είναι κάτι το οποίο θα σου δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον. Δυστυχώς, συνήθως δεν υπάρχει λύση. Ενδεχομένως είναι καλύτερο να αγοράσεις ένα νέο domain παρά να επενδύσεις περισσότερα χρήματα σε αυτό.
  46. Κλεμμένο περιεχόμενο. Ακόμη κι αν εσύ δεν το κάνεις, κάποιος άλλος μπορεί να κλέβει το δικό σου. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα προβληματική κατάσταση καθώς η αφαίρεση του περιεχομένου εμπλέκει πολλαπλά DMCA σημειώματα ή ακόμη και την νομική οδό. Μπορείς πάντα να ζητήσεις από την Google να αφαιρέσει το κλεμμένο περιεχόμενο.
  47. Υπερβολικές διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις δεν δημιουργούν προβλήματα όσο δεν είναι το πρωτεύον περιεχόμενο της σελίδας σου. Μη το παρακάνεις.
  48. Χρήση content farms. 

Κλείνοντας, να θυμάσαι πως είναι ελάχιστες οι περιστάσεις που είναι καλύτερο να εγκαταλείψεις το domain σου παρά να πολεμήσεις τις ποινές της Google. Οι περισσότερες κυρώσεις μπορούν να αποφευχθούν ή να διορθωθούν με προσπάθεια, σκληρή δουλειά και ηθική προσέγγιση κατά την διαδικασία.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα