Οι λέξεις κλειδιά ως παράγοντας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

Οι λέξεις κλειδιά αποτελούν έναν από τους πιο βασικούς παράγοντες για την υψηλή μας κατάταξη στα αποτελέσματα της Google. Χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις και φράσεις στο περιεχόμενο μας, βοηθάμε το εν δυνάμει κοινό μας να μας βρει μέσω των μηχανών αναζήτησης. Αυτό κατά συνέπεια σημαίνει ότι πρέπει να ξέρουμε το τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας στο διαδίκτυο. Έτσι αυξάνεται η επισκεψιμότητα της σελίδας μας και αποκτούμε πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.

Οι σημαντικότερες λέξεις κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιούνται στα εξής σημεία της σελίδας :

  1. Στο URL ( π.χ. travel/Greece/Greek Islands)
  2. Στον τίτλο της σελίδας
  3. Στις επικεφαλίδες μέσα στο κάθε άρθρο
  4. Στα meta tags και meta description
  5. Στο alt text των φωτογραφιών
  6. Σαν anchor text στα links πίσω από τη σελίδα μας
  7. Σε όλο το κείμενο, χρησιμοποιώντας συνώνυμα και σχετικές λέξεις με το θέμα μας

Η εύρεση και η αναζήτηση των σωστών keywords προϋποθέτει την ύπαρξη άριστων και σωστών κειμένων. Στο διαδίκτυο υπάρχουν διάφορα εργαλεία αναζήτησης λέξεων κλειδιών τα οποία διατίθονται δωρεάν και δείχνουν τις λέξεις κλειδιά με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Η διαδικασία για την αναζήτηση των λέξεων κλειδιών γίνεται ως εξής:

  • Google Search Autocomplete: Το Google Search Autocomplete αποτελεί μια crowd sourced αναζήτηση και τα αποτελέσματα εμφάνισης εξαρτώνται από τη γλώσσα. Πιο συγκεκριμένα εάν γράψουμε τη λέξη “παπούτσια” εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης 254.000.000 αποτελέσματα ενώ με την λέξη “shoes” ο όγκος των αποτελεσμάτων είναι πολύ μεγαλύτερος, περίπου 1.130.000.000 αποτελέσματα.

Το αποτέλεσμα αναζήτησης καταλαβαίνει φράσεις, ενώ μπορεί να απαντήσει ερωτήσεις ανεξαρτήτως γλώσσας. Επιπλέον, η Google εστιάζει σε Longtail Search με βάση τη λέξη που αναζητούμε. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητό χρησιμοποιώντας το παράδειγμα που αναφέραμε παραπάνω με τη λέξη παπούτσια. Γράφοντας “παπούτσια” αυτόματα εμφανίζονται προτεινόμενα αποτελέσματα.

Επιλέγοντας “παπούτσια αθλητικά” μειώνεται ο όγκος των αποτελεσμάτων και η αναζήτηση μας γίνεται πιο συγκεκριμένη. Μπορούμε να αναζητήσουμε ακριβώς αυτό που θέλουμε χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες φράσεις και έτσι είναι πιθανότερο να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων ακριβώς αυτό που ψάχνουμε π.χ. “παπούτσια αθλητικά γυναικεία για περπάτημα”.

Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε τις σωστές λέξεις κλειδιά σύμφωνα πάντα με το προϊόν μας, ώστε να μπορέσουμε να εμφανιστούμε στη πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.

  • Trends.google.com: To Trends.google.com αποτελεί ένα δωρεάν εργαλείο αναζήτησης keywords. Μπορούμε να βρούμε λέξεις κλειδιά με βάση τις τάσεις που υπάρχουν ανάλογα με την πόλη ή και την χώρα επιλογής μας. Επιπλέον, μας παρουσιάζει μία εικόνα σχετικά με το τι είναι αυτό που ψάχνει ο κόσμος για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Για παράδειγμα εάν αναζητήσουμε τη λέξη “travelling” μας εμφανίζονται αποτελέσματα σχετικά με το ενδιαφέρον που υπάρχει ανά περιοχή. Αναλυτικότερα, μπορούμε να δούμε σε ποιες τοποθεσίες ήταν πιο δημοφιλής ο όρος σας κατά την επιλεγμένη χρονική περίοδο. Μπορούμε να προσαρμόσουμε το χρονικό εύρος της αναζήτησης κατά το χρονικό διάστημα που επιθυμούμε.

Τέλος, τo Trends.google.com μας εμφανίζει τα σχετικά θέματα με τον όρο που αναζήτησαν οι χρήστες. Τα θέματα μετρούνται σε Ανερχόμενα και Κορυφαία. Τα κορυφαία αποτελούν τα πιο δημοφιλή θέματα, ενώ τα ανερχόμενα είναι αυτά που αναζητούν οι χρήστες το τελευταίο χρονικό διάστημα.

  • Google.Keyword Planner: To Google.Keyword Planner είναι ένα δωρεάν εργαλείο αναζήτησης λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιείται μόνο κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας Google AdWords. Μπορείτε να αναζητήσετε ιδέες για λέξεις-κλειδιά, να δείτε ποια θα είναι η πιθανή απόδοση των λέξεων-κλειδιών, και να δημιουργήσετε διάφορες λίστες keywords. Έτσι κάνετε έρευνα για λέξεις κλειδιά με μεγάλη απήχηση ενώ μπορείτε να κάνετε λήψη των στατιστικών στοιχείων ιστορικού, όπως δεδομένα όγκου αναζητήσεων για ιδέες νέων λέξεων κλειδιών, ενώ μπορείτε να προβλέψετε την επισκεψιμότητα.

Κατηγορία:SEO

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.