instagram-logo

Social Media: Πως οι αλλαγές του Instagram επηρεάζουν το εταιρικό σας προφίλ

Μην κάνετε Unfollow, ήρθε το Mute Button!

Όπως είναι γνωστό το Instagram εδώ και 6 περίπου χρόνια έχει εξαγοραστεί από το Facebook. Αυτό κατά συνέπεια έχει ως αποτέλεσμα να προσαρμόζονται πολλές λειτουργίες του Facebook και στην πλατφόρμα του Instagram.
Εδώ και αρκετό διάστημα το Facebook, έχει ενεργοποιημένη μία λειτουργία στην οποία οι χρήστες μπορούν να σταματήσουν να βλέπουν τις ενημερώσεις φίλων τους χωρίς όμως να χρειαστεί να τους διαγράψουν. Πρόσφατα παρόμοια λειτουργία ανακοίνωσε και το Instagram στην οποία θα μπορούν οι χρήστες να σταματούν να βλέπουν τις ανακοινώσεις από συγκεκριμένα άτομα που θα επιλέξουν χωρίς όμως να χρειαστεί να σταματήσουν να τους ακολουθούν.
Αυτή η δυνατότητα θα βοηθήσει τους χρήστες να έχουν καλύτερο έλεγχο της ροής του περιεχομένου που εμφανίζεται στην αρχική σελίδα τους. Θα συνεχίσουν να έχουν κανονικά πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα όπως και στο προφίλ των χρηστών που θα κάνουν mute, αρκεί να επισκεφθούν το προφίλ τους.

Το mute μπορεί να ενεργοποιηθεί μία φορά σε κάποια φωτογραφία ενός χρήστη επιλέγοντας τις τρεις τελείες δεξιά από την δημοσίευση και επιλέγοντας “Mute”. Η συγκεκριμένη λειτουργία πρόκειται να λανσαριστεί σε λίγες εβδομάδες σε όλους τους χρήστες του Instagram όποτε σε περίπτωση που δεν έχει εμφανιστεί ακόμη η συγκεκριμένη ενέργεια στο Instagram λογαριασμό σας, θα είναι σε μία από τις επόμενες αναβαθμίσεις.

Η παραπάνω λειτουργία έρχεται για να βγάλει πολλούς από τη δύσκολη θέση του να σταματήσουν να τους ακολουθούν χρήστες με συνεχόμενο περιεχόμενο. Από την άλλη μεριά, βρίσκονται οι εταιρικοί λογαριασμοί οι οποίοι προσπαθούν με διάφορες ενέργειες να δημιουργήσουν το δικό τους κοινό εμπλουτίζοντας το προφίλ τους με πολύτιμο περιεχόμενο και αναρτώντας συνεχώς νέες δημοσιεύσεις ώστε να κρατήσουν ζωντανή την επαφή με το κοινό τους. Οι ερχόμενες αλλαγές τείνουν να στρέψουν τους εταιρικούς λογαριασμούς στην προώθηση του προφίλ τους μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων.

Μία ακόμη λειτουργία την οποία επιβεβαίωσε ο CEO του Instagram Kevin Systrom μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter και πρόκειται να λανσαριστεί σύντομα, είναι τα στατιστικά χρήσης. Αυτό σημαίνει πως οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα στατιστικά που αφορούν το χρόνο που αφιερώνουν στο Instagram. Η ενέργεια αυτή σκοπεύει στο να γίνει λιγότερο εθιστική η πλατφόρμα του Instagram στους χρήστες ώστε να γίνεται σωστή και ποιοτική χρήση.

Θυμίζουμε ότι παρόμοιες αλλαγές έχουν αρχικά πραγματοποιηθεί στο Facebook με σκοπό να παραμείνει ζωντανή η αλληλεπίδραση με φίλους και οικογένεια.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σαςΧωρίς κατηγορία

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.