Η σωστή χρήση των social media στον κόσμο των επιχειρήσεων

Είναι γεγονός πως στον κόσμο των επιχειρήσεων χτίζονται καθημερινά νέες επαγγελματικές και κοινωνικές σχέσεις με αφετηρία τα social media. Ένα από τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι περισσότερες εταιρείες είναι να αποκτούν διαδικτυακή παρουσία σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες «social media» χωρίς κάποια συγκεκριμένη στρατηγική. Η παραπάνω τακτική υιοθετείται από τις περισσότερες εταιρείες, με στόχο τη διαδικτυακή ενίσχυση της φήμης της εταιρείας τους. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα, αφού για να υπάρξει θετική έκβαση, χρειάζεται να χρησιμοποιείται το σωστό περιεχόμενο, στοχεύοντας πάντα στο αντίστοιχο κοινό και στις σωστές πλατφόρμες.

Αρχικά, είναι αναγκαίο από τη κάθε εταιρεία να γνωρίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Τι ηλικία έχουν, το φύλο τους, την τοποθεσία που μένουν, τι περιμένουν να δουν από εμάς και τι ώρα είναι συνήθως διαδικτυακά ενεργοί. Στη συνέχεια, και αφού έχει γίνει σωστή στόχευση του κοινού, απώτερος σκοπός μας είναι να παράξουμε καλό και ποιοτικό περιεχόμενο. Συνεπώς, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τι θέλει ο κόσμος να δει από εμάς και ποιες πληροφορίες τον ενδιαφέρουν. Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζουμε:

  • Τι tone of voice θα χρησιμοποιούμε;
  • Το περιεχόμενο μας θα είναι ανεπίσημο ή επαγγελματικό;
  • Πως μπορεί να επωφεληθεί το κοινό;

Και αφού έχουμε κατασταλάξει και έχουμε διαμορφώσει τη στρατηγική που θα ακολουθούμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φθάνουμε στο σημείο που καλούμαστε να επιλέξουμε ποιες πλατφόρμες θα χρησιμοποιήσουμε. Δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, αφού υπάρχουν δεκάδες δημοφιλείς πλατφόρμες. Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζουμε ποιες είναι οι πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό μας, καθώς και ποιες είναι οι κατάλληλες που αντιπροσωπεύουν καταλληλότερα την επιχείρησή μας.

Έρευνες για το 2018 έχουν δείξει ότι το 92% των μικρών επιχειρήσεων επιλέγουν τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Συγκεκριμένα, το 58% των μικρών επιχειρήσεων επιλέγουν το Facebook, ενώ στη συνέχεια ακολουθούν το Youtube και το Instagram.

Τέλος, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έχει η παρακολούθηση των στατιστικών της σελίδας μας, προκειμένου να αντλούμε πληροφορίες σχετικά με την αλληλεπίδραση του περιεχομένου. Έτσι, αποκτούμε μία εικόνα για τα αποτελέσματα των δημοσιεύσεών μας τον τελευταίο μήνα. Επιπρόσθετα, μπορούμε να δούμε πόσα άτομα έχουν κάνει κλικ στις οργανικές, καθώς και στις χορηγούμενες δημοσιεύσεις μας, ποιές δημοσιεύσεις απέδωσαν καλύτερα, ποιοί μεταφέρθηκαν στην ιστοσελίδα μας και άλλα χρήσιμα στοιχεία.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.