Wednesday, October 21, 2020

Η σωστή χρήση των social media στον κόσμο των επιχειρήσεων

Good News

Transfer & Win: Μεταφέρετε τη φιλοξενία από άλλο πάροχο, στη MultiHosting, κερδίστε έως 12 μήνες δώρο

Είστε δυσαρεστημένοι από τον πάροχο φιλοξενίας της ιστοσελίδας σας; Η Υποστήριξη που σας παρέχουν δεν είναι αυτή που σας υποσχέθηκαν; Βρεθήκατε μπροστά σε ψιλά γράμματα και...

Αναβάθμισε από Free Hosting σε SSD Δelta Hosting και Κέρδισε 50% Έκπτωση!

Έχεις επιλέξει Δωρεάν Hosting για το domain σου στη MultiHosting; Ε τότε μήπως ήρθε η στιγμή να αναπτύξεις τη σελίδα σου και...

Νέο Φοιτητικό Πακέτο Hosting!

Είσαι Φοιτητής; Η MultiHosting πρόσθεσε ένα Νέο Super Πακέτο Hosting αποκλειστικά για φοιτητές. Στείλε μας την φοιτητική σου ταυτότητα και απόλαυσε μια εξαιρετική εμπειρία Hosting...

Black Friday… Ready και το 2019!

Η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, ή αλλιώς η γνωστή πλέον σε όλους Black Friday είναι και πάλι προ των πυλών. Παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια...
Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Είναι γεγονός πως στον κόσμο των επιχειρήσεων χτίζονται καθημερινά νέες επαγγελματικές και κοινωνικές σχέσεις με αφετηρία τα social media. Ένα από τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι περισσότερες εταιρείες είναι να αποκτούν διαδικτυακή παρουσία σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες “social media” χωρίς κάποια συγκεκριμένη στρατηγική. Η παραπάνω τακτική υιοθετείται από τις περισσότερες εταιρείες, με στόχο τη διαδικτυακή ενίσχυση της φήμης της εταιρείας τους. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα, αφού για να υπάρξει θετική έκβαση, χρειάζεται να χρησιμοποιείται το σωστό περιεχόμενο, στοχεύοντας πάντα στο αντίστοιχο κοινό και στις σωστές πλατφόρμες.

Αρχικά, είναι αναγκαίο από τη κάθε εταιρεία να γνωρίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Τι ηλικία έχουν, το φύλο τους, την τοποθεσία που μένουν, τι περιμένουν να δουν από εμάς και τι ώρα είναι συνήθως διαδικτυακά ενεργοί. Στη συνέχεια, και αφού έχει γίνει σωστή στόχευση του κοινού, απώτερος σκοπός μας είναι να παράξουμε καλό και ποιοτικό περιεχόμενο. Συνεπώς, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τι θέλει ο κόσμος να δει από εμάς και ποιες πληροφορίες τον ενδιαφέρουν. Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζουμε:

  • Τι tone of voice θα χρησιμοποιούμε;
  • Το περιεχόμενο μας θα είναι ανεπίσημο ή επαγγελματικό;
  • Πως μπορεί να επωφεληθεί το κοινό;

Και αφού έχουμε κατασταλάξει και έχουμε διαμορφώσει τη στρατηγική που θα ακολουθούμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φθάνουμε στο σημείο που καλούμαστε να επιλέξουμε ποιες πλατφόρμες θα χρησιμοποιήσουμε. Δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, αφού υπάρχουν δεκάδες δημοφιλείς πλατφόρμες. Για το λόγο αυτό, χρειάζεται να γνωρίζουμε ποιες είναι οι πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό μας, καθώς και ποιες είναι οι κατάλληλες που αντιπροσωπεύουν καταλληλότερα την επιχείρησή μας.

Έρευνες για το 2018 έχουν δείξει ότι το 92% των μικρών επιχειρήσεων επιλέγουν τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Συγκεκριμένα, το 58% των μικρών επιχειρήσεων επιλέγουν το Facebook, ενώ στη συνέχεια ακολουθούν το Youtube και το Instagram.

Τέλος, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έχει η παρακολούθηση των στατιστικών της σελίδας μας, προκειμένου να αντλούμε πληροφορίες σχετικά με την αλληλεπίδραση του περιεχομένου. Έτσι, αποκτούμε μία εικόνα για τα αποτελέσματα των δημοσιεύσεών μας τον τελευταίο μήνα. Επιπρόσθετα, μπορούμε να δούμε πόσα άτομα έχουν κάνει κλικ στις οργανικές, καθώς και στις χορηγούμενες δημοσιεύσεις μας, ποιές δημοσιεύσεις απέδωσαν καλύτερα, ποιοί μεταφέρθηκαν στην ιστοσελίδα μας και άλλα χρήσιμα στοιχεία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -

Νέα άρθρα

Διορθώθηκε το 99% των mobile-indexing και canonicalization bugs της Google

Η Google δημοσίευσε ακόμη μία ενημέρωση σχετικά με τα προβλήματα στα mobile-indexing και canonicalization (τον τρόπο με τον οποίο, δηλαδή, η Google εντοπίζει και διαχειρίζεται...

WP Bakery Page Builder 6.4: Κενό ασφαλείας εκθέτει εκατομμύρια sites

Η είδηση; Ερευνητές ανακάλυψαν κενό ασφαλείας στον WP Bakery Page Builder το οποίο επιτρέπει σε επιτιθέμενους χρήστες να εισάγουν κακόβουλο JavaScript κώδικα σε σελίδες...

Google Penalty: 48 λόγοι που το site σου το αξίζει

H Google έχει θέσει εαυτόν σε αποστολή που δεν επιδέχεται συμβιβασμούς. Θέλει να προσφέρει στους χρήστες της πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες, σε μοναδικό περιεχόμενο και...

Καλύτερο CMS: 9 Λόγοι για να διαλέξεις το Joomla

Είτε είστε ένα web agency, είτε είστε ένας freelance web developer, ενδεχόμενα ψάχνετε το καλύτερο CMS που ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες των πελατών σας. ...

Τι είναι το WordPress; Οδηγός για αρχάριους

Εάν για κάποιο λόγο διαβάζεις αυτό το άρθρο, δεν αναρωτιέσαι μόνο τι είναι το WordPress αλλά σίγουρα σκέφτεσαι να φτιάξεις μία ιστοσελίδα και δεν...