Απότομη πτώση στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, το SEO αφορά την καλύτερη κατάταξη μιας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης της Google. Αυτό πραγματοποιείται από μία σειρά τεχνικών ενεργειών και βελτιώσεων που πραγματοποιούνται στο site αλλά και από εξωτερικές ενέργειες που γίνονται με σκοπό τη βελτιστοποίηση της δημοσιότητας της ιστοσελίδας στο Διαδίκτυο.

Πολύ συχνά παρατηρείτε ξαφνική “πτώση” μιας σελίδας σε χαμηλότερη θέση. Η πρώτη αυτόματη αντίδραση είναι συνήθως ο πανικός, ο οποίος όμως δεν οδηγεί πουθενά. Επομένως, πρώτο βήμα είναι να αναρωτηθεί ο ιδιοκτήτης κάθε σελίδας τι λάθος ενέργειες έχουν γίνει στο SEO, και ποιες είναι οι αιτίες καθώς και οι λύσεις.

Κάποια από τα πιθανά αίτια μπορεί να είναι τα εξής:

Άσχετο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι ο βασιλιάς! Καλό και στοχευμένο περιεχόμενο αποτελεί το μυστικό για την καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Στόχος της Google είναι η συνεχής βελτίωση στην ποιότητα των αποτελεσμάτων ώστε να εμφανίζονται σε υψηλές θέσεις, αυτές με το πιο ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο.

Επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο

Το επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο αποτελεί επίσης έναν λόγο εξ αιτίας του οποίου ενδέχεται μία ιστοσελίδα να έχει χαμηλή κατάταξη στη Google. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι αυθεντικό ώστε να θεωρηθεί η σελίδα αξιόπιστη και να έχει υψηλό rate score.

Hacked site

Μία ιστοσελίδα πρέπει να ελέγχει σε τακτά χρονικά διαστήματα εάν έχει μολυνθεί ώστε να επαναφερθεί στην αρχική της κατάσταση το συντομότερο δυνατόν. Αυτό μπορεί να ελεγχθεί μέσω της Google, όπου δίνονται όλα τα βήματα αναλυτικά ώστε να επανέλθει η σελίδα.

Ανακατεύθυνση σε μη υπαρκτές σελίδες

Πολλές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν εσωτερικά links σε διάφορα landing pages της ιστοσελίδας τους με σκοπό να έχουν καλύτερο SEO. Αυτό συχνά μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά καθώς όταν οι σύνδεσμοι που εμπεριέχονται, οδηγούν σε ανεπιθύμητες ή άσχετου περιεχόμενου σελίδες, η Google το εντοπίζει, και το SEO ranking μειώνεται.

Πέναλτι από τη Google

Στη περίπτωση που έχετε κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους σχετικά με το περιεχόμενο και η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να έχει χαμηλή κατάταξη, πιθανότατα να έχετε penalty από την Google. Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα παραβιάζει κάποιους από τους κανόνες της Google όπως την ύπαρξη εξωτερικών συνδέσμων προς σελίδες που δεν υπάρχουν, σχόλια σπαμ, κακόβουλα backlinks και πολλά άλλα. Για να διαπιστώσετε εάν έχετε κάποιο πέναλτι, μπορείτε να μπείτε στις ρυθμίσεις του account σας και να το ελέγξετε.

Κατηγορία:SEO

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.