ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ Shared Hosting

40

Κωδ: GOMULTI-NOW

Η έκπτωση ισχύει στις αναγραφόμενες τιμές και μόνο για τον πρώτο κύκλο χρέωσης.

Τι ακριβώς σημαίνει White Label;

1

Αποκλειστικά δικός σας τηλεφωνικός αριθμός. Το τηλεφωνικό μας κέντρο απαντά με τη δική σας επωνυμία.

2

Η επικοινωνία με τους πελάτες γίνεται μέσα από το αποκλειστικό, δικό σας σύστημα διαχείρισης πελατών (whmcs).

3

Η εταιρεία μας (MultiHosting) δεν φαίνεται πουθενά στους πελάτες σας.

Σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται η υπηρεσία μίσθωσης τεχνικού τμήματος.

  • Έχετε μισθωμένους, τουλάχιστον 2 Virtual ή Dedicated Servers, σε οποιονδήποτε πάροχο φιλοξενίας, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ή έχετε τουλάχιστον 100 διαφορετικούς πελάτες web hosting
  • Θέλετε να μεγαλώσετε την επιχείρηση σας, να αφοσιωθείτε στις πωλήσεις ή σε άλλες ενότητες των υπηρεσιών που παρέχετε και ταυτόχρονα να απαλλαγείτε από την υποχρέωση παρακολούθησης των servers σας και υποστήριξης των φιλοξενούμενων πελατών σας, 24ώρες, καθημερινά.
  • Η ομάδα σας, για οποιονδήποτε λόγο, δεν επαρκεί να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες διαχείρισης των Servers της υποδομής σας και τεχνικής υποστήριξης των πελατών σας.

Ποιες είναι οι ακριβείς παροχές της υπηρεσίας μίσθωσης τεχνικού τμήματος.

  • Η ομάδα μας (γραμματειακή υποστήριξη, Support Operators, System Administrators), απαντά σε ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή που θα μας χορηγήσετε. Το όνομα της MultiHosting, δεν αναφέρεται ποτέ, για οποιονδήποτε λόγο.
  • Λαμβάνετε αναλυτικό report με τον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων και των αιτημάτων των πελατών σας.
  • Πέραν της εξυπηρέτησης της ροής, το τεχνικό μας τμήμα, ανά τακτά διαστήματα σας στέλνει Report κατάστασης του εκάστοτε Server.
  • Σας συμβουλεύουμε πως να επιτύχετε καλύτερη και πιο επαγγελματική υποστήριξη των πελατών σας.
  • Σας καθοδηγούμε για την καλύτερη οργάνωση των servers σας με σκοπό την αύξηση του κέρδους.

Επιπρόσθετες πληροφορίες

Επικοινωνήστε μαζί μας!
  1. Υποστήριξη καθημερινές, 9.00 -17.00.
  2. Υποστήριξη καθημερινές, 9.00-21.00 και Σάββατα 9.00-17.00, καθώς και on demand σε ημέρες ώρες εκτός των παραπάνω.
Υπηρεσία
Standard (Έως 2 Servers)
Advanced (3 – 5 Servers)
Pro (6 – 9 Servers)
Enterprise (10 – 15 Servers)
ΔΕΥ – ΠΑΡ, 9.00 – 17.00
180 /μήνα
280 /μήνα
420 / μήνα
620 /μήνα
ΔΕΥ – ΠΑΡ, 9.00 – 21.00 & ΣΑ, 9.00 – 17.00
250 /μήνα
350 /μήνα
550 /μήνα
750 /μήνα

* Standard (Έως 2 Servers) | Advanced (3 – 5 Servers) | Pro (6 – 9 Servers) | Enterprise (10 – 15 Servers)

×

Αγαπητοί συνεργάτες,

Έχοντας πλήρη αίσθηση κοινωνικής ευθύνης απέναντι στις κρίσιμες εξελίξεις, θέτουμε ως πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια των εργαζομένων μας και των κοντινών τους ανθρώπων. Για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται από τις περιστάσεις, τα περισσότερα στελέχη της εταιρείας μας θα εργάζονται απομακρυσμένα. Έχουμε εξασφαλίσει ότι όλες οι υπηρεσίες μας θα συνεχίσουν να λειτουργούν απρόσκοπτα. Ζητούμε εκ των προτέρων την κατανόησή σας, καθώς ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις, ιδίως σε ώρες αιχμής, να υπάρχει καθυστέρηση στην παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Τηλ. +30.2310.867230 & 801.100.1012 (αστ.χρέωση πανελλαδικά).

Εάν ΔΕΝ είστε πελάτης/συνεργάτης: Αποστείλετε mail στο : info@multihosting.gr, αναφέρετε το όνομα και το τηλέφωνο σας, προκειμένου συνεργάτης μας να επικοινωνήσει μαζί σας, το συντομότερο δυνατό.

Εάν είστε πελάτης/συνεργάτης: Για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σας, συνιστούμε θερμά, να χρησιμοποιείτε το HelpDesk - υπηρεσία Αιτημάτων υποστήριξης (Tickets) μέσα από την περιοχή πελατών:

Νέο αίτημα υποστήριξης

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας αλλά και για τις προσπάθειες που και εσείς από την πλευρά σας θα καταβάλετε για την αντιμετώπιση αυτής της καθολικής κρίσης.

Stay safe, stay hosted!