Όροι χρήσης υπηρεσιών

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους που διέπουν τη συνεργασία σας με τη MultiHosting. Προχωρήστε σε παραγγελία υπηρεσιών/προϊόντων μόνο εφόσον αποδέχεστε πλήρως τους παρακάτω όρους συνεργασίας.

1. Η εταιρεία, εγγυάται ότι θα παρέχει υποστήριξη με έμπειρο τεχνικό προσωπικό που διαρκώς εκπαιδεύεται, τόσο σε θέματα τεχνολογίας, όσο και σε θέματα συμπεριφοράς. Επιδιώκουμε να χτίζουμε με τους πελάτες μας σχέσεις ώριμες και επαγγελματικές.

2. Επιθετική, ειρωνική, προσβλητική συμπεριφορά προς το προσωπικό της εταιρείας, διαμέσω τηλεφώνου, email ή live chat, θα έχει ως συνέπεια τον άμεσο τερματισμό της παρεχόμενης υπηρεσίας. Οι εγγυήσεις της εταιρείας, παύουν να ισχύουν σε περίπτωση που γίνει παραβίαση αυτής της παραγράφου. (πχ εγγύηση επιστροφής χρημάτων).

3. Η εταιρεία δεν παρέχει υποστήριξη σε θέματα περιεχομένου των ιστοσελίδων καθώς και στα λογισμικά που έχουν αναπτυχθεί αυτές (πχ WordPress, Joomla, Shopping Carts, Galleries κτλ). Δεσμευόμαστε ωστόσο πως θα κάνουμε κάθε τι δυνατό, ώστε μέσα από την εμπειρία μας, να σας βοηθήσουμε παρέχοντας συμβουλές, κατευθύνσεις ή ακόμη και επίλυση προβλημάτων. Συνιστούμε ωστόσο για θέματα "κατασκευαστικά" της ιστοσελίδας σας, να απευθύνεστε στον κατασκευαστή της σελίδας σας, ο οποίος είναι ο αρμόδιος, ο πλέον εξοικειωμένος με τη σελίδα σας και ο πλέον κατάλληλος να σας εξυπηρετήσει.

4. Οι διαθέσιμοι τρόποι υποστήριξης στην εταιρεία μας είναι οι παρακάτω.

4α. HelpDesk - Tickets
Όλα τα πακέτα φιλοξενίας δικαιούνται υποστήριξης 24/7 μέσω του helpdesk. Το σύστημα των tickets, θεωρείται αυτή τη στιγμή ο Νο1 τρόπος υποστήριξης, παγκοσμίως στο webhosting. Όλα τα tickets, απαντώνται με σειρά προτεραιότητας, ενώ παράλληλα, ιστορικό του κάθε ticket παραμένει πάντοτε ενεργό και προσβάσιμο, τόσο στον πελάτη, όσο και στον κάθε επόμενο τεχνικό που ενδεχομένως θα χρειαστεί να παρέμβει στην επίλυση του εκάστοτε προβλήματος.

4β. Live Chat
Όλα τα πακέτα φιλοξενίας δικαιούνται υποστήριξης 24/7 μέσω του LiveChat, όποτε υπάρχει σε αυτό, διαθέσιμος εκπρόσωπος.

4γ. Τηλεφωνική Υποστήριξη
Όλα τα πακέτα φιλοξενίας δικαιούνται τηλεφωνικής υποστήριξης για τεχνικά θέματα, εκτός κι αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στη σελίδα του εκάστοτε πακέτου φιλοξενίας (πχ. προσφορές χαμηλού κόστους για πακέτα φιλοξενίας χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη). Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα ωράρια του τηλεφωνικού κέντρου και γενικά για την υποστήριξη της MultiHosting: Πληροφορίες.
1. Email accounts.
Δεν υπάρχει όριο στη δημιουργία email accounts στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσα emails χρειάζεστε.

2. Όρια χρήσης email
Το όριο χρήσης emails / ώρα ανέρχεται σε 200*. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστέλλετε περισσότερα από 200 emails/ώρα, παρακαλούμε σκεφθείτε το ενδεχόμενο να αναβαθμίσετε σε κάποιον virtual private server. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις και εφόσον το πρόγραμμα αποστολής μαζικών email που χρησιμοποιείτε, δύναται να αποστείλει emails σε δεσμίδες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα μέσω ticket, προκειμένου να αυξήσουμε προσωρινά το όριο αποστολής emails/ώρα.
*50 emails / ώρα στα δωρεάν πακέτα φιλοξενίας.

3. Μέγεθος Email Account
Η MultiHosting συνιστά το μέγεθος των λογαριασμών email να μην ξεπερνά τα 250MB. Tο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο για κάθε mailbox είναι 500ΜΒ. Σε περίπτωση που το όριο των 500MB ξεπεραστεί, η MultiHosting δεν δύναται να εγγυηθεί την ορθή λειτουργία του λογαριασμού.

4. Θέματα SPAM.
Απαγορεύονται αυστηρά και αποτελούν λόγο άμεσου τερματισμού του account τα παρακάτω:
Αποστολή μηνυμάτων μαζική ή μη, σε παραλήπτες που δεν έχουν ζητήσει την παραλαβή των μηνυμάτων (spamming).
Εγγραφή σε mailing list κάποιου παραλήπτη χωρίς την έγκριση του.
Η πολιτική της MultiHosting σε θέματα spamming είναι απόλυτη. Στην πρώτη αποδεδειγμένη διαμαρτυρία για spamming, το account από το οποίο προκλήθηκε η αποστολή των μηνυμάτων ενδέχεται να τεθεί σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας (suspended) μέχρι να διερευνηθεί το συμβάν και να ενημερωθεί ο πελάτης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόκριση εντός 24 ωρών ή οι αποκρίσεις δεν είναι ικανοποιητικές, το account διαγράφεται χωρίς περαιτέρω προειδοποίηση. Σε περίπτωση που ο εκάστοτε mail server μπει σε blacklist εξαιτίας αποστολής spam, το account απενεργοποιείται. Για την ενεργοποίηση του, η χρέωση είναι 50 ευρώ + ΦΠΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ: Backups
1. Για όσους έχουν επιλέξει Premium Backups: τα backups που διατηρούνται είναι καθημερινά για την τελευταία εβδομάδα και στη συνέχεια διατηρούνται backups 15νθημέρου, 20ημέρου, 30ημέρου. Τα backups, λαμβάνονται κατά τις νυχτερινές ώρες. Η ακριβής ώρα είναι διαφορετική ανά Server. Η διάρκεια λήψης του backup και η ακριβής ώρα διαθεσιμότητας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (πχ μέγεθος αρχείων-βάσεων δεδομένων μιας ιστοσελίδας).

2. Basic Backup: Τα backups λαμβάνονται κάθε Κυριακή και διατηρούνται για 1 μήνα. Η ακριβής ώρα είναι διαφορετική ανά Server.

3. Σε όλα τα πακέτα web hosting, παρέχεται Disaster Recovery Plan, δηλαδή πολλαπλά backup σε διαφορετικό datacenter (Λουξεμβούργο-Γερμανία) ως μια εναλλακτική λύση για τις περιπτώσεις όπου μια μεγάλη καταστροφή (πχ φυσική καταστροφή), δημιουργήσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο βασικό backup σύστημα. Αυτή η παροχή ποιότητας είναι δωρεάν για όλους τους πελάτες της MultiHosting. Εξαιρούνται μόνο Virtual και Dedicated Servers που κατά την παραγγελία τους ο πελάτης δήλωσε πως «δεν επιθυμεί τη διατήρηση backups από τη MultiHosting”.

4. Μέσα από το Control Panel φιλοξενίας ιστοσελίδων (Cpanel), παρέχουμε τη δυνατότητα να κατεβάσετε απεριόριστα backups στον υπολογιστή σας. Με δεδομένο ότι τα backups αποτελούν παροχή και όχι υποχρέωση της εταιρείας, συνιστούμε να διατηρείτε δικά σας backup, ιδίως πριν από εργασίες που σκοπεύετε να κάνετε στην εκάστοτε ιστοσελίδα σας.

5. Απαγορεύεται ρητά η διατήρηση backup στον χώρο σας, πάνω στον server. Σε περίπτωση που το monitoring σύστημα εντοπίσει αρχεία backup στον ftp server σας, θα λάβετε σχετική ειδοποίηση από το τεχνικό μας τμήμα. Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης/συνεργάτης, αγνοήσει αυτές τις προειδοποιήσεις για 2 τουλάχιστον φορές, το account θα ανασταλεί προσωρινά.

ΕΝΟΤΗΤΑ: Restores
1. Για λόγους ασφαλείας και σωστής διατήρησης ιστορικού, κάθε αίτημα για backup διεκπεραιώνεται με το άνοιγμα ξεχωριστού ticket. Παρακαλούμε δώστε όσο πιο ακριβείς πληροφορίες είναι δυνατόν, για το restore που επιθυμείτε. Πχ, αίτημα υποστήριξης που είναι ελλειπές και απλώς αναφέρει "το site μου δεν δουλεύει, επαναφέρετε ένα πρόσφατο backup", δεν είναι εφικτό να διεκπεραιωθεί, μιας και το τεχνικό μας τμήμα δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πότε άρχισε να δυσλειτουργεί η σελίδα και ποιο από όλα τα διαθέσιμα backups είναι λειτουργικό.

2. Κάθε account, δικαιούται να ζητήσει από το τεχνικό μας τμήμα, 2 restores / μήνα. Πάνω από το όριο αυτό, τα restores χρεώνονται 5 ευρώ + ΦΠΑ / restore.

Κατανοούμε ότι τέτοια έξτρα κόστη, κάποιες φορές είναι ενοχλητικά. Σκοπός τους δεν είναι να περιορίσουν τον πελάτη. Σκοπός τους είναι να προστατέψουν την επαγγελματική σχέση της MultiHosting με τον πελάτη από τυχόν (καλόβουλη ή κακόβουλη) κατάχρηση υπηρεσιών. Γι αυτό άλλωστε το λόγο, παρέχουμε τη δυνατότητα μέσα στο cpanel του λογαριασμού σας να διατηρείτε δικά σας backups, τοπικά στον υπολογιστή σας αλλά και τη δυνατότητα να επαναφέρετε μερικώς ή ολικώς, κάποιο δικό σας backup, αρχείων ή/και βάσεων δεδομένων.
1. Είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη του πακέτου φιλοξενίας να ελέγχει μέσα από τα παρεχόμενα στο cpanel εργαλεία, τα όρια χώρου στον server. Σε περίπτωση που το πακέτο σας πλησιάζει τα όρια χώρου, παρακαλούμε είτε αδειάστε περιττά αρχεία και emails απόν τον σέρβερ, είτε σκεφθείτε το ενδεχόμενο αναβάθμισης σε μεγαλύτερο πακέτο φιλοξενίας, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο δυσλειτουργίας της ιστοσελίδας σας και απώλειας emails.

2. Το account σας θα αφαιρεθεί από το backup σύστημα σε περίπτωση που μια βάση δεδομένων ή ένα σύνολο inodes είναι μεγαλύτερο από το επιτρεπτό.

Τι είναι τα inodes;
Ως inode θεωρείτε κάθε "αρχείο" της ιστοσελίδας σας αλλά και κάθε τι που καταλαμβάνει χώρο στον server σας. Πχ, 1 email το οποίο δεν κατεβάζετε τοπικά αλλά παραμένει αποθηκευμένο στον server σας, θεωρείται 1 inode. Όμως, 1 email, με 3 attacments λογίζεται ως 4 inodes.

Εάν οι ανάγκες της ιστοσελίδας σας απαιτούν υψηλότερα όρια, παρακαλούμε αναβαθμίστε σε κάποιον virtual private server που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τεχνικό και το τμήμα πωλήσεων, προκειμένου να διερευνήσουμε ποιο είναι το πακέτο φιλοξενίας που ταιριάζει στις ανάγκες της ιστοσελίδας σας.

3. Απαγορεύεται ρητά η διατήρηση backup στον χώρο σας, πάνω στον server ή ακόμη και άλλων αρχείων που ΔΕΝ αφορούν 100% την ιστοσελίδα σας. Σε περίπτωση που το monitoring σύστημα εντοπίσει αρχεία backup στον ftp server σας, θα λάβετε σχετική ειδοποίηση από το τεχνικό μας τμήμα.
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης/συνεργάτης, αγνοήσει αυτές τις προειδοποιήσεις για 2 τουλάχιστον φορές, το account θα ανασταλεί προσωρινά.
Εν κατακλείδι, όλα τα περιεχόμενα στον χώρο σας, πρέπει να αφορούν 100% την ιστοσελίδα σας και να μην είναι άχρηστο υλικό που απλώς το αποθηκεύετε στον server.

Όρια Βάσεων Δεδομένων σε shared και reseller hosting Servers
Stock Hosting: 500 MB
Popular Hosting: 1.000 MB
Premium Hosting: 2.000 ΜΒ
Semi Dedicated Hosting – I : 3.000 MB
Semi Dedicated Hosting – II : 3.000 MB
Reseller Hosting:

Όρια Inodes σε shared και reseller hosting Servers
Stock Hosting: 100.000
Popular Hosting : 200.000
Premium Hosting: 250.000
Semi Dedicated Hosting – I : 300.000
Semi Dedicated Hosting – II : 350.000
Reseller Hosting: 200.000
1. Στα shared (και reseller) πακέτα φιλοξενίας ισχύουν τα παρακάτω όρια χρήσης πόρων του server.
Stock Hosting : 300.000 executions / 30 ημερολογιακές ημέρες
Popular Hosting: 600.000 executions / 30 ημερολογιακές ημέρες
Premium Hosting: 800.000 executions / 30 ημερολογιακές ημέρες
Semi Dedicated Hosting - I: 1.200.000 executions / 30 ημερολογιακές ημέρες
Semi Dedicated Hosting - II: 1.800.000 executions / 30 ημερολογιακές ημέρες

Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας είναι απαιτητική, είτε λόγω των scripts που τρέχουν σε αυτή, είτε λόγω υψηλής κίνησης, θα λάβετε ειδοποίηση με email αλλά και στην περιοχή του λογαριασμού σας, στο Resource Usage Report. Παρακαλούμε φροντίστε μέσα σε 7 ημέρες να διευθετήσετε το θέμα, κάνοντας κάθε απαραίτητη ενέργεια. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα, προκειμένου να σας βοηθήσει να εντοπίσετε ποια scripts επιβαρύνουν τη σελίδα σας. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί μετά την πάροδο 7 ημερών, ο λογαριασμός σας θα διακοπεί προσωρινά.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε ή δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων για να διερευνήσετε το ενδεχόμενο αναβάθμισης του πακέτου φιλοξενίας σας σε κάποιο πακέτο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ιστοσελίδας σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: μέσα στο cpanel σας, παρέχεται ένα μοναδικό εργαλείο monitoring με το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ελέγχετε αναλυτικά, τη χρήση πόρων συστήματος που γίνεται από το account σας.

2. Η χρήση cron jobs επιτρέπεται σε όλα τα πακέτα φιλοξενίας, όχι όμως με συχνότητα μικρότερη των 15 λεπτών.

3. Ο πελάτης οφείλει να διατηρεί πάντα ενημερωμένο το λογισμικό που χρησιμοποιεί για την ιστοσελίδα του στις τελευταίες εκδόσεις προκειμένου να μην υπάρχουν κενά ασφαλείας .Με αυτόν τον τρόπο προστατεύει τόσο το λογαριασμό του όσο και την ομαλή λειτουργία του server .Σε περίπτωση που η MultiHosting διαπιστώσει πως υπάρχουν κενά ασφαλείας στο λογισμικό που χρησιμοποιείται σε ένα λογαριασμό και κινδυνεύει να μολυνθεί ή ήδη έχει πέσει θύμα hacking ,διατηρεί το δικαίωμα προσωρινής διακοπής της υπηρεσίας.
Επιπλέον υπηρεσίες της MultiHosting
  1. Μεταφορές σελίδων:
    1. Μεταφορά σελίδων για το διάστημα 0-15 ημερών από την αγορά νέου χώρου φιλοξενίας:
      • Μεταφορά έως 5 σελίδες/εγκαταστάσεις από άλλο πάροχο κατά την αγορά νέου πακέτου φιλοξενίας: Δωρεάν
      • Για επιπλέον μεταφορές σελίδων/εγκαταστάσεις η αξία είναι 5 ευρώ ανά σελίδα/εγκατάσταση.
    2. Μεταφορά σελίδων σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή εκτός του διαστήματος 15 ημερών απο την αγορά νέου χώρου φιλοξενίας:
      • Μεταφορά μιας σελίδας/εγκατάστασης από άλλο πάροχο, οποιαδήποτε στιγμή*: 20 ευρώ + ΦΠΑ
      • Μεταφορά έως 5 σελίδες/εγκαταστάσεις από άλλο πάροχο, οποιαδήποτε στιγμή*: 40 ευρώ + ΦΠΑ
      • Για μεταφορά περισσότερων σελίδων παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πωλήσεων προκειμένου να σας ετοιμάσει μια προσφορά ανάλογα με τις ανάγκες σας.
    3. Μεταφορά σελίδων από και προς λογαριασμούς της MultiHosting οποιαδήποτε στιγμή*:
      • Μεταφορά μιας σελίδας/εγκατάστασης ή Cpanel account από άλλο Server/πακέτο εντός της MultiHosting,οποιαδήποτε στιγμή*: 20 ευρώ + ΦΠΑ
      *Χωρίς να προηγείται αναβάθμιση ή αγορά υπηρεσίας
  2. Malware scan & removal
    • Έλεγχος και καθαρισμός μολυσμένων αρχείων, γνωστού CMS: 30 ευρώ +ΦΠΑ
    • Καθαρισμός 2 - 3 σελίδων/εγκαταστάσων 25 ευρώ +ΦΠΑ ανά σελίδα/εγκατάσταση
    • Καθαρισμός 4 – 6 σελίδων/εγκαταστάσων 20 ευρώ+ΦΠΑ ανά σελίδα/εγκατάσταση
    • Έλεγχος, καθαρισμός μολυσμένων αρχείων και βασική αναβάθμιση λογισμικού: 60 ευρώ + ΦΠΑ
    • Για καθαρισμό ή αναβάθμιση περισσότερων σελίδων παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πωλήσεων προκειμένου να σας ετοιμάσει μια προσφορά ανάλογα με τις ανάγκες σας.
  3. Επαναφορά (Restore)
    • Επαναφορά ληγμένου λογαριασμού 30 ημερών, από Disaster Recovery Plan: 10ευρώ+ΦΠΑ
    • 2 restores /μήνα ανά λογαριασμό :Δωρεάν
    • Για περισσότερα από 2 restores ανά μήνα η αξία του restore ανέρχεται στα 5 ευρώ +ΦΠΑ