Θέλω να κατοχυρώσω ένα domain με στοιχεία διαφορετικά από τα δικά μου, αλλά να προστεθεί στην δική μου καρτέλα.Τι πρέπει να κάνω ?

  • Θα συνδεθείτε σας πελάτης στην περιοχή πελατών. Στη συνέχεια θα επιλέξετε απο το μενού δεξιά "Πληροφορίες Λογαριασμού".
  • Εκεί θα επιλέξετε "Προσθήκη Νέου Προσώπου" και θα δώσετε τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο θέλετε να κάνετε την κατοχύρωση. Μπορείτε εαν θέλετε να λαμβάνει ενημερωτικά emails σχετικά με το domain του να τσεκάρετε την επιλογή "Email για Domain" .
  • Αφού κάνετε  "Αποθήκευση Αλλαγών" θα επιλέξετε "Αρχική Σελίδα Κέντρου Υποστήριξης" και στη συνέχεια "Παραγγελία", έτσι ώστε να προχωρήσετε στην κατοχύρωση του domain.
  • Θα ακολουθήσετε τα βήματα για την κατοχύρωση του domain και στο τελευταίο βήμα θα επιλέξετε απο το πλαίσιο "Στοιχεία Ιδιοκτήτη Domain" την επαφή που μολις δημιουργήσατε.
  • Με αυτό τον τρόπο, το domain κατοχυρώνεται στα στοιχεία της επαφής, ανεξάρτητα απο το ποιός το διαχειρίζεται.

Ικανοποιητική απάντηση;

 Εκτύπωση άρθρου

Διαβάστε ακόμη

Πως μπορώ να δω τα domains μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας ως πελάτης και επιλέξτε το εικονίδιο "Τα Domains μου". Υπάρχει ένας...

Πόσους χαρακτήρες μπορεί να έχει ένα domain;

Ένα Όνομα Χώρου [.gr] αποτελείται από τουλάχιστον τρεις (3) έως εξήντα (60) χαρακτήρες, μη...

Πως θα ανοίξω ένα αίτημα υποστήριξης?

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον...

Πώς μπορώ να μεταφέρω την ιστοσελίδα μου από μια άλλη εταιρία σε εσάς?

Για την μεταφορά της ιστοσελίδας σας από άλλη εταιρεία σε εμάς θα χρειαστεί να κάνετε τα εξής:...

Πως θα αλλάξω τα στοιχεία της καρτέλας μου?

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα...