Θέλω να κατοχυρώσω ένα domain με στοιχεία διαφορετικά από τα δικά μου, αλλά να προστεθεί στην δική μου καρτέλα.Τι πρέπει να κάνω ?

  • Θα συνδεθείτε σας πελάτης στην περιοχή πελατών. Στη συνέχεια θα επιλέξετε απο το μενού δεξιά "Πληροφορίες Λογαριασμού".
  • Εκεί θα επιλέξετε "Προσθήκη Νέου Προσώπου" και θα δώσετε τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο θέλετε να κάνετε την κατοχύρωση. Μπορείτε εαν θέλετε να λαμβάνει ενημερωτικά emails σχετικά με το domain του να τσεκάρετε την επιλογή "Email για Domain" .
  • Αφού κάνετε  "Αποθήκευση Αλλαγών" θα επιλέξετε "Αρχική Σελίδα Κέντρου Υποστήριξης" και στη συνέχεια "Παραγγελία", έτσι ώστε να προχωρήσετε στην κατοχύρωση του domain.
  • Θα ακολουθήσετε τα βήματα για την κατοχύρωση του domain και στο τελευταίο βήμα θα επιλέξετε απο το πλαίσιο "Στοιχεία Ιδιοκτήτη Domain" την επαφή που μολις δημιουργήσατε.
  • Με αυτό τον τρόπο, το domain κατοχυρώνεται στα στοιχεία της επαφής, ανεξάρτητα απο το ποιός το διαχειρίζεται.

Ικανοποιητική απάντηση;

 Εκτύπωση άρθρου

Διαβάστε ακόμη

Δεν μπορώ να δω τη σελίδα μου και το cpanel μου. Τι πρέπει να κάνω ?

Αρχικά θα πρέπει να ελέγξετε εάν το πρόβλημα είναι μόνο σε εσάς ή γενικό. Αυτό μπορείτε να το...

Πως μπορώ να δω τα domains μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας ως πελάτης και επιλέξτε το εικονίδιο "Τα Domains μου". Υπάρχει ένας...

Δεν βλέπω την ιστοσελίδα μου. Τι πρέπει να κάνω?

  Να ελέγξτε από μια εξωτερική πηγή όπως αυτή που παραθέτουμε παρακάτω, αν η μη πρόσβαση σας...

Πόσα domains δικαιούμαι να έχω στην κατοχή μου?

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου [.gr] της ΕΕΤΤ Άρθρο 4, παρ. 8...

Πώς μπορώ να βρώ την Ip μου;

Για να βρείτε την IP σας θα χρειαστεί να πληκτρολογήσετε σε έναν οποιδήποτε Browser την εξής...