Firewall block IP

 

Το firewall κατά τη λειτουργία του (φιλτράρισμα) λαμβάνει υπόψη του ένα σύνολο από κανόνες (κριτήρια) και με βάση αυτούς τους κανόνες επιτρέπει ή απορρίπτει την κυκλοφορία (διακίνηση) των δεδομένων ανάμεσα στα δύο δίκτυα υπολογιστών. 

Ο αποκλεισμός μιας ip από το firewall ενός σέρβερ, συμβαίνει για προστασία του λογαριασμού σας, από κακόβουλη χρήση. Oι λόγοι είναι οι εξής:

  • Eισαγωγή λανθασμένου κωδικού για Cpanel, Email, Ftp, μετά από 5 λανθασμένες προσπάθειες το Firewall το λαμβάνει σαν επίθεση και μπλοκάρει την IP σας.
  • Eντοπισμός περιέργου κώδικα η URL από το mod_security, το module αυτό ελέγχει τα request που κάνετε στον Server και αν κάποιο από αυτά περιέχει εντολές η κώδικα επικίνδυνο για την ασφάλεια του Server στην αρχή σας βγάζει error 406 συνήθως και μετά από 3 συνεχόμενες προσπάθειες να περάσετε το συγκεκριμένο request σας μπλοκάρει την IP. 

To σύστημα σε αυτές τις περιπτώσεις, θεωρεί πως κάποιος προσπαθεί να υποκλέψει τους κωδικούς σας και έτσι του μπλοκάρει την ip. 

Σε παρόμοια περίπτωση, χρειάζεται να κάνετε τα παρακάτω βήματα.

  1. Να ελέγξτε από μια εξωτερική πηγή όπως αυτή που παραθέτουμε παρακάτω, αν η μη πρόσβαση σας αφορά δυσλειτουργία/downtime του server ή αν η μη πρόσβαση είναι μόνο τοπικά, στην ip σας. http://www.downforeveryoneorjustme.com/
  2. Να ελέγξετε τη σελίδα ελέγχου των Servers για να δείτε αν ο Server που σας φιλοξενεί είναι online. http://www.multihosting.gr/support/serverstatus.php
  3. Να ελέγξτε τη σελίδα ενημέρωσης θεμάτων δικτύου για τυχόν ανακοινώσεις από το τεχνικό μας τμήμα για προγραμματισμένες ή έκτακτες εργασίες. https://www.multihosting.gr/support/networkissues.php

Εάν από τον παραπάνω έλεγχο, προκύπτει ότι το πρόβλημα είναι μόνο τοπικό, στη δική σας σύνδεση (άρα πρόκειται για αποκλεισμό της ip σας από το firewall του σέρβερ), τότε οι λύσιες είναι οι εξής:

  • Κάνετε επανεκκίνηση στο ρούτερ σας ώστε να λάβετε νέα ip

ή

  • Ανοίγετε ticket προς το τεχνικό μας τμήμα ώστε να ελευθερώσουμε την ip σας από το firewall.

 

 

Ικανοποιητική απάντηση;

 Εκτύπωση άρθρου

Διαβάστε ακόμη

Θέλω να κατοχυρώσω ένα domain με στοιχεία διαφορετικά από τα δικά μου, αλλά να προστεθεί στην δική μου καρτέλα.Τι πρέπει να κάνω ?

Θα συνδεθείτε σας πελάτης στην περιοχή πελατών. Στη συνέχεια θα επιλέξετε απο το μενού δεξιά...

Πως μπορώ να δημιουργήσω καινούργιο λογαριασμό/πελάτη στο Reseller πακέτο μου?

Συνδεθείτε στο cpanel σας και επιλέξτε "Web Host Manager". Απο το μενού αριστερά επιλέξτε...

Διαδικασία πληρωμής συνδρομών στη Multihosting

Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο τρόπους...

Ποια είναι η διαδικασία εξόφλησης των λογαριασμών μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας https://www.multihosting.gr/support/clientarea.php. Στο πλαίσιο...