Άρθρα

 Αγόρασα πρόσφατα ένα πακέτο φιλοξενίας από την εταιρεία σας και δεν είμαι ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες σας, μπορώ να το ακυρώσω?

Η multihosting διαθέτει εγγύηση επιστροφής χρημάτων εντός 60 ημερών από την ημερομηνία...

 Διαδικασία πληρωμής συνδρομών στη Multihosting

Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε τρεις τρόπους...

 Θέλω να κατοχυρώσω ένα domain με στοιχεία διαφορετικά από τα δικά μου, αλλά να προστεθεί στην δική μου καρτέλα.Τι πρέπει να κάνω ?

Θα συνδεθείτε σας πελάτης στην περιοχή πελατών. Στη συνέχεια θα επιλέξετε απο το μενού δεξιά...

 Μόλις έκανα μια παραγγελία πακέτου φιλοξενίας, σε πόσο χρονικό διάστημα θα ενεργοποιηθεί?

Από την στιγμή που θα κάνετε την παραγγελία σας ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί εντός 24 ωρών....

 Μπορώ να μεταφερθώ σε διαφορετικό πακέτο φιλοξενίας?

Αν θέλετε να μεταφερθείτε σε ένα διαφορετικό πακέτο από αυτό που ήδη έχετε θα πρέπει να...

 Μπορώ να πιστώσω κάποια χρήματα στο λογαριασμό μου για μελλοντική χρήση?

Υπάρχει η δυνατότητα να πιστωθεί στο λογαριασμό σας ενα ποσό που εσείς θα επιλέξετε. Αφού...

 Οι απαιτήσεις της ιστοσελίδας μου έχουν αλλάξει, αλλά το πακέτο μου δεν έχει λήξει ακόμη. Τι μπορώ να κάνω;

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας ανοίγοντας ένα αίτημα υποστήριξης...

 Ποιοι είναι οι nameservers οι οποίοι θα πρέπει να δηλωθούν στο domain name μου;

Κατά την εγγραφή σας στη Μultihosting, λάβατε ένα mail με τίτλο "Πληροφορίες λογαριασμού". Σε...

 Πόσα domains δικαιούμαι να έχω στην κατοχή μου?

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου [.gr] της ΕΕΤΤ Άρθρο 4, παρ. 8...

 Πόσους χαρακτήρες μπορεί να έχει ένα domain;

Ένα Όνομα Χώρου [.gr] αποτελείται από τουλάχιστον τρεις (3) έως εξήντα (60) χαρακτήρες, μη...

 Πότε θα παραλάβω το τιμολόγιό μου?

Το τιμολόγιο της παραγγελίας σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά  σε μορφή PDF στο email που έχετε...

 Πως θα αλλάξω τα στοιχεία της καρτέλας μου?

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα...

 Πως θα ανανεώσω το domain μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα πελατών και απο το μενού δεξιά επιλέξτε "Τα Domains Μου" . Επιλέξτε το...

 Πως θα ανεβάσω τα αρχεία μου στο λογαριασμό φιλοξενίας μέσω FTP;

 Για να ανεβάσετε τα αρχεία σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα: Ανοίξτε το FTP...

 Πως θα ανοίξω ένα αίτημα υποστήριξης?

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον...

 Πως θα βρω τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain μου;

Αφού συνδεθείτε  στην καρτέλα σας ως πελάτης επιλέξτε: Στο μενού αριστερά "Τα Domains...

 Πως μπορώ να ακυρώσω το πακέτο φιλοξενίας μου?

Για να ακυρώσετε το πακέτο φιλοξενίας σας έχετε τις εξής επιλογές. Μπορείτε είτε να ανοίξετε...

 Πώς μπορώ να αλλάξω τα χαρακτηριστικά ενός πακέτου (package), στο Reseller πακέτο μου?

Συνδεθείτε στο cpanel σας και επιλέξτε το εικονίδιο"Web Host Manager". Απο το μενού αριστερά...

 Πως μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης για το cpanel μου?

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης στο cpanel σας. Ο πρώτος τρόπος είναι...

 Πως μπορώ να αναβαθμίσω το πακέτο μου?

Εαν το πακέτο φιλοξενίας σας δεν σας καλύπτει πλέον και θέλετε να το αναβαθμίσετε, θα πρέπει να...

 Πώς μπορώ να βρώ την Ip μου;

Για να βρείτε την IP σας θα χρειαστεί να πληκτρολογήσετε σε έναν οποιδήποτε Browser την εξής...

 Πως μπορώ να δω τα domains μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας ως πελάτης και επιλέξτε το εικονίδιο "Τα Domains μου". Υπάρχει ένας...

 Πως μπορώ να ελέγξω πόσο bandwidth και πόσο χώρο στο δίσκο έχω καταναλώσει?

Αρχικά συνδεθείτε στο cpanel σας. Στην ενότητα "Stats" που βρίσκεται αριστερά, μπορείτε να...

 Πως μπορώ να έχω βοήθεια για ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας μου?

Για να ζητήσετε τεχνική υποστήριξη σε ότι αφορά το πακέτο φιλοξενίας σας, μπορείτε να ανοίξετε...

 Πώς μπορώ να μεταφέρω την ιστοσελίδα μου από μια άλλη εταιρία σε εσάς?

Για την μεταφορά της ιστοσελίδας σας από άλλη εταιρεία σε εμάς θα χρειαστεί να κάνετε τα εξής:...

 Πως μπορώ να συνδεθώ στο Webmail μου?

Για να συνδεθείτε στο Webmail σας θα πρέπει να κάνετε τα εξής:  Ανοίγετε έναν οποιοδήποτε...

 Σε ποιό λογαριασμό θα καταθέσω τα χρήματα της παραγγελίας μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης. Στο πλαίσιο "Παραγγελίες " θα δείτε τους απλήρωτους...

 Σε ποιόν κατάλογο πρέπει να ανεβάσω τα αρχεία της ιστοσελίδας μου;

Για τα πακέτα φιλοξενίας με Cpanel: Τα αρχεία της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να αντιγραφούν από...

 Τι nameservers πρέπει να έχουν οι λογαριασμοί/πελάτες μου, στο Reseller πακέτο μου?

Για να λειτουργούν σωστά οι λογαριασμοί που θα δημιουργήσετε θα πρέπει στα domains που συνδέονται...

 Τι είναι ένα Domain Name?

Ένα Domain Name (Όνομα Χώρου Διαδικτύου) είναι μία λέξη που επιλέγουμε προκειμένου να μπορούμε με...

 Το domain μου εχει λήξει και βρίσκεται σε κατάσταση Redemption. Τι πρέπει να κάνω?

Όταν ένα domain με ξένη κατάληξη λήξει , η Enom το δεσμεύει θέτοντάς σε κατάσταση redemption....

 Φιλοξενείται ήδη η ιστοσελίδα μου σε κάποια άλλη εταιρεία hosting, πόσο καιρό θα είναι η ιστοσελίδα και τα e-mails μου ανενεργά αν μεταφέρω το πακέτο φιλοξενίας μου στην εταιρεία σας?

Δεν υπάρχει καθόλου ανενεργή περίοδος. Αφού μεταφέρετε τα αρχεία και τις βάσεις δεδομένων σας στο...