Δεσμεύσεις & εγγυήσεις

Δεσμευόμαστε να παρέχουμε γρήγορες και υπεύθυνες απαντήσεις προκειμένου να επιλύουμε κάθε θέμα που προκύπτει.

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης είναι διαθέσιμο καθημερινά, 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο το χρόνο και απαρτίζεται από χαρούμενους, επικοινωνιακούς και έμπειρους τεχνικούς. Ο στόχος μας είναι να επιλύουμε όλα τα θέματα, σε λιγότερο από 4 ώρες. Διατηρούμε στατιστικές γι αυτό και κάθε μήνα, βάζουμε τον πήχη, όλο και ψηλότερα! Όλοι οι πελάτες/συνεργάτες μας, μπορούν σε πραγματικό χρόνο, ανά πάσα στιγμή, να δουν τα αιτήματα υποστήριξης σε αναμονή και τον εκτιμώμενο χρόνο επίλυσης του εκάστοτε ζητήματος.

Ακολουθούν οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το τεχνικό μας τμήμα.

Ticket system

Με το που στέλνετε ένα ticket, αυτομάτως ενημερώνονται όλοι οι διαθέσιμοι support operators. Ανάλογα με την δηλωμένη από τον πελάτη προτεραιότητα (χαμηλή, μεσαία, υψηλή), το τίκετ αυτομάτως "χρεώνεται" σε έναν τεχνικό που αναλαμβάνει την διευθέτηση του. Δεσμευόμαστε να διερευνούμε κάθε αίτημα υποστήριξης, μέσα σε 24 ώρες. Ωστόσο, ο μέσος χρόνος απόκρισης για τεχνικά θέματα είναι 20΄ έως 2 ώρες και ο μέσος χρόνος επίλυσης ενός ζητήματος 30΄ έως 4 ώρες.

Γνωρίζουμε ότι η ποιοτική και άμεση υποστήριξη είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στο web hosting, ανάμεσα στις εκατοντάδες εταιρείες που υπάρχουν στον χώρο.

Τηλεφωνική Υποστήριξη

Παρέχουμε υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, αν και όπως αναφέρουμε παραπάνω, ενθαρύνουμε τους πελάτες μας να προτιμούν για σημαντικά θέματα, το σύστημα των tickets. Κατανοούμε πως η προσωπική επαφή μέσω τηλεφώνου, μοιάζει και πολλές φορές είναι πιο άμεση, ωστόσο προτείνουμε το σύστημα των tickets προκειμένου να υπάρχει καταγραφή του προβλήματος, επιλογή σημαντικότητας του θέματος από τον ίδιο τον πελάτη και σίγουρη και καλή ταξινόμηση των θεμάτων προς επίλυση. Εάν παρόλα αυτά, επιθυμείτε τηλεφωνική υποστήριξη, το ωράριο είναι :
Δευτέρα - Παρασκευή : 9.00 - 23.00 Σάββατο: 9.00 - 17.00

Live Chat

Μέσω της υπηρεσίας άμεσης υποστήριξης (live chat) παρέχουμε ένα πρώτο επίπεδο βοήθειας και βασικές κατευθύνσεις. Ωστόσο, συνιστούμε θερμά για περισσότερο σοβαρά θέματα ή για θέματα ασφαλείας, να γίνεται χρήση του συστήματος των tickets (πχ επαναφορά backup, αποστολή κωδικών κτλ.