Δεσμεύσεις & εγγυήσεις
Δεσμευόμαστε να παρέχουμε γρήγορες και υπεύθυνες απαντήσεις προκειμένου να επιλύουμε κάθε θέμα που προκύπτει.
Γνωρίζουμε ότι η ποιοτική και άμεση υποστήριξη είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στο web hosting, ανάμεσα στις εκατοντάδες εταιρείες που υπάρχουν στον χώρο.
Ακολουθούν οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το τεχνικό μας τμήμα.
Ticket system
Με το που στέλνετε ένα ticket, αυτομάτως ενημερώνονται όλοι οι διαθέσιμοι support operators. Ανάλογα με την δηλωμένη από τον πελάτη προτεραιότητα (χαμηλή, μεσαία, υψηλή), το τίκετ αυτομάτως "χρεώνεται" σε έναν τεχνικό που αναλαμβάνει την διευθέτηση του. Δεσμευόμαστε να διερευνούμε κάθε αίτημα υποστήριξης, μέσα σε 24 ώρες. Ωστόσο, ο μέσος χρόνος απόκρισης για τεχνικά θέματα είναι 20΄ έως 2 ώρες και ο μέσος χρόνος επίλυσης ενός ζητήματος 30΄ έως 4 ώρες.
Τηλεφωνική Υποστήριξη
Παρέχουμε υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, αν και όπως αναφέρουμε παραπάνω, ενθαρύνουμε τους πελάτες μας να προτιμούν για σημαντικά θέματα, το σύστημα των tickets. Κατανοούμε πως η προσωπική επαφή μέσω τηλεφώνου, μοιάζει και πολλές φορές είναι πιο άμεση, ωστόσο προτείνουμε το σύστημα των tickets προκειμένου να υπάρχει καταγραφή του προβλήματος, επιλογή σημαντικότητας του θέματος από τον ίδιο τον πελάτη και σίγουρη και καλή ταξινόμηση των θεμάτων προς επίλυση. Εάν παρόλα αυτά, επιθυμείτε τηλεφωνική υποστήριξη, το ωράριο είναι : Δευτέρα - Παρασκευή : 9.00 - 21.00 Σάββατο: 9.00 - 17.00

© 2016 MultiHosting. All rights reserved.