Sunday, December 8, 2024

4 Tips για να εχετε μια αποτελεσματικη Ιστοσελιδα!

Good News

Aliki K.
Aliki K.
Digital Marketing Specialist με πολυετή εμπειρία στο χώρο του διαδικτύου και του WebHosting!

1)Αποφασίστε το Σκοπό της ιστοσελίδας σας και ενεργήστε αναλόγως
Θέλετε μια απλή σελίδα που να έχει πληροφορίες για σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ή πληροφορίες που υπάρχουν στις επαγγελματικές σας κάρτες ; Θέλετε μια φόρμα επικοινωνίας ; Ή κατι πιο περίπλοκο – να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς των πελατών σας απο την ιστοσελίδα σας; Ή μήπως θέλετε να ξεκινήσετε με κάτι απλό και με την πάροδο του χρόνου να γίνει πιο περίπλοκο; Αποφασίστε τώρα. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για το τι θέλετε να κάνετε, τόσο καλύτερα μπορείτε να κατευθύνετε την κατασκευή μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας.

2)Πρέπει να κατανοήσετε το Internet σαν Κοινοτητα
Η ιστοσελίδα σας είναι πλέον μέρος μιας κοινότητας.Αναλογιστείτε πόσοι άνθρωποι έχουν τη δυνατότητα να την επισκεφθούν! Η προβολή μιας ιστοσελίδας στο internet δεν εξασφαλίζει απο μόνη της μέγάλη επισκεψιμότητα.. Θα πρέπει να την προωθήσετε / γνωστοποιήσετε στο κοινό. Πως θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον – πληρώνοντας ανα κλίκ διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης,με ραδιοφωνικά spots, απο στομα σε στόμα? Θα έχετε link σε ιστοσελίδες συνεργατων, προμηθευτών κτλ.?Θα γράφετε ένα εβδομαδιαίο Blog? Τι είδους κείμενα και εικόνες θα περιλαμβάνει ώστε να απαντατε σε ερωτήματα των πελατών και να σας βρίσκουν μεσα απο τις μηχανές αναζήτησης? Πώς θα ενημερώνετε / αναπτύσετε την ιστοσελίδα σας με βάση τα σχόλια των πελατών?

3)Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας – αυτή είναι η φήμη σας στο Internet!
Υπάρχουν επαγγελματικές ιστοσελίδες με προσωπικές φωτογραφιες και πληροφορίες των ίδιοκτητών και της οικογένειας τους,πληροφορίες που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρηση και κουράζουν τον επισκέπτη. Ιστοσελίδες με γραφικά που αναβοσβήνουν και παίζουν μουσική απομακρύνουν τον επισκέπτη. Όμορφες αισθητικά σελίδες ,χωρίς περιεχομενο ή δυσκολες στη χρήση απογοητεύουν τον επισκέπτη. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας αναφέρει όσα πρέπει για εσας. Εάν είστε μια εταιρεία που κάνει εξαιρετική δουλειά, αλλά αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στην ιστοσελίδα σας ,θα είναι πρόβλημα.

4)Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη σας
Πολλές επαγγελματικές ιστοσελίδες παινεύουν τον εαυτό τους. “Έχουμε αυτό. Κάνουμε εκείνο. Έχουμε την επιχείρηση τόσα πολλά χρόνια.” Η ιστοσελίδα σας δεν είναι ο χώρος που θα πανηγυρίσετε για το πόσο υπέροχοι είστε. Είναι ένα μέρος για να προσελκύσετε το κοινό . Ακόμη και αν θέλετε να πείσετε τους πελάτες ότι είστε η κατάληλη επιχείρηση γι αυτούς, μην περιαυτολογείτε ,σκεφθείτε ως πελάτης που ψάχνει για μια λύση. Είναι ζωτικής σημασίας να επικεντρωθείτε στις ανάγκες και τα οφέλη των πελατών. Αν η ιστοσελίδα είναι φιλική στο χρήστη και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται,οι επισκέπτες θα ανταποκριθούν.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα