Saturday, April 27, 2024

Social Media Done Right #1

Good News

Ria T.
Ria T.https://www.multihosting.gr/blog
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Καλημέρα και καλό μήνα! Για τις επόμενες 15 εβδομάδες, θα μοιραζόμαστε μαζί σας επιτυχημένα παραδείγματα σωστής χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις. Αν αισθάνεστε πως δυσκολεύεστε να καταλάβετε πως να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά δίκτυα με τέτοιο τρόπο ώστε να αυξήσετε το κοινό σας, να διατηρήσετε επαφή μαζί του και να πετύχετε περισσότερες πωλήσεις, τότε… συντονιστείτε μαζί μας, στο blog της MultiHosting, κάθε Τρίτη, σε μια διαδικτυακή «εκπομπή» όπου εσείς ρωτάτε και εμείς δίνουμε τις απαντήσεις. Ξεκινάμε;

 

 

Τι είναι: Το πρώτο μας παράδειγμα είναι ένα post της IKEA στο Twitter το οποίο μοιράζεται περιεχόμενο που δημιουργούν οι ακόλουθοι της εταιρείας (user generated content). Στο tweet αναδεικνύονται πραγματικοί πελάτες της εταιρείας οι οποίοι κάνουν έξυπνη χρήση των προϊόντων της.

Γιατί πετυχαίνει: Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες είναι ένας έξυπνος τρόπος που όχι μόνο ενθαρρύνει το engagement με το brand name σας μα απαιτεί και σαφώς λιγότερο χρόνο σε σύγκριση με τον χρόνο που θα χρειαζόταν για να δημιουργήσετε περιεχόμενο εξ’ολοκληρου δικό σας. Ταυτόχρονα, το μήνυμα περιλαμβάνει πραγματικούς πελάτες της εταιρείας κάτι το οποίο λειτουργεί ως «κοινωνική επιβεβαίωση» (social proof), ενώ οι πιο φανατικοί πελάτες και fans σας θα έχουν την ευκαιρία να λάμψουν και εσείς την ευκαιρία να τους πείτε ένα μεγάλο ευχαριστώ κοινοποιώντας την δουλειά τους. Μη ξεχνάτε πως όταν αναγνωρίζετε έναν πελάτη, κερδίζετε έναν πελάτη για μια ζωή.

Η εικόνα που συμπεριλαμβάνεται στο tweet είναι εξίσου σημαντική καθώς βοηθά το συγκεκριμένο tweet να ξεχωρίσει από όλα τα άλλα που περιλαμβάνουν κείμενο, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώνει τον κανόνα «μία εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις» – ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς τον περιορισμό χαρακτήρων που εφαρμόζει το Twitter. Επίσης να θυμάστε ότι τα tweets που περιλαμβάνουν εικόνα στο περιεχόμενό τους έχουν 94% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν retweeted!

Πως θα το εφαρμόσετε: Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας στείλουν φωτογραφίες τους με τα προϊόντα σας και δημιουργείστε ένα όμορφο blog post με τις καλύτερες από αυτές. Εναλλακτικά, δημιουργείστε ένα όμορφο οπτικό κολάζ και δημοσιεύστε το στα κοινωνικά μέσα στα οποία η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται. Για να το κάνετε ακόμη πιο εύκολο, κάντε retweet ή quote το tweet ή το facebook status των καταναλωτών σας.

Τέλος, όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα, περιμένω τα σχόλια, τις ερωτήσεις και τις απόψεις σας σαν απαντήσεις κάτω από το post!

 

Υ.γ. Καλό καλοκαίρι!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -spot_img

Νέα άρθρα