Wednesday, October 21, 2020

Facebook Ads. Τι κάνω λάθος;

Good News

Transfer & Win: Μεταφέρετε τη φιλοξενία από άλλο πάροχο, στη MultiHosting, κερδίστε έως 12 μήνες δώρο

Είστε δυσαρεστημένοι από τον πάροχο φιλοξενίας της ιστοσελίδας σας; Η Υποστήριξη που σας παρέχουν δεν είναι αυτή που σας υποσχέθηκαν; Βρεθήκατε μπροστά σε ψιλά γράμματα και...

Αναβάθμισε από Free Hosting σε SSD Δelta Hosting και Κέρδισε 50% Έκπτωση!

Έχεις επιλέξει Δωρεάν Hosting για το domain σου στη MultiHosting; Ε τότε μήπως ήρθε η στιγμή να αναπτύξεις τη σελίδα σου και...

Νέο Φοιτητικό Πακέτο Hosting!

Είσαι Φοιτητής; Η MultiHosting πρόσθεσε ένα Νέο Super Πακέτο Hosting αποκλειστικά για φοιτητές. Στείλε μας την φοιτητική σου ταυτότητα και απόλαυσε μια εξαιρετική εμπειρία Hosting...

Black Friday… Ready και το 2019!

Η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, ή αλλιώς η γνωστή πλέον σε όλους Black Friday είναι και πάλι προ των πυλών. Παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια...
Vasia S.
Vasia S.
Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.

Έχετε επιλέξει να διαφημίσετε την επιχείρηση σας μέσω Facebook, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένατε. Πριν αποφασίσετε να τα παρατήσετε, δοκιμάστε να εφαρμόσετε τα παρακάτω.

1. Δώστε έμφαση στη Στόχευση
Δεν αρκεί η δημογραφική ή η ηλικιακή στόχευση. Εάν θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανιστούν σε χρήστες που πραγματικά νοιάζονται, θα χρειαστεί μια βαθύτερη στόχευση. Έτσι, την επόμενη φορά που θα τρέξετε μια διαφήμιση, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα ενδιαφέροντα και τον τρόπο ζωής του κοινού σας.

2. Διασταυρώστε τον αριθμό των likes και των clicks που παρουσιάζει το facebook
Εφόσον τρέχετε διαφήμιση στο facebook, θα χρειαστεί να ελέγχετε εάν ο αριθμός των clicks είναι πραγματικός.
Πως μπορείτε να πραγματοποιήσετε έλεγχο;
  • Οδηγήστε τους χρήστες σας σε συγκεκριμένη σελίδα μέσω της οποίας να μπορείτε να μετρήσετε conversions μέσω του Google Analytics.
  • Χρησιμοποιήστε UTM Παραμέτρους.
  • Εάν η ιστοσελίδα σας είναι σε WordPress, χρησιμοποίηστε το πρόσθετο Jetpack για να δείτε τι κίνηση σας αποφέρει το Facebook.

3. Βρείτε το κατάλληλο είδος διαφήμισης
Το facebook σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε, ανάμεσα από διάφορα είδη διαφημίσεων, το καταλληλότερο βάσει των αναγκών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τρέξετε διαφήμιση για κλικ στον ιστότοπο, για εγκατάσταση και αλληλεπίδραση με εφαρμογές, με εναλλασόμενες εικόνες κτλ. Δείτε όλα τα format διαφημίσεων

4. Δημιουργήστε προσαρμοσμένο κοινό από λίστα πελατών
Τι εννοούμε προσαρμοσμένο κοινό; Πρόκειται για είναι έναν τύπο κοινού που μπορείτε να δημιουργήσετε και αποτελείται από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Μπορείτε να στοχεύετε διαφημίσεις στο κοινό που έχετε δημιουργήσει στο Facebook, το Instagram και το Audience Network. Εσείς ανεβάζετε, αντιγράφετε και επικολλάτε ή εισαγάγετε τη λίστα πελατών σας που έχει κωδικοποιηθεί με hash και, στη συνέχεια, το facebook χρησιμοποιεί τα κωδικοποιημένα με hash δεδομένα από τη λίστα για να αντιστοιχίσει τα άτομα της λίστας με χρήστες του Facebook. Μάθετε πως να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό 

Γενικός κανόνας για την μέγιστη αποδοχή και απήχηση των διαφημίσεων μέσω του facebook είναι η στόχευση σε συγκεκριμένες ομάδες με πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε επιχείρηση με ενδύματα. Μη βιαστείτε να δημιουργήσετε μία διαφήμιση που να περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, εκπτωτικά προϊόντα, νέα προϊόντα κοκ. Δοκιμάστε να τρέξετε ξεχωριστές διαφημίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα εμφανιστούν σε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο τους.

Εάν έχετε δοκιμάσει τα όσα προείπαμε και πάλι δεν έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, ίσως η διαφήμιση μέσω facebook να μην αποδίδει στην περίπτωση σας και θα χρειαστεί να διερευνήσετε διαφορετικό τρόπο διαφήμισης(google adwords, twitter, κτλ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisement -

Νέα άρθρα

Διορθώθηκε το 99% των mobile-indexing και canonicalization bugs της Google

Η Google δημοσίευσε ακόμη μία ενημέρωση σχετικά με τα προβλήματα στα mobile-indexing και canonicalization (τον τρόπο με τον οποίο, δηλαδή, η Google εντοπίζει και διαχειρίζεται...

WP Bakery Page Builder 6.4: Κενό ασφαλείας εκθέτει εκατομμύρια sites

Η είδηση; Ερευνητές ανακάλυψαν κενό ασφαλείας στον WP Bakery Page Builder το οποίο επιτρέπει σε επιτιθέμενους χρήστες να εισάγουν κακόβουλο JavaScript κώδικα σε σελίδες...

Google Penalty: 48 λόγοι που το site σου το αξίζει

H Google έχει θέσει εαυτόν σε αποστολή που δεν επιδέχεται συμβιβασμούς. Θέλει να προσφέρει στους χρήστες της πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες, σε μοναδικό περιεχόμενο και...

Καλύτερο CMS: 9 Λόγοι για να διαλέξεις το Joomla

Είτε είστε ένα web agency, είτε είστε ένας freelance web developer, ενδεχόμενα ψάχνετε το καλύτερο CMS που ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες των πελατών σας. ...

Τι είναι το WordPress; Οδηγός για αρχάριους

Εάν για κάποιο λόγο διαβάζεις αυτό το άρθρο, δεν αναρωτιέσαι μόνο τι είναι το WordPress αλλά σίγουρα σκέφτεσαι να φτιάξεις μία ιστοσελίδα και δεν...