Facebook Ads. Τι κάνω λάθος;

Έχετε επιλέξει να διαφημίσετε την επιχείρηση σας μέσω Facebook, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένατε. Πριν αποφασίσετε να τα παρατήσετε, δοκιμάστε να εφαρμόσετε τα παρακάτω.

1. Δώστε έμφαση στη Στόχευση
Δεν αρκεί η δημογραφική ή η ηλικιακή στόχευση. Εάν θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανιστούν σε χρήστες που πραγματικά νοιάζονται, θα χρειαστεί μια βαθύτερη στόχευση. Έτσι, την επόμενη φορά που θα τρέξετε μια διαφήμιση, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε τα ενδιαφέροντα και τον τρόπο ζωής του κοινού σας.

2. Διασταυρώστε τον αριθμό των likes και των clicks που παρουσιάζει το facebook
Εφόσον τρέχετε διαφήμιση στο facebook, θα χρειαστεί να ελέγχετε εάν ο αριθμός των clicks είναι πραγματικός.
Πως μπορείτε να πραγματοποιήσετε έλεγχο;
  • Οδηγήστε τους χρήστες σας σε συγκεκριμένη σελίδα μέσω της οποίας να μπορείτε να μετρήσετε conversions μέσω του Google Analytics.
  • Χρησιμοποιήστε UTM Παραμέτρους.
  • Εάν η ιστοσελίδα σας είναι σε WordPress, χρησιμοποίηστε το πρόσθετο Jetpack για να δείτε τι κίνηση σας αποφέρει το Facebook.

3. Βρείτε το κατάλληλο είδος διαφήμισης
Το facebook σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε, ανάμεσα από διάφορα είδη διαφημίσεων, το καταλληλότερο βάσει των αναγκών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τρέξετε διαφήμιση για κλικ στον ιστότοπο, για εγκατάσταση και αλληλεπίδραση με εφαρμογές, με εναλλασόμενες εικόνες κτλ. Δείτε όλα τα format διαφημίσεων

4. Δημιουργήστε προσαρμοσμένο κοινό από λίστα πελατών
Τι εννοούμε προσαρμοσμένο κοινό; Πρόκειται για είναι έναν τύπο κοινού που μπορείτε να δημιουργήσετε και αποτελείται από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Μπορείτε να στοχεύετε διαφημίσεις στο κοινό που έχετε δημιουργήσει στο Facebook, το Instagram και το Audience Network. Εσείς ανεβάζετε, αντιγράφετε και επικολλάτε ή εισαγάγετε τη λίστα πελατών σας που έχει κωδικοποιηθεί με hash και, στη συνέχεια, το facebook χρησιμοποιεί τα κωδικοποιημένα με hash δεδομένα από τη λίστα για να αντιστοιχίσει τα άτομα της λίστας με χρήστες του Facebook. Μάθετε πως να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό 

Γενικός κανόνας για την μέγιστη αποδοχή και απήχηση των διαφημίσεων μέσω του facebook είναι η στόχευση σε συγκεκριμένες ομάδες με πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε επιχείρηση με ενδύματα. Μη βιαστείτε να δημιουργήσετε μία διαφήμιση που να περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, εκπτωτικά προϊόντα, νέα προϊόντα κοκ. Δοκιμάστε να τρέξετε ξεχωριστές διαφημίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα εμφανιστούν σε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο τους.

Εάν έχετε δοκιμάσει τα όσα προείπαμε και πάλι δεν έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, ίσως η διαφήμιση μέσω facebook να μην αποδίδει στην περίπτωση σας και θα χρειαστεί να διερευνήσετε διαφορετικό τρόπο διαφήμισης(google adwords, twitter, κτλ).

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.