17 E-mail marketing κανόνες που πρέπει να «σπάσετε»

Όταν η συζήτηση έρθει στο e-mail marketing, σίγουρα θα βρείτε πολλές ιστοσελίδες και αρκετούς ειδικούς που θα σας πουν «Πάντα θα πρέπει να κάνετε εκείνο» ή «Αυτό, ΜΗΝ το δοκιμάσετε ΠΟΤΕ». Σκεφθείτε όλες τις βέλτιστες πρακτικές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Όλες έχουν κάτι να προτείνουν. Από απαρχαιωμένες τακτικές, σε κανόνες που ενδεχόμενα να βγουν σωστοί, ή κανόνες που πλέον είναι πλήρως εσφαλμένοι πολύ απλά γιατί το διαδίκτυο αλλάζει με γοργούς ρυθμούς.

Η μεγάλη αλήθεια, ωστόσο, είναι πως «αν δεν σπάσετε κανένα κανόνα, όλα θα είναι απλά άσπρα ή μαύρα. Στη συνέχεια, θα σας προτείνουμε 17 κανόνες που αφορούν το e-mail marketing και που ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να σπάσετε. Προσοχή, ωστόσο, δεν είμαστε δικηγόροι. Προτού προβείτε σε κάποια κίνηση, βεβαιωθείτε πως δεν παραβιάζεται την νομοθεσία της εκάστοτε χώρας στην οποία εδρεύετε ή παρέχετε τις υπηρεσίες σας και προωθείτε την δουλειά σας.

  1. ΠΟΤΕ μην χρησιμοποιήσετε λέξεις όπως «δωρεάν» ή «έκπτωσεις» ή «προσφορά» στον τίτλο ενός e-mail
  2. ΠΑΝΤΑ να διατηρείτε το μέγεθος του τίτλου ενός e-mail μεταξύ 30 και 50 χαρακτήρων.
  3. ΠΑΝΤΑ να κάνετε χρήση διπλού opt-in όταν η λίστα σας μεγαλώνει
  4. ΠΑΝΤΑ να κάνετε χρήση ενός pop-up για να συλλέξετε e-mail διευθύνσεις
  5. ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail που να αποτελείται κυρίως από κείμενο
  6. ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail που να αποτελείται κυρίως από εικόνες
  7. ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail που να αποτελείται από μόνο μία μεγάλη εικόνα
  8. ΠΑΝΤΑ να φροντίζετε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ κειμένου και φωτογραφιών
  9. ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail που να είναι «άσχημο» οπτικά
  10. ΠΟΤΕ μην αγοράσετε μία λίστα με διευθύνσεις
  11. ΠΟΤΕ μην…. το διασκεδάσετε!
  12. ΠΟΤΕ μην κάνετε χρήση μόνο κεφαλαίων χαρακτήρων στον τίτλο ενός e-mail
  13. ΠΟΤΕ μην κάνετε χρήση κινούμενων εικόνων στο κυρίως σώμα ενός e-mail
  14. ΠΟΤΕ μην τοποθετήσετε το unsubscribe link στην κορυφή ενός e-mail (ή ΠΟΤΕ μην το κάνετε εύκολα ορατό)
  15. ΠΑΝΤΑ να στέλνετε μία e-mail καμπάνια στο μέσο της εβδομάδας
  16. ΠΟΤΕ μη στείλετε ένα e-mail προς το τέλος της ημέρας
  17. ΠΟΤΕ μη στείλετε περισσότερα από ένα e-mails την ίδια ημέρα.

Η λέξη «σπάω» είναι ένας φαντεζί τρόπος να πείτε «πειραματίζομαι», να πείτε «δοκιμάζω τι δουλεύει καλύτερα για το δικό μου κοινό». Μην υποθέτετε πως όλοι οι άνωθεν κανόνες θα δουλέψουν ΚΑΙ για εσάς απλά επειδή κάποτε δούλεψαν για κάποιον άλλον. Δοκιμάστε. Κάντε αλλαγές και προσπαθήστε ξανά. Σπάστε κάποιους κανόνες. Εντοπίστε την καλύτερη προσέγγιση για το κοινό σας.

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.