Google & HTTPS: Ένα νέο κριτήριο κατάταξης

Η ασφάλεια είναι ιδιαίτερα σημαντική στην Google. Η εταιρία επενδύει πολλά για να διασφαλίσει πως κάθε υπηρεσία που προσφέρει θωρακίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ένα τμήμα αυτών των επενδύσεων έχει εδώ και περίπου 4 χρόνια καταστήσει την HTTPS κωδικοποίηση μία καθημερινότητα στις αναζητήσεις μας (και όχι μόνο). Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιήσετε την μηχανή αναζήτησης της Google, το Gmail ή το Google Drive, αυτόματα συνδέεστε με την Google μέσω μίας ασφαλούς σύνδεσης. 

Η Google φαίνεται όμως να επιθυμεί ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο για όλους. Προσφέρει εργαλεία, τεχνογνωσία και υποστήριξη ώστε οι ιστοσελίδες στις οποίες οδηγείται όποιος κάνει χρήση του Google Search να είναι όσο το δυνατόν πιο θωρακισμένες και καθαρές από κακόβουλα προγράμματα.

Στα πλαίσια αυτά, τους περασμένους μήνες η εταιρία «έτρεξε» δοκιμαστικά κάποια tests ώστε να λάβει υπ’ όψη ως κρίτηριο κατάταξης των ιστοσελίδων την χρήση ή μη ασφαλών, κωδικοποιημένων συνδέσεων. Σύμφωνα με την εταιρία τα αποτελέσματα ήταν θετικά, έτσι η υιοθέτηση του νέου κριτηρίου έγινε πριν μερικούς μήνες πραγματικότητα!

Προς στιγμήν, το νέο κριτήριο είναι αρκετά αδύναμο, καθώς έχει επίδραση σε λιγότερο του 1% επί των αναζητήσεων των χρηστών παγκοσμίως. Ωστόσο, αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως τον Δεκέμβριο του 2012 η Google επεξεργάστηκε 114.700.000.000 queries! Ναι, σχεδόν 115 δισεκατομμύρια ερωτήσεις χρηστών προς την μηχανή αναζήτησης! Το 1% είναι ….. μόλις 1.1 δις αναζητήσεις τον μήνα! Και αναλογιστείτε πως με την εξέλιξη και ανάπτυξη του mobile internet ο αριθμός των ερωτήσεων που δέχεται η Google μηνιαίως έχει αυξηθεί σημαντικά από το 2012 έως σήμερα!

Όπως πάντα, περιμένω τις απόψεις και τις απορίες σας επί του θέματος. 

Κατηγορία:Web Development

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.