E-Marketing Tips: 25 τρόποι να αυξήσετε την mailing λίστα σας

Για σήμερα έχουμε κάποια άσχημα νέα, και 25 διαφορετικούς τρόπους να ανταπεξέλθετε. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, κάθε χρόνο η βάση δεδομένων που φιλοξενεί τα e-mail των πελατών σας, δυνητικών ή μη, μειώνεται κατά 22.5%. Οι e-mail διευθύνσεις των επαφών σας αλλάζουν καθώς εκείνοι μετακινούνται απο εταιρεία σε εταιρεία, χάνονται όταν οι ίδιοι επιλέγουν να μη λαμβάνουν πλέον τα e-mail σας ή εγκαταλείπονται από τους ίδιους καθώς μπορεί να ήταν ένα γενικής χρήσεως e-mail για να συμπληρώνουν απλώς… online φόρμες.
 
Η δική σας δουλειά είναι να προσθέτε νέες επαφές, και να αυξάνετε την βάση δεδομένων σας – χωρίς ωστόσο να αγοράζετε λίστες, θα εξηγήσουμε σε μεταγενέστερο post γιατί αυτό ειναι μια πολύ κακή συνήθεια και πως ζημιώνει την επιχείρησή σας.
 
Στην συνέχεια, λοιπόν, ακολουθούν 25 τρόποι που μπορείτε να υιοθετήσετε για να δείτε τόσο την βάση δεδομένων σας να αυξάνεται όσο και τους αποδέκτες των προωθητικών ενεργειών σας χαρούμενους.
 
 
25 τρόποι να αυξήσετε την mailing λίστα σας
  1. Να είστε δημιουργικοί. Το περιεχόμενό του e-mail σας θα πρέπει είναι μοναδικό, καλαίσθητο και δημιουργικό για να «κρατήσετε» όσους έχουν πατήσει το μαγικό κουμπάκι που λέει subscription. 
  2. Ενθαρύννετε τους ήδη υπάρχοντες «συνδρομητές» σας να «μοιραστούν» το περιεχόμενο των e-mail σας ενσωματώνοντας στο περιεχόμενο social sharing buttons αλλά και τη λειτουργία «Αποστολή σε φίλο-η».
  3.  Μη ξεχάσετε στο τέλος του e-mail να ενσωματώσετε έναν σύνδεσμο «Εγγραφή στη λίστα» έτσι ώστε λάβουν το e-mail σας χάρη στην τεχνική που αναφέραμε πιο πάνω, να μπορούν να εγγραφούν για να λαμβάνουν τις ενημερώσεις σας.
  4. Προωθήστε έναν online διαγωνισμό και ζητήστε απο τους συμμετέχοντες να δηλώσουν συμμετοχή κάνοντας χρήση της e-mail διεύθυνσής τους. Μη ξεχάσετε να προωθήσετε τον διαγωνισμό σας στα κοινωνικά δίκτυα!
  5. Δημιουργείστε πολλαπλές mailing λίστες. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσετε πιο στοχευμένο περιεχόμενο. Οι παραλήπτες των e-mail αυτών είναι πιο πιθανό να κάνουν click στο e-mail, οι πιθανότητες για νέες εγγραφές στις λίστες ταυτόχρονα θα αυξηθούν ενώ θα μειωθεί και ο αριθμός όσων επιλέγουν να πάψουν να λαμβάνουν τις ενημερώσεις σας (opt-out). 
  6. Προσθέστε ένα σύνδεσμο στις ηλεκτρονικές υπογραφές των εργαζομένων σας ο οποίος να οδηγεί σε μια landing page στην ιστοσελίδα σας όπου οι επισκέπτες μπορούν να εγγραφούν στις λίστες σας.
  7. Δημιουργήστε ένα δωρεάν e-book ή ένα whitepaper και ζητήστε απο τους επισκέπτες της ιστοσελίδα σας να σας παρέχουν την e-mail διεύθυνσή τους ώστε να το κατεβάσουν.
  8. Δημιουργήστε ένα δωρεάν εργαλείο online και ζητήστε από τους χρήστες του την εγγραφή τους μέσω e-mail.
  9. Προωθήστε μία προωθητική σας ενέργεια (βλ. π.χ. τις δύο συμβουλές πιο πάνω) στο Twitter. Χρησιμοποιήστε την διαφημιστική πλατφόρμα του Twitter για να προωθήσετε ένα π.χ. ebook στους ακολούθους σας και ζητήστε το e-mail τους για να μπορέσουν να αποκτήσουν το ηλεκτρονικό σας βιβλίο.
  10. Χρησιμοποιήστε την σελίδα σας στο Facebook για να προωθήσετε μία προσφορά. Προωθήστε προσφορές στο timeline σας, ενσωματώστε social sharing buttons στα landing pages. Μη ξεχάσετε τις thank-you ιστοσελίδες οι οποίες μπορεί να ενθαρρύνουν όσους ήδη αξιοποιήσαν τις προσφορές σας να τις μοιραστούν με τρίτους!
  11. Προσθέστε ένα call to action button στην επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook (π.χ. δίπλα από το like, ένα κουμπί με τίτλο «εγγραφή» το οποίο οδηγεί σε μια landing page στην ιστοσελίδα της επιχείρησή σας η οποία χρειάζεται το e-mail του επισκέπτη για να προσπελαστεί)
  12. Δημοσιεύστε συνδέσμους προς εξειδικευμένες προσφορές στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στο LinkedIn ή στις κατάλληλες ομάδες συζητήσεων στο LinkedIn. 
  13. Χρησιμοποιήστε το Pinterest για να προωθήσετε προσφορές οι οποίες απαιτούν την εγγραφή του χρήστη με e-mail. 
  14. Εκματελλευθείτε το YouTube! Δημιουργήστε ένα κανάλι στο YouTube και ξεκινήστε με τα βασικά (έχουμε ήδη αναφερθεί στο παρελθόν στο YouTube ως e-marketing εργαλείο).
  15. Διατηρήστε ενημερωμένη την Google+ σελίδα σας.
  16. Ενσωματώστε συνδέσμους προς προσφορές στην ιστοσελίδα σας. Προσοχή: μη κάνετε τους επισκέπτες να ψάχνουν, διατηρήστε τις προσφορές σας στην κεντρική σελίδα και φροντίστε η επιλογή εγγραφής να είναι εύκολα προσβάσιμη και ορατή.
  17. Αν το blog σας προσφέρει την ευκαιρία σε τρίτους για guest blogging, χρησιμοποιήστε το byline (την περιοχή εκείνη σε κάθε άρθρο όπου αναφέρονται ο αρθρογράφος και η ημερομηνία δημοσίευσης) για να ενσωματώσετε ένα Call To Action button με τίτλο π.χ. «Εγγραφή» που να οδηγεί στην mailing λίστα του blog σας!
  18. Τρέξτε μία προωθητική ενέργεια σε μία συνεργαζόμενη ιστοσελίδα. Μία σωστά δομημένη καμπάνια που θα προωθηθεί στο -κατάλληλο- κοινό μιας άλλης ιστοσελίδας μπορεί να αποτελέσει πηγή για νέους συνδρομητές στις δικές σας λίστες.
  19. Διοργανώστε μία, απο κοινού, προωθητική ενέργεια με μια άλλη ιστοσελίδα! 
  20. Χρησιμοποιήστε offline events όπως την συμμετοχή σας σε εκθέσεις, συνέδρια, εκπαιδευτικά panels.
  21. Φιλοξενήστε το δικό σας offline event. Μπορείτε πάντα να συλλέξετε τις συμμετοχές μέσω e-mail.
  22. Εκμεταλλευθείτε τις έντυπες προωθητικές σας ενέργειες! Ενημερώστε τους αποδέκτες έντυπων προωθητικών σας ενεργειών πως μπορούν να λαμβάνουν τις προσφορές σας και ηλεκτρονικά. 
  23. Φιλοξενείστε ένα online webinar και συλλέξτε τις e-mail διευθύνσεις στην διάρκεια της εγγραφής.
  24. Εκμεταλλευθείτε τις online διαφημίσεις για να προωθήσετε ένα  landing page που να ενσωματώνει φόρμα εγγραφής με e-mail.
  25. Τέλος, ενσωματώστε ένα QR Code στις έντυπες προωθητικές σας ενέργειες ώστε όταν οι παραλήπτες το σκανάρουν να μπορούν να εγγραφούν στην βάση δεδομένων σας.
    Λοιπόν; Τι άλλο ξεχάσαμε; Μοιραστείτε μαζί μας τις δικές σας δημιουργικές ιδέες και βοηθήστε να φτιάξουμε τις επόμενες 25 χρήσιμες συμβουλές, μαζί! Όπως πάντα περιμένω τις απόψεις σας στα σχόλια!

Κατηγορία:Χρήσιμα άρθρα για την ιστοσελίδα σας

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ria T.

Αρθρογράφος: Ria T.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.