4 απαντήσεις που δεν θέλει να ακούσει ένας Web Designer

To feedback του πελάτη είναι τεράστιο – και συχνα εξαιρετικά χρήσιμο- μέρος της ζωής του web designer.Τον βοηθά στο να προσαρμοστεί στις ανάγκες των πελατών του και αν μη τι άλλο τον βελτιώνει.
Ωστόσο, κάποιες απαντήσεις των πελατών δεν θεωρoύνται αρκετά κατατοπιστικές. Ενώ η πλειοψηφία των απαντήσεων των πελατών είναι σαφείς, αιτιολογημένες και κατανοητές, μερικές είναι λιγότερο χρήσιμες. Τέτοιου είδους feedback εμφανίζονται όταν απουσιάζει η πραγματική επικοινωνία με τον πελάτη και δεν έχει γίνει σωστά η πρώτη επαφή μαζί του. Σας παρουσιάζουμε τέσσερα κλασικά παραδείγματα feedback που κάθε web designer δεν θέλει να ακούσει:

1. «Δεν μου αρέσει».

Έχετε ξοδέψει άπειρη ενέργεια και χρόνο μόνο και μόνο για να ακούσετε αυτές τις τρεις λέξεις. Και σε αυτό το σημείο έρχεται η απογοήτευση διότι δεν γνωρίζετε τι ακριβώς δεν άρεσε στον πελάτη σας. Πρέπει να καταλάβετε τι ακριβώς δεν ευχαρίστησε τον πελάτη σας χωρίς να σας δίνει περαιτέρω υποδείξεις.
Σε αυτό το σημείο, το κακό feedback θα μπορούσε να αποφευγχθεί μέσω της λεκτικής επικοινωνίας. Ζωτικής σημασίας η ανάγκη της σωστής επικοινωνίας μεταξύ web designer και πελάτη. Οι ανάγκες του πελάτη πρέπει να διερευνηθούν πριν ξεκινήσει το project.

2. «Άλλαξα γνώμη, θέλω να αλλάξω το branding».

Τίποτα δε μπορεί να σταματήσει ένα τέτοιο project γρηγορότερα από έναν πελάτη ο οποίος ξαφνικά αποφάσισε την αλλαγή της επωνυμίας του.
Ξαφνικά, γκρεμίζεται όλη η δουλειά που έχετε χτίσει με τόσο κόπο. Καλείστε να ανασχεδιάσετε τις ανάγκες του.
Το μόνο καλό, είναι πως είναι πιθανό να πληρωθείτε για την επιπλέον δουλειά.

3. «Καταλαβαίνω την παρατήρηση σας, αλλά αλλάξτε το».

Οι πελάτες συχνά δεν ακούνε την άποψη των ειδικών και αυτό σας αναγκάζει να καταπιέζετε την δημιουργικότητα σας και κάνει το αποτέλεσμα της δουλειάς σας να φαίνεται λιγότερο εμπνευσμένο.

4. «Ξεκινήστε και βλέπουμε».

Ίσως η πιο εκνευριστική απάντηση στην ερώτηση «πως θέλετε να μοιάζει το Logo, η ιστοσελίδα σας κτλ».
Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζεται αρχικά να παραμείνετε ψύχραιμοι καθώς και να έχετε κάποια Themes να παρουσιάσετε.

Αυτές ήταν μερικές από τις απαντήσεις που απεχθάνεται να ακούει ο κάθε Web Designer.
Ωστόσο, όσο και να ενοχληθείτε, απογοητευθείτε, στεναχωρεθείτε, καλείστε να παραμείνετε ψύχραιμοι και να βρείτε την χρυσή τομή που θα αφήσει τόσο εσάς όσο και τον πελάτη σας ευχαριστημένους. Πιστέψτε στην χρησιμότητα της συζήτησης και θα διαπιστώσετε πως μπορεί να αποτρέψει τέτοιου είδους απαντήσεις.

Κατηγορία:Web Development

Ετικέτες:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Vasia S.

Αρθρογράφος: Vasia S.

Υπεύθυνη διαχείρισης περιεχομένου του blog και των Social Media της Multihosting.